Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מ.נ.מ. הכל לתעשיה בע"מ - תמונה ראשית

מציג 6-12 חוות דעת מתוך 12 חוות דעת על מ.נ.מ. הכל לתעשיה בע"מ

4
ציון כללי 4.8
שירות 5
מחיר 3.1
זמינות 4.3
שביעות רצון 3.9
שירות 3.3
איכות 4.4
שביעות רצון מהמחיר 4.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק לצורך תיקון כלי עבודה. קיבלתי שירות אדיב, החלקים היו זמינים והמחיר היה סביר.
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש כלי עבודה, קיבלתי שירות מצויין, אדיב מאוד, יחס אישי טוב, סבלנות, זמינות ויש מוצרים שיש להם מחירים טובים, קיבלתי את כל מה שביקשתי והאספקה היתה במקום, שילמתי מחיר מעט יקר ממה שציפיתי.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

12/04/2017

היי יובל, שמחים לשמוע שנהנית מחווית השירות אצלנו. בנוגע למחיר - אנחנו בודקים את מחירי המכירה שלנו באופן עקבי ומאוד משוכנעים שהמחיר תחרותי. אם מצאת אחרת - נשמח אם תעדכן אותנו ישירות ונדאג שתצא מרוצה! (: sales@mnmltd.co.il חג שמח ותודה על המלצתך!
שירות טוב מאוד למוצר מוצלח
קניתי מסור של דה וולט מסוכן בשם ברק, קיבלתי את מלוא היחס, תשובות לכל השאלות, הספקה מהירה. ושהייתי צריך עזרה בקשר למכשיר ברק עזר לי ומצא פתרון מהיר. ממליץ בחום. עוז
שירות לא משהו
קניתי מספר פריטים וכשרציתי להחזיר אחד מהם היו אלי לא נחמדים אותו דבר כשביקשתי עזרה במדפים
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

17/12/2015

רגב שלום, איני מכיר את המקרה המתואר, אך צוות העובדים שלנו משתדל לתת מענה לכלל לקוחות החנות. להבדיל מחווית קניה בסופר, או ברשתות אחרות, כחנות מקצועית מצופה מאיתנו שירות מקצועי - ולכן אנו משתדלים שכלל עובדינו יהיו בעלי רקע טכני ותודעת שירות גבוהה. מבחינת החזרת מוצרים - אנו מאוד גמישים בכל הנוגע להחלפת מוצרים, ומקבלים מוצרים להחלפה לעיתים אף לאחר 3-4 חודשים ממועד הרכישה - מותנה בהצגת חשבונית, וניתן זיכוי לשימוש חופשי בחנות, וזאת בחריגהמשמעותית מהתקנון המוצג בבית העסק לפיו מועד החזרת מוצר תהיה עד 60 ימים מיום הרכישה. החזרת מוצר בזיכוי כספי מתבצעת בכפוף לחוק, עד 14 ימים ממועד הרכישה, בניכוי 5% דמי ביטול או 100 שקלים, הנמוך מבין השניים. למעט אם התשלום בוצע בשיק, זיכוי כספי מתבצע במיידי. אנו מבצעים מידי יום כ-30 פעולות מסוג זה בממוצע, ולכן איני רואה סיבה שלא יהיו נחמדים אלייך.. מותר להתחרט (: אשמח אם תפנה אליי במייל ותפרט מעט יותר - מי העובד שטיפל בך? מועד הביקור? וכמובן שנשמח אם תגיע לחוויה מתקנת. אורן, צוות החנות. sales@mnmltd.co.il
פניתי לבית העסק כי הייתי צריכה עזרה בנתונים לבלוני חמצן. שירות לקוחות אדיב,אבל קצת יקר .עם כל זה ,קרוב אלי הביתה ,כך שקל היה לי לבחור בבית העסק זה
לא אמינים, לא מכבדים מחיר קניה, מתנהלים שערורייתית
ביצעתי הזמנה בפסח לפטישון במחיר 410 ש"ח. כשהתקשרתי בצאת החג הנציג אמר לי שהמוצר לא במלאי. אמרתי שכשהזמנתי הופיע שיש מלאי, אבל שאני מוכן לחכות. הוא ענה שזה ייקח לפחות 100 יום. עניתי שזה לא סביר, אבל שאלתי אם יכבדו את המחיר אם אחכה. הוא ענה שהמחיר יהיה שונה. אמרתי שאם הוא באמת לא היה במלאי הם לא היו ממשיכים לפרסם את הפטישון באתר ומעדכנים מחיר. הוא ענה שאם הם ימחקו את המוצר מהאתר הם יצטרכו לכתוב את כל המידע מחדש כשהמוצר יחזור למלאי. אמרתי לו שזה טענה הזויה, כי אני לא מכיר חנות אינטרנט שלא מאפשרת הסתרה של מוצר ושבסירובם לספק הם פועלים בניגוד לחוק. כעבור שעה חזר אלי אחראי על האתר. שאלתי מדוע אספקה של מוצר שקיים בחנויות אחרות צריכה לארוך מעל 100 יום. הוא אמר שמה שאותו מוכר אמר לי לא נכון כי המוצר כן במלאי היבואן. הוא טען שבגלל המחיר הנמוך, הרבה לקוחות אחרים הזמינו את הפטישון בחג והגיעו לקחת אותו בצאתו ולכן הוא אזל. שאלתי אותו איך זה יתכן כי הזמנתי את המוצר בערב החג השני מיד כשהמחיר ירד בזאפ ולכן הייתי אמור לקבל אותו בין הראשונים. לא היה לו הסבר לזה. שאלתי למה הם לא מזמינים עוד עבורי. הוא ענה שהם לא מוכנים להזמין רק אחד בשבילי כי זה יעלה להם הרבה יותר מהזמנת כמות מהיבואן. אמרתי שרק לפני רגע הוא אמר שהזמינו כמה יחידות רק בחג. הוא התחמק ואמר "לפחות הודענו שאין את המוצר במלאי". אמרתי לו שזה לא מקובל ושחנות שמכבדת את עצמה לא מתנהלת ככה, כי זה השם שלהם. המשפט הזה גרם לו לומר " אתה לא מקשיב! לא אמרתי לך שלא יהיה פתרון. אני חוזר אליך מחר". כעבור יומיים הוא חזר ומסר לי שהמנכ"ל לא מוכן לספק את המוצר במחיר הזה אלא רק ב 600 ש"ח ואם לא, הם מבטלים את ההזמנה ושאני אקנה את הפטישון בחנות אחרת.
שירות מקצועי
חנות למוצרי תעשייה, בית, גינה ועוד. ניתן למצוא בה פתרונות לכל נושא האחזקה. מלאי ענק, מחירים טובים. פתוחה מוקדם בבוקר, כך שמקרים דחופים כמו צינור שהתפוצץ ניתנים לטיפול מהיר. המחירים סבירים, אבל אפשר להתמקח. שירות יעיל, המוכר בעל ידע מקוצועי ניתן לקבל ממנו עיצות ופתרונות.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist