Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-11 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על טויס אר אס - הנהלה

1.7
ציון כללי 1.7
שירות 1.8
זמינות 1.7
איכות 2.1
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות גרוע ביותר
ב-10/4/2020 ביצעתי הזמנה שמספרה RR00146348IL אתמול ה-22/4/2020 קיבלתי את ההזמנה אשר הגיעה עם חוסרים אבל חויבה במלואה אני מנסה ליצור קשר דרך מייל טלפונית וגם דרך הפייסבוק אין מענה בנוסף יום למחרת ההזמנה שלחתי מייל המבקש להוסיף עוד פריט - כלום לא קרה זה לא הגיוני שחברה כמו טויס אר אס לא מסוגלת לתת שום מענה ללקוחות בימים אלה כשאין דרך לגשת לחנויות חברה שלא מסוגלת לתת שירות און ליין שלא תציע אותו ללקוחות
אין שירות לקוחות
הזמנתי לפני כ3 שבועות מספר משחקים עבור הילדים שנתקעו בבית בעקבות הקורונה. החבילה לא הגיעה, אין עם מי לדבר, אין מענה טלפוני ואין מענה לאימיילים ששלחתי. לא נתקלתי בכזה שירות מזלזל בשום מקום. באופן אישי לא ארכוש מהם יותר וממליצה לכולם לא לרכוש דרך האתר
שירות גרוע ,הם בכלל לא עונים
הזמנתי צעצועים דרך האתר . אחרי יותר משבועיים קיבלתי פחות מחצי ממה שהזמנתי ללא חשבונית מס. אין זמינות טלפונית ,אף אחד לא חוזר למילים שלי. אל תזמינו דרך האתר , לא מומלץ.
אתם צריכים התבייש לכם על שירות
ב-14.3 אולצתי לקנות תחפושת כי הרי לא ניתן למדוד בחנות. הגעתי הבייתה מדדתי את התחפושת לילד והיא הייתה קטנה למרות שזו הייתה המידה הכי גדולה. התחפושת הוחזרה עם קבלה ובאריזה המקורית שלה לחנות ומאז ועד היום אני מחכה לצק שהיה אמור להגיע. כבר פעם שניה שהגעתי לחנות לברר מה קורה ואין מענה. בשירות לקוחות אמורים לעבוד עד 17:00 אבל כבר ב-16:22 לאחר המתנה ממושכת קיבלתי מענה ששירות הלקוחות כבר לא עובד היום. אם אני הייתי חייבת לכם אגורה הרי לא הייתם נותנים לי לצאת מהחנות. ברגע שאקבל חזרה את הכסף שמגיע לי כף רגלי לא תדרך יותר בחנות. תתביישו לכם!!!!
לא עונים בשום דרך של יצירת קשר
עשיתי הזמנה באינטרנט, הכסף נגבה, עברו יותר משבועיים ולא יצרו קשר. במשך יומיים שלמים אני מנסה בכל דרך אפשרית לקבל מענה אך לשווא. לא בטלפון, לא בהנהלה, לא בסניפים. פשוט בושה. בטוח שלא אקנה מהם שוב
ציון לשבח
ביום 2.10.18 בסניף דיזנגוף סנטר העובדות יסמין ורוני השקיעו מאמצים ושירות מסור במטרה לספק לנו במהירות קורקינט מתוצרת סמארט טרייק, אשר לא נמצא בסניף. הם חיפשו בסניפים רבים את המוצר, ולאחר בירורים ותיאומים רבים הזמינו עבורנו את הקורקינט מסניף “תל חנן”. רוני הודיעה לנו הבוקר כי המוצר כבר הגיע לחנות. ברצוננו לציין לשבח את היחס האדיב והאיכפתיות של שתיהן, הן כלפינו והן ללקוחות אחרים בחנות. חננה ונחום מאירוביץ, תל אביב
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist