Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מאסטרו-רלגוד - תמונה ראשית

מציג 6-15 חוות דעת מתוך 15 חוות דעת על מאסטרו-רלגוד

4
ציון כללי 4
שירות 4.3
מחיר 3.6
עמידה בזמנים 3.7
זמינות 3.5
שביעות רצון 4.1
איכות 4.1
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק לצורך תיקון טלוויזיה. שירות מהיר ואיכותי מאוד אדיבים. מחיר מעולה. עשיתי השוואות מחירים והם היו זולים
פניתי לתיקון מוצרי חשמל משומשים שלא רציתי לזרוק לפח והצלחתי באמצעותם. הם מצליחים לתקן כל דבר אבל תיקון לא משתלם זה יותר יקר מחדש, אבל הם מאוד אמינים.
פניתי כדי לקנות מתנה לאבא שלי-מכונת אספרסו, הזמנתי את המכונה והכל הגיע בזמן ואפילו לפני כן ואני מרוצה. המחיר היה בהתאם לציפיות, לא בדקתי עוד מקומות, אחותי חיפשה באינטרנט והם היו נשמעים אמינים והמחיר היה טוב
פניתי כדי לתקן מקרן, הם היו בסדר גמור וזה מתבטא בשירות דרך הטלפון, תיקון מהיר ומקצועי, המחיר היה סביר, בחנתי עוד בתי עסק וכולם אותו דבר. מה ששיכע אותי דווקא לבחור בבית עסק זה כי זה קרוב מבחינת מיקום, הם באו בזמן אמרו יומיים שלושה ועמדו בזמנים קיבלתי את המוצר אחרי יומיים. התייחסו יפה מה שביקשתי קיבלתי, יחס יפה.
פניתי לתקן טלויזיה עם תקלה בפעם השניה. שירות גרוע. לא חוזרים אלי ואני מחכה הרבה זמן לתיקון המכשיר. אינני שבע רצון מההתנהלות שלהם
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

24/01/2013

ברגע שתיצור קשר עם המנהל מבטיח שהתלונה שלך תבדק לעומק - מטרת הדגל של השירות שלנו היא לשביעות רצון הלקוח אבל בלי פרטים מעמיקים לגבי פריט התיקון והסטטוס שלו לא אוכל ליבחון את הבעיה לעומק
פניתי אליהם לתיקון טלוויזיה שנשרף בה לוח, לאחר חודש הם טענו שלא מצליחים להשיג את החלק. למרות, אמירה כוזבת שהם מחכים לחלק שצריך להגיע תוך כמה ימים. לבסוף לקחתי מהם את הטלוויזיה. , ויצאתי מהם מאוד מאוכזב.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

14/09/2012

כל מקרה לגופו של עניין הלקוח לא עמד על טיבו של התיקון ואין חלקים בחברת היבואן ואין לנו התחיבות לתקן כל מוצר אם אין חלקים - הלקוח "שכח" שאנו בסך הכל מנסים לעזור לו במינימום הוצאות אבל כניראה ציפה שניקנה לו מכשיר חדש ללא עלות מצידו ובנוסף אם אין אפשרות להשיג חלקים לא גובים מחיר בדיקה למרות כל העבודה הרבה מצידנו
שירות שיכול להיות מהיר ויותר יעיל, אך סה"כ מרוצה
המחיר זול השירות אדיב ונחמד
השירות אמין הגינות המחיר לא שולם כי התיקןו היה במסגרת האחריות
שירות בסדר קצת לוקח זמן לתקן אבל ברגע שהתיקון יהיה טוב לא יהיה לו בעיה
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist