טויס אר אס - הנהלה
צעצועים ומשחקים בראשון לציון
טוליפמן 7, ראשון לציון
הצג חוות דעת
מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על טויס אר אס - הנהלה
1.6
דירוג כללי
ציון כללי 1.6
שירות 1.7
זמינות 1.6
איכות 1.9
שביעות רצון מהמחיר 1.8

ארווין
18/08/2020
1
שירות לקוחות באתר גרוע מאוד
שירות לקוחות אינטרנט לא מקצועי, חוויה גרועה מאוד, הזמנתי שני מוצרים באינטרנט וקיבלתי רק מספר הזמנה אחד, במשך יותר משבוע שלחתי מיילים לשירות לקוחות ורק ניפנפו אותי ואמרו לי ללכת לחנות ושאכן מחכות לי שתי הזמנות, הגעתי לחנות בשפיים והייתי צריך לריב עם מנהלת החנות שאמרה לי שיש לי רק מספר הזמנה אחד, הראיתי לה את ההתכתבות במייל עם שירות הלקוחות אבל כמובן שהם לא מסונכרנים, במשך חצי שעה התייבשתי שם עד שאחת העובדות הלכה וחיפש בין המוצרים את המוצר השני עם השם שלי, זוועה של שירות לקוחות באתר, פעם אחרונה טויס אר אס
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

yo
03/05/2020
1
גרוע ביותר אין עם מי לדבר
רק תתבישו לכם הוזמן באינטרנט מוצרים כבר 20 יום ועדיין לא קיבלו את המוצרים תתבישו 0505247033
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

שרה
23/04/2020
1
שירות גרוע ביותר
ב-10/4/2020 ביצעתי הזמנה שמספרה RR00146348IL
אתמול ה-22/4/2020 קיבלתי את ההזמנה אשר הגיעה עם חוסרים אבל חויבה במלואה
אני מנסה ליצור קשר דרך מייל טלפונית וגם דרך הפייסבוק אין מענה
בנוסף יום למחרת ההזמנה שלחתי מייל המבקש להוסיף עוד פריט - כלום לא קרה
זה לא הגיוני שחברה כמו טויס אר אס לא מסוגלת לתת שום מענה ללקוחות בימים אלה כשאין דרך לגשת לחנויות
חברה שלא מסוגלת לתת שירות און ליין שלא תציע אותו ללקוחות
זמינות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

מעין
06/04/2020
1
אין שירות לקוחות
הזמנתי לפני כ3 שבועות מספר משחקים עבור הילדים שנתקעו בבית בעקבות הקורונה. החבילה לא הגיעה, אין עם מי לדבר, אין מענה טלפוני ואין מענה לאימיילים ששלחתי. לא נתקלתי בכזה שירות מזלזל בשום מקום. באופן אישי לא ארכוש מהם יותר וממליצה לכולם לא לרכוש דרך האתר זמינות1 לא טובה
איכות2 בינונית
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אפרת
30/03/2020
1
שירות גרוע ,הם בכלל לא עונים
הזמנתי צעצועים דרך האתר . אחרי יותר משבועיים קיבלתי פחות מחצי ממה שהזמנתי ללא חשבונית מס. אין זמינות טלפונית ,אף אחד לא חוזר למילים שלי. אל תזמינו דרך האתר , לא מומלץ. זמינות1 לא טובה
איכות2 בינונית
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Yonit
24/03/2019
1
אתם צריכים התבייש לכם על שירות
ב-14.3 אולצתי לקנות תחפושת כי הרי לא ניתן למדוד בחנות. הגעתי הבייתה מדדתי את התחפושת לילד והיא הייתה קטנה למרות שזו הייתה המידה הכי גדולה. התחפושת הוחזרה עם קבלה ובאריזה המקורית שלה לחנות ומאז ועד היום אני מחכה לצק שהיה אמור להגיע. כבר פעם שניה שהגעתי לחנות לברר מה קורה ואין מענה. בשירות לקוחות אמורים לעבוד עד 17:00 אבל כבר ב-16:22 לאחר המתנה ממושכת קיבלתי מענה ששירות הלקוחות כבר לא עובד היום.
אם אני הייתי חייבת לכם אגורה הרי לא הייתם נותנים לי לצאת מהחנות.
ברגע שאקבל חזרה את הכסף שמגיע לי כף רגלי לא תדרך יותר בחנות.
תתביישו לכם!!!!זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Lital
04/10/2018
1
לא עונים בשום דרך של יצירת קשר
עשיתי הזמנה באינטרנט, הכסף נגבה, עברו יותר משבועיים ולא יצרו קשר. במשך יומיים שלמים אני מנסה בכל דרך אפשרית לקבל מענה אך לשווא. לא בטלפון, לא בהנהלה, לא בסניפים. פשוט בושה. בטוח שלא אקנה מהם שוב
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Hanena
04/10/2018
5
ציון לשבח
ביום 2.10.18 בסניף דיזנגוף סנטר העובדות יסמין ורוני השקיעו מאמצים ושירות מסור במטרה לספק לנו במהירות קורקינט מתוצרת סמארט טרייק, אשר לא נמצא בסניף. הם חיפשו בסניפים רבים את המוצר, ולאחר בירורים ותיאומים רבים הזמינו עבורנו את הקורקינט מסניף “תל חנן”. רוני הודיעה לנו הבוקר כי המוצר כבר הגיע לחנות.
ברצוננו לציין לשבח את היחס האדיב והאיכפתיות של שתיהן, הן כלפינו והן ללקוחות אחרים בחנות.
חננה ונחום מאירוביץ, תל אביבזמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות