Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
צ'יטה שליחויות בע"מ - תמונה ראשית

מציג 136-146 חוות דעת מתוך 491 חוות דעת על צ'יטה שליחויות בע"מ

2.5
ציון כללי 2.5
שירות 2.5
מחיר 3.8
עמידה בזמנים 5
זמינות 2.8
שביעות רצון 3.1
שירות 3.2
איכות 2.8
שביעות רצון מהמחיר 2.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שרות דיגיטלי בלבד. אין מענה אנושי. החבילות מגיעות למקומות שלא בחרתי, רחוקים משמעותית ממקום המגורים. עד 48 שעות לאיסןף החבילה. ומה אם יש בעיה? נגישות? מחלה (קורונה ובידוד)? לא ניתן ליצור איתם קשר.
הזמנתי משלוח. נשלחה לי הודעה כי המשלוח הגיע לחנות המסירה. הגעתי לחנות ולא היה את המשלוח שלי. במשך שבוע אני מנסה להבין איפה המשלוח ואף אחד מהחברה לא מביא לי מענה.
השרות לקוחות גרוע אין עם מי לדבר החבילה שלי נעלמה והם לא תורחים לברר איפה היא מה שהם עונים לי נשלח נהג לספרת מלאי בחנות ועם זה אני מחכה כבר חודש ימים ועד אכשיו לא קבלתי את החבילה לא ממליץ לעבוד עם החברה הזו שיש לכם בעיה אתם לבד
באופן קבוע מבצעים משלוחים בלי שום תיאום מראש כאילו הלקוח עובד אצלם וחייב להיות תמיד זמין בכל רגע כדי לקבל את המשלוח. מעבר לזה אין להם יותר מידי שירות לקוחות ולך תחפש אותם אם יש בעיה.
שירות הלקוחות הכי גרוע שחוויתי עד היום, אין מענה טלפוני, שלחו את החבילה שלי לחנות בשער שכם בעיר העתיקה בירושלים באמצע גל טרור, כשהבהרתי שאני זקוקה לחבילה בדחיפות קיבלתי את אותה תשובה (אותו טקסט בכל פעם) שאמתין להודעת טקסט וזה לוקח מספר ימים, כל זה במשך שבועיים. מאוד מאכזב שחברת שירות מתנהלת כך
הגעתי לנקודת שירות לאסוף חבילה. אמרו לי שהיא לא נמצאת. עדכנתי את צ'יטה שלא הגיעה החבילה.. 3 פעמים מסרוו לי שהחבילה הגיעה וכל פעם שהלכתי לא הייתה חבילה
מדביקים טראק על חבילה של מישהו אחר, כיאלו קיבלתי חבילה. פתחתי בבית ורואה תוכן אחר, מצאתי על האריזה את שם וטלפון של מקבל אחר. אז אפה חבילה שלי? אבל באתר רשום שקיבלתי.חושבת שצריך כבר לפנות למקום משפטי כי שתי חבילות נאבדו
אין עם מי לדבר. מנסים להשיג בנאדם בטלפון והכל מענה אוטומטי שנסגר מחוסר אפשרות להציף את הבעיה. מענה אנושי לא קיים.
משלוח שאבד לפני שבוע ואין מענה בשום דרך . פניה מקוונת ללא מענה, אין אפשרות לשוחח עם נציג ואין דרך לאתר את המשלוח האבוד
אין עם מי לדבר הכל דיגטלי בכוונה שלא לענות.מחליטים לבד לאן לשלוח לאיסוף חבילה ללא כל קשר למקום מגורים וללא תאום טלפוני
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist