Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-14 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על פזגז השרון - נתניה

3.1
ציון כללי 3.3
שירות 3.7
מחיר 1
עמידה בזמנים 2.5
זמינות 4.1
שביעות רצון 1.5
איכות 3.8
שביעות רצון מהמחיר 3.1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מענה מהיר סבלני שירות מעולה ומחירים סבירים10
סניף אמין עם שירות טוב עובדת עם הסניף כבר 30שנהברצוני לציין את הנהג שהתקשר ערב לפני החלוקה ועדכן בשעה שיגיע....
נתקעתי יום שישי בלי גז הביאו לי במיוחד כמובן בתוספת תשלום בתוך פחות משעה שירות מעולה וזריז
שירות גרוע
שלום, לא ממליצה כלל על חברת פז גז נתניה עקב השירות הירוד שלהם, ביום שישי 3/11 הם השאירו שני בניינים שלמים שבכל בניין יש 30 משפחות לפחות בלי גז בגלל שהם פיספסו ולא מילאו את המיכל גז לאחר שיחות איתם שבההם הם אמרו שיבואו עוד שלוש שעות הגיע איזה טכנאי אמר שיקח זמן ונעלם. וכך זה נימשך עד עכשיו יום שבת 04/11 3 בצהריים ועדיין 60 משפחות יושבות בבית בלי גז, לטענתם אנחנו אמורים להיות סבלנים כי זה בעיה טכנית.
שירות גרוע בצורה יוצאת דופן
כבר שלושה שבועות שאני מחכה שפזגז יואילו בטובם לחבר אותי כלקוח חדש לגז בבניין. במשך שבועיים השארתי 5 פניות שלא נענו כלל, ניתן רק להשאיר הודעה. בפנייה השישית חזרה אליי נציגה בשם גלי. ביקשתי מגלי שתתקשר לאחר כשעה על מנת שאוכל לתאם שיחת ועידה עם הבעלים של הדירה שצריך לשלם על ההתקנה, היא כמובן לא התקשרה. למחרת התקשרה, ניסינו לתאם שוב, ושוב כמובן לא התקשרה וגם לא ביום שאחרי. ייאוש. מדובר על סוכנות נתניה.
רוצא להיות לקוח חדש כבר שבוע !!!!!!!
היי! מיום חמישי 10.7.14 ו עד היום 18.7.14 אני מתקשר לטלפון כול יום וכול פעם נופל על פקידה שונה שרושמת אותי ואומרת שיחזרו ואני היה לקוח חדש! ו כול פעם אף אחד לא חוזר! כול אחד מהם אומרת שזה לא בסדר ו הפעם היא תהיה אחראית שיחזרו אלי חחח ו מה ש הכי מהצבן זה לא קורה! הבעיה שלפי דעתי הם יודעים ש יש מרכזי אחד בבית ו אי אפשר להחליף ספק. שרות אין! העיקר יש שיר המתנה "פז גז שרות ו אמינות"
הזמנת בלוני גז, מחיר יקר מדי, שרות אדיב, הגיעו מהר, טיפול מהיר, בדקתי כמה חברות ובחרתי בהם כי הסכימו להגיע אלי הכי מהר מהאחרים
אין תקשורת
אין שירות, לא מעבירים למנהל, לא מספקים שירות. מכה, מייאש, אני שילמתי מראש על הבלון ואכלתי אותה.
דברי חיים 20 נתניה
שלום! עוד לפני ראש השנה הזמנתי בלון גז קטן לביתי.ואחרי אלפי הבטחות שיבואו להחליף לי את הבלון ואחרי הרבה שיחות עם כל מיני שמות של פקידות שרשומות אצלי. עד ערב חג שמחת תורה לא היגיע אליי הבלון וזאת אחרי שהפקידה האחרונה שדיברתי איתה בשעה 12.50 ושאלתי אותה מתי אתם מסיימים לעבוד אמרה לי אני אחזור אליך. וברור שלא חזרה.השיחה שלי היתה איתה כיון שבבוקר כשהתקשרתי הובטח לי שיגיעו אליי. ברצוני לדעת אם זו דרככם לזלזל בלקוחות שלכם בצורה הכי מכוערת שיכולה להיות אז תאמרו זאת או שאינכם מעוניינים בלקוחות ויש לכם מספיק ודיי. ויותר מזה להפוך אותי לשקרנית ולומר שהיו אצלי ברגע שהודעתי שהשארתי את השער פתוח אז תסלחו לי זה כבר עובר כל גבול. תודה על השרות המביש ביותר שניתקלתי מימיי. דיננסון ירדנה מספר צרכן 95002445 ד.א. בקשו ממני את מספר כרטיס האשראי שלי כדי לחייב את חשבוני.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist