ישפאר מוצרי צריכה בע"מ
חשמל מוצרים ביתיים - תיקון בהרצליה
ספיר 7, הרצליה פיתוח הרצליה, א.ת.
מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על ישפאר מוצרי צריכה בע"מ
3
דירוג כללי
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
לא אומר את שמי
16/05/2019
5
טובה
טובה מאוד הם עונים נותנים שירות טוב Noam
16/03/2019
1
עלוב ביותר
השירות הכי גרוע שקיבלתי בכל ימי חיי לא ממליץ בכלל, אם זאת הם היחידים שעובדים עם סוני בארץ.
לדוברי האנגלית ממליץ לשלם גם 100 שקל לדקה כדי לדבר עם סוני בארה״ב ולהנות משירות אדיב פי 10i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אתי
27/11/2018
5
טלויזיות סוני
שרות מצוין. יחס אישי. חבל שהחניה לידם עולה כסף טובי
24/02/2018
5
טלווזיה , הלך מסך אחרי שנתיים
לפני שנתיים וחצי רכשתי טלווזיה חכמה, סוני, 50 אינטש, תקלה והטלווזיה עדיין באחריות. מרגע הדיווח תוך יומיים הגיע טכנאי, איבחן שהלך מסךהשאיר לנו טלווזיה חלופית ברמה זהה ולקח את המכשיר. לאחר יומיים שלושה התקשרו להודיע שצריכים להזמין מסך כזה שכבר אין במלאי, מחו"ל והתיקון יקח קצת זמן. אם אמתין לתיקון, התיקון במסגרת אחריות ללא עלות ואם ברצוני לשדרג לטלווזית 4K אצטרך להוסיף (לפי הדגם שאבחר). שידרגתי לטלווזית 55 אינטש בסכום מאד סביר והגיוני, הגיע טכנאינחמד שהתקין לי טלווזיה איכותית בעלת תמונה מדהימה ואני ממש מאושר שהלך לי מסך במסגרת האחריות. תודה ישפאר ובמיוחד לציון אברהם האדיב שושי ואלי
02/05/2016
1.2
תשלום ללא קבלת מוצר
באירוע המפורסם של יריד הרהיטים בגני התערוכה תל אביב רכשתי מכונת כביסה שעל פי ZAP המחיר שהוצע לי היה גבוה, אך הבטיחו לי שזה יבואן רשמי, אני מקבלת חזרה 200 ש''ח בGIFT CARD, אחריות ל5 שנים, רכשתי את המוצר בתאריך 23.4.2016, ביוםמיים האחרונים אני מתקשרת למספר על הקבלה ללא שום מענה, לאחר חיפוש באנטרנט מצאתי את המספר האמיתי, עונה לי פקידה חצופה, שאומרת לי שההזמנה עדיין בעבודה וההזמנה שלי עוד לא מופיעה במחשב כי היה חול המועד (למכור אפשר, לספר מוצר לא...), היום כעבור 9 ימים, התשלום כבר בוצע רק שאף אחד לא יודע איפה המוצר שלי, מה גם שהיא אומרת שאין שום GIFT CARD והאחריות היה בתוספת 200 ש''ח.
מצטערת על הרגע שקניתי מהם... רום
30/11/2014
1.4
מתחת לכל ביקורת
קניתי קונסולת פלייסטיישן 4 באמצע חודש יולי 2014. מהפעם הראשונה שבה הפעלתי את הקונסולה, היה רעש בלתי נורמלי מהכונן של המכשיר. יש לציין שלחבר עם אותה סוג של קונסולה בדיוק, שנקנה ממקום אחר בתל אביב, המכשיר תקין ועובד בצורה שקטה וחלקה. בכל פעם שהכנסתי דיסק, המכשיר רעד והיה רועש. בנוסף, הקונסולה הייתה נתקעת לי מספר פעמים מדי פעם ופעם והייתי צריך להפעילה מחדש כדי שתחזור לעבוד (במקרים קיצוניים להוציא מהחשמל). החלטתי למסור את המכשיר לתיקון באחת מנקודות השירות של ישפאר. התקשרו אליי לאחר מספר ימים וביקשו את שם המשתמש והסיסמא שלי למערכת הPSN, דבר שנשמע לי תמוה למדי (אין צורך במשתמש כאשר הבעיה היא חומרתית, וגם אם כן, אישרתי להם לפרמט את המכשיר). לאחר כשבועיים התקשרתי, והם הואילו בטובם לציין שהמכשיר בנקודת השירות שבה מסרתי אותו כבר שבוע ימים ושאלו מדוע לא באתי לקחת אותו, למרות שלא יידעו אותי בנושא. לקחתי המכשיר בחזרה, עדיין תקול, בטענה שאני משחק עם דיסקים מלוכלכים, למרות שכל הדיסקים שלי שמורים וחדשים מהקופסא. למען הסר הספק, ניקיתי אותם, הכנסתי בחזרה לקונסולה, והרעש עדיין קורה. חבל לי שבמקום לטפל בתקלה או להחליף את המכשיר בחדש, למרות שמדובר במכשיר חדש לגמרי שבקושי היה בשימוש, ישפאר בחרו למרוח אותי. אין ספק שלא אמליץ עליהם ללקוחות פוטנציאליים. עולם המחר
06/11/2012
5
חברה ברמה אירופאית
חברה ברמה אירופאית מתן שירות יעיל ואמין קיבלתי תמוצר במצב מצויין אני מרוצה מעל הראש המשיך לקנות מהיבואן הרשמי נהנתי מאוד מהייחס ומאופן השירות
תודה לכם ישפאר.
גדי
25/10/2012
1
חברה אומללה שמספקים סחורה שבורה ובכל זאת לא מרשים ביטול עסקה
שלמתי 600 ש"ח עבור שואב אבק ועוד 50 ש"ח עבור משלוחים דרך BUY2. המוצר הגיע מקולקל. דרשו ממני להביא את זה לתיקון בתחנת שרות מקומית, למרות ששלמתי עבור משלוחים. אמרתי שלא ברצוני לשלם עבור מוצר מחודש ולטרוח בהבאת המוצר לתחנה, ובקשתי שישלחו לי מוצר חדש או שיבטלו את העסקה. אמרו "לא". אף נציג לא הבין למה זה לא צדק. חברה על הפנים, אל תתעסקו איתם.- 2
- 1