המריץ את פלאש-Hfd
שליחויות בפתח תקווה
המגשימים 1, פתח תקווה
הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 22 חוות דעת על המריץ את פלאש-Hfd
1.4
דירוג כללי
ציון כללי 1.4
שירות 1.3
מחיר 3
זמינות 1.2
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.2
שביעות רצון מהמחיר 1.2

arsamin12
01/06/2021
1
בזיון של שירות
3 חבילות שונות שלחו לי לעיר אחרת אין מענה אנושי כמעט ורק בוטים אין שלוחה המתייחסת לבעיה שלי ועד שענה לי נציג הוא לא היה מוכן לעזור רק צעק אליי וקילל זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Ella
17/03/2021
1
אני לא ממליצה על חברה זו
החברה איבדה את החבילה שלי. הם היו חסרי אונים ולא הצליחו למצאה והמשיכו לשלוח לי הודעות סותרות שעלי לבוא לאסוף אותה ממקום בו הם כבר ידעו שהיא איננה.
מניסיוני איתם ראיתי שהם חברה בלתי אחראית ולא מאורגנת. זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Liat
23/12/2020
1
מזעזע
כבר פעם שניה שאני חווה את אותה בעיה, החבילה נעלמת ואין עם מי לדבר.
לא בווטסאפ שלא חוזרים אליך ואין שום דרך נורמלית ליצור קשר
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

לדעתי
13/12/2020
1
אין עם מי לדבר!
חוייה נוראית שאין לתאר!! ממש כואב לי הלב שלא קראתי את כל חוות הדעת הזהות שכתובות בגוגול לפנ שבצעתי הזמנה דרכם. כזו תמימות דעים של לקוחות לא ראיתי בשום מקום!!!
בצעתי משלוח דרך שרות EPOST לנקודת החלוקה.
קבלתי הודעה שהמשלוח בנקודת החלוקה המדוברת, הגעתי למקום עם תינוק בן חודשיים ועוד ילדה בת שנתיים, המשלוח לא נמצא, אמרו לי לנסות עוד יומיים כי לפעמים יש עיכובים
חיכיתי יותר מיומיים ושוב יצאתי עם 2 קטנטנים, ושוב אותו דבר.
ניסתי לתפוס אתץ EPOST בכלללל דרך שהיא!! כ---ל דרך!!! אבל אין שום דרך, כבר התחלתי לחשוב שאולי מדובר בחברה פקטיבית ולא אמיתית מרוב שאין שום דרך לתפוס ואתם....
הלכתי לאחר מספר ימים ואמרו לי בנקודת החלוקה--- אה את דרך EPOST?? כן תמיד יש בעיות איתם......... המשלוחים לא מגיעים אלינו. ועל זה עוד שילמתי דמי משלוח!!!!!!!!
על התענוג הגדול של לצאת 3 םעמים בגשם עם 2 ילדים ולא לקבל את המשלוח.
היום הסתכלתי בלינק של מעקב שקיבלתי וראיתי שהמשלוח בכלל הועבר לנקודת חלוקה אחרת (למרות שבהודעה שקבלתי כן נאמר שהיא בנקודה שאני בחרתי) הנקודת שהם בחרו משום מה היא במרחק חצי שעה ממני... טירוף...
ואין עם מי לדבר, אין!
זה אומר שאני אצטרך לקחת מונית לנקודת החלוקה שמשום מה הם החליטו לבעיר את המשלוחש לי אליה... ועל זה שוב- שילמתי דמי משלוח!!!
כבר היה עדיף לעשות משלוח עד הבית- היה יותר זול....
הזוי כמה סחבת סביב משלוח קטן ומסכן..
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

markkamanza
10/12/2020
1
Terrible service
The only answer on the phone is a robot giving a link to tracking site, not possible to resolve any problem with customer service - the service does not actually existזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

maormag
07/12/2020
1
חברת השליחויות גרועה ביותר
חברת השליחויות הגרועה ביותר שיצא לי לעבוד איתה! אני מציע לכל בעל עסק לחשוב טוב טוב לפני שאתם שוקלים את האפשרות לעבוד עם החברה הזו. היחס של שירות הלקוחות מביש. אני מתקשר אחרי שחבילה שהזנתי ב-23 לחודש לא הגיעה ללקוח עדיין ומה שהנציגה אומרת לי זה "שזה אמור להגיע בימים הקרובים"! לקוח משלם על שליח עד הבית ומקבל את החבילה בדרך איטית יותר מהדואר.
יש לי 3 חבילות כאלה אבל זה ממש לא מעניין את הנציגים ב-HFD. אל תתפתו למחיר הזול שהם מציעים, זה בא על חשבון השירות הגרוע ביותר שתקבלו בחייכם.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Revital
06/12/2020
1
טעות במסירה ואין מענה טלפוני
באתר המעקב סומן שהמשלוח נמסר בעוד שלא הגיע אליי דבר,
בלתי אפשרי להשיג אותם בטלפון ואם קרה מקרה צריך להפוך עולמות כדי לדבר איתםזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

linadim35
19/07/2020
1
גרוע
חברת שליחויות הגרועה ביותר ,נשלחה אלי הודעה שהמשלוח שלי הגיע וממתין בנקודת איסוף עם מספר קוד פתיחה כש פתחתי את הלוקר הוא היה ריק ,לפי מספר יעקב באתר שלהם הם הביאו את המשלוח והחזירו אותו חזרה למחסן מיון ,בטח ש כש התקשרתי אף אחד כבר לא היה זמין רק שירות לוקרים שלא יכל לעזור לי כמובן ואמר לפנות אליהם ביום ראשון ,אז כך שהם לא עונים לשיחות אפשר לדבר איתם רד בצ'ט ששם מדברת/מדבר נציג כמו רובוט ,כל משפט שלי ,שלו אותו משפט כמו אוטומט, ועוד נאמר שהם ישלחו משלוח שלי מחר ,ואני מסבירה שלא יוכל לפתוח עם אותו קוד פתיחה כי כבר השתמשתי בו והיא עדיין ממשיכה בשלה, פשוט גרועים שלא ראיתי כאלו זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Eran
21/05/2020
1
שרות ממש גרוע. אין מענה ושרות!
השליח ניסה פעם אחת ליצור קשר מוקדם בבוקר. ניסיתי להתקשר בחזרה לאחר שעה בערך, הוא ניתק לי כל פעם ולא ענה. ככה במשך יומיים רצופים. ניסיתי להתקשר לחברה עצמה. אין שרות לקוחות. אין עם מי לדבר. מצער שבזמננו המודעות לשרות לקוחות כלכך גרוע. חבל!!! זוועה!!זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

avidanetivi
01/05/2020
1
שירות מזעזע
הזמנתי מוצרי חשמל דרך שופרסל.
הגיע עם חברת השילוח בשבועיים איחור.
קיבלתי הודעה שהחבילה תונח בפתח ביתי (תקופת הקורונה).
בפועל החבילה הונחה בשער הכניסה לישוב שלי, במרחק 10 דקות נסיעה.
אמרתי לשליח שיבוא לקחת את החבילה בחזרה והוא החליט להשאיר אותה במקום.
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
17/03/2021