Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
"גל אור" - תמונה ראשית

מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על "גל אור"

4
ציון כללי 5
שירות 3.5
זמינות 5
איכות 4
זמינות וזמן המתנה 3
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות טוב, יחס אדיב, זמינות טובה, מחירים טובים. מומלץ
שירות טוב, יחס טוב, זמינות טובה, מחירים טובים. מומלץ מאוד
יחס מאאוד נעים במענה הטלפוני
שירות מצוין
טכנאי בעל נסיון רב איש ישר שלא מנסה לעשות מה שהוא לא יודע
פניתי לבית העסק בעקבות תקלה בטלוויזיה. קיבלתי שירות אדיב, שילמתי מחיר סביר והוא פתר מהר את התקלה. בחרתי בו בעקבות המלצה מחברה.
פניתי לבית העסק לצורך תיקון טלוויזיה, השירות שקיבלתי היה מקצועי, היחס היה מעולה, המחיר ששילמתי היה סביר מבחינתי, בחרתי בהם במהלך בדיקה באינטרנט.
תיקון טלויזית LCD
היה בעיה בטלויזיה לא היתה נדלקת, הטכנאי אמר שצריך להחליף כרטיס מסך, שילמתי 600 ש״ח. אחרי חודש חזרתי אליו שוב עם אותה תקלה.. והוא אמר שיש קצר. הוא סידר ואמר שאכול בסדר, אחרי שבועים חזרתי אליו שוב עם אותה תקלה. לא ממליץ אליו בכלל הוא לא יודע לעבוד.
מעבדת גל אור
אדם לא מקצועי! תיקן את הטלויזיה LCD ואחרי פחות משבוע התקלקלה שוב והאדון הנכבד כבר לא היה נחמד, לקחנו את הטלויזיה למעבדה וישבה שם כ- שלושה שבועות ולא שמענו ממנו עד שהתקשרנו ואדון אמר שהוא לא יודע מה הבעיה שנחכה עד שיבדוק אז כבר לא רציתי ממנו שום דבר והלכתי לקחת את הטלויזיה בחזרה שהיא מקולקלת וזאת לאחר ששילמתי לו על התיקון הראשון.
מומלץ בחום!!!!
התקשרתי למעבדת גל אור לאחר שטלוויזיית הLCD שלי החליטה לשבוק חיים, מעבר לקו ענה לי אדם אדיב ושירותי, הוא תשאל אותי לפרטי התקלה ואף הדריך אותי לעשות מס' פעולות על מנת לוודא שאכן התקלה בלתי פתירה בטלפון (מה שהוכיח לי כי הוא באמת אדם אמין כיוון שהוא לא ישר תיאם הגעה אלא ניסה לסייע לי), תיאמנו זמן הגעה (ויש לציין שלמרות שהוא התעכב בכ20 דקות,הוא התקשר להתנצל שהוא מתעכב בבית אחר, ואף אמר כי הוא יגיע במהרה וכך גם היה!) להערכתי פחות מ2 דקות מרגע ההגעה, הטכנאי איתר את התקלה (הכבל היה רופף והשתחרר כל פעם מחדש ולכן הטלוויזיה לא נדלקה, כמובן שאני הרגשתי נבוכה כיוון שהוא ביקש ממני לבדוק גם את זה אבל מסתבר שלא עשיתי זאת כראוי) הוא סידר את התקלה והכי מדהים (וזה באמת נדיר במדינתנו הקטנה שעל כל שטות עושקים את האזרח) הוא לא הסכים לקחת כסף בעבור השירות!!! אפילו לא סימלי... ישר- כוח על עסקים כאלה!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist