accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 22 חוות דעת על המריץ את פלאש-Hfd

1.4
ציון כללי 1.4
שירות 1.3
מחיר 3
זמינות 1.2
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.2
שביעות רצון מהמחיר 1.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בזיון של שירות
3 חבילות שונות שלחו לי לעיר אחרת אין מענה אנושי כמעט ורק בוטים אין שלוחה המתייחסת לבעיה שלי ועד שענה לי נציג הוא לא היה מוכן לעזור רק צעק אליי וקילל
אני לא ממליצה על חברה זו
החברה איבדה את החבילה שלי. הם היו חסרי אונים ולא הצליחו למצאה והמשיכו לשלוח לי הודעות סותרות שעלי לבוא לאסוף אותה ממקום בו הם כבר ידעו שהיא איננה. מניסיוני איתם ראיתי שהם חברה בלתי אחראית ולא מאורגנת.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

17/03/2021

הילה שלום, ראשית אנו מתנצלים על החוויה. נשמח לעזור לפתרון הבעיה, מה מספר המשלוח? צוות HFD
מזעזע
כבר פעם שניה שאני חווה את אותה בעיה, החבילה נעלמת ואין עם מי לדבר. לא בווטסאפ שלא חוזרים אליך ואין שום דרך נורמלית ליצור קשר
אין עם מי לדבר!
חוייה נוראית שאין לתאר!! ממש כואב לי הלב שלא קראתי את כל חוות הדעת הזהות שכתובות בגוגול לפנ שבצעתי הזמנה דרכם. כזו תמימות דעים של לקוחות לא ראיתי בשום מקום!!! בצעתי משלוח דרך שרות EPOST לנקודת החלוקה. קבלתי הודעה שהמשלוח בנקודת החלוקה המדוברת, הגעתי למקום עם תינוק בן חודשיים ועוד ילדה בת שנתיים, המשלוח לא נמצא, אמרו לי לנסות עוד יומיים כי לפעמים יש עיכובים חיכיתי יותר מיומיים ושוב יצאתי עם 2 קטנטנים, ושוב אותו דבר. ניסתי לתפוס אתץ EPOST בכלללל דרך שהיא!! כ---ל דרך!!! אבל אין שום דרך, כבר התחלתי לחשוב שאולי מדובר בחברה פקטיבית ולא אמיתית מרוב שאין שום דרך לתפוס ואתם.... הלכתי לאחר מספר ימים ואמרו לי בנקודת החלוקה--- אה את דרך EPOST?? כן תמיד יש בעיות איתם......... המשלוחים לא מגיעים אלינו. ועל זה עוד שילמתי דמי משלוח!!!!!!!! על התענוג הגדול של לצאת 3 םעמים בגשם עם 2 ילדים ולא לקבל את המשלוח. היום הסתכלתי בלינק של מעקב שקיבלתי וראיתי שהמשלוח בכלל הועבר לנקודת חלוקה אחרת (למרות שבהודעה שקבלתי כן נאמר שהיא בנקודה שאני בחרתי) הנקודת שהם בחרו משום מה היא במרחק חצי שעה ממני... טירוף... ואין עם מי לדבר, אין! זה אומר שאני אצטרך לקחת מונית לנקודת החלוקה שמשום מה הם החליטו לבעיר את המשלוחש לי אליה... ועל זה שוב- שילמתי דמי משלוח!!! כבר היה עדיף לעשות משלוח עד הבית- היה יותר זול.... הזוי כמה סחבת סביב משלוח קטן ומסכן..
Terrible service
The only answer on the phone is a robot giving a link to tracking site, not possible to resolve any problem with customer service - the service does not actually exist
חברת השליחויות גרועה ביותר
חברת השליחויות הגרועה ביותר שיצא לי לעבוד איתה! אני מציע לכל בעל עסק לחשוב טוב טוב לפני שאתם שוקלים את האפשרות לעבוד עם החברה הזו. היחס של שירות הלקוחות מביש. אני מתקשר אחרי שחבילה שהזנתי ב-23 לחודש לא הגיעה ללקוח עדיין ומה שהנציגה אומרת לי זה "שזה אמור להגיע בימים הקרובים"! לקוח משלם על שליח עד הבית ומקבל את החבילה בדרך איטית יותר מהדואר. יש לי 3 חבילות כאלה אבל זה ממש לא מעניין את הנציגים ב-HFD. אל תתפתו למחיר הזול שהם מציעים, זה בא על חשבון השירות הגרוע ביותר שתקבלו בחייכם.
טעות במסירה ואין מענה טלפוני
באתר המעקב סומן שהמשלוח נמסר בעוד שלא הגיע אליי דבר, בלתי אפשרי להשיג אותם בטלפון ואם קרה מקרה צריך להפוך עולמות כדי לדבר איתם
גרוע
חברת שליחויות הגרועה ביותר ,נשלחה אלי הודעה שהמשלוח שלי הגיע וממתין בנקודת איסוף עם מספר קוד פתיחה כש פתחתי את הלוקר הוא היה ריק ,לפי מספר יעקב באתר שלהם הם הביאו את המשלוח והחזירו אותו חזרה למחסן מיון ,בטח ש כש התקשרתי אף אחד כבר לא היה זמין רק שירות לוקרים שלא יכל לעזור לי כמובן ואמר לפנות אליהם ביום ראשון ,אז כך שהם לא עונים לשיחות אפשר לדבר איתם רד בצ'ט ששם מדברת/מדבר נציג כמו רובוט ,כל משפט שלי ,שלו אותו משפט כמו אוטומט, ועוד נאמר שהם ישלחו משלוח שלי מחר ,ואני מסבירה שלא יוכל לפתוח עם אותו קוד פתיחה כי כבר השתמשתי בו והיא עדיין ממשיכה בשלה, פשוט גרועים שלא ראיתי כאלו
שרות ממש גרוע. אין מענה ושרות!
השליח ניסה פעם אחת ליצור קשר מוקדם בבוקר. ניסיתי להתקשר בחזרה לאחר שעה בערך, הוא ניתק לי כל פעם ולא ענה. ככה במשך יומיים רצופים. ניסיתי להתקשר לחברה עצמה. אין שרות לקוחות. אין עם מי לדבר. מצער שבזמננו המודעות לשרות לקוחות כלכך גרוע. חבל!!! זוועה!!
שירות מזעזע
הזמנתי מוצרי חשמל דרך שופרסל. הגיע עם חברת השילוח בשבועיים איחור. קיבלתי הודעה שהחבילה תונח בפתח ביתי (תקופת הקורונה). בפועל החבילה הונחה בשער הכניסה לישוב שלי, במרחק 10 דקות נסיעה. אמרתי לשליח שיבוא לקחת את החבילה בחזרה והוא החליט להשאיר אותה במקום.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist