
ביקורת על כל-בו חצי חינם - משרדים
חוות דעת גולשים
שירות
(5.0) (7) שביעות רצון
(4.7) (5) מחיר
(4.4) (2) זמינות
(4.2) (8) איכות
(3.9) (6) ציון כללי
(3.0) (4) שירות
(2.3) (1) שביעות רצון מהמחיר
(2.0) (3) מיון לפי:
חוות דעת של shirielizur
(1.0)
26/05/2022
ברצוני לשתף בחוויה לא סימפטית, בלשון המעטה, שחוויתי בהזמנת משלוח מכם. ביום חמישי 19/5/2022 ביצעתי הזמנת משלוח שתואמה ליום ראשון 22/5/2022 ביין השעות 19:00-21:00. כמתבקש, התארגנתי כך שאהיה בבית בזמן זה. בשעה 19:09 קיבלתי הודעה לטלפון הנייד בזו הלשון: "שלום, אנו עמלים לספק את הזמנתך במועד, אך עקב עומס ייתכן עיכוב באספקת המשלוח". המתנתי כאמור אך המשלוח לא הגיע ולא כל הודעה מכם. המשכתי להמתין גם מעבר לזמן הנדרש, אך המשלוח לא הגיע, ולא כל הודעה מטעמכם. מיותר לציין כי הסתמכתי על המצרכים לניהול השוטף של הבית. התקשרתי לשירות הלקוחות ונאמר לי כי הנהג התמוטט ופונה לביח, עוד נאמר כי הגיע נהג חלופי שהספיק להוציא רק חלק מהמשלוחים (לבעלי נאמרה גרסה מעט שונה). קיבלנו התנצלות, זיכוי ע"ס המשלוח וזיכוי נוסף ע"ס 100 ש"ח. שיחת הטלפון הייתה צריכה להיות מכם אליי ולא להפך וקבלת הודעה על אי הגעת המשלוח ללקוח הייתה מתבקשת אף היא.
המשלוח תואם ליום למחרת בשעות הערב. המשלוח הפעם הגיע אך כל המצרכים הקפואים הגיעו במצב של קירור, כלומר מופשרים. כמו כן מעדן שתייה היה מפוצץ וגם גרם למצרכים אחרים להתלכלך ממנו ומספר ביצים היו שבורות. שוב, פנינו לשירות לקוחות. קיבלנו התנצלות ובקשה מטעמכם לבוא לאסוף את המצרכים ולזכות אותנו בגינם. זה אינו שירות לקוחות וזו אינה דרך להתנהל מול לקוח שמכורח הנסיבות אינו מרוצה. יום למחרת, יום שלישי 24/5/2022 דיברנו אתכם וביקשנו לדבר עם מנהל. נאמר לנו שמנהל יחזור אלינו אך שום מנהל לא התקשר. יום למחרת שוב ביקשנו כי יחזור אלינו מנהל וחזרה אלינו דקלה, מנהלת שירות לקוחות. גישתה של דקלה הייתה מצטדקת, היא לא ניסתה להבין אף לא לרגע את הצד שלנו ואת חווית השירות הגרועה שחווינו. קיבלנו ממנה תשוב
קרא עוד
הסתר
