תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.


חוות דעת גולשים
זמינות
(4.8) (9) מקצועיות
(4.8) (9) מחיר
(4.2) (9) שירות
(4.2) (13) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של אביבה
(3.2)
12/09/2016
חנות גדולה למוצרי תינוקות יש בה כל מה שצריך אבלל
חברים אל תחשבו שזול שם תעשו סקר מחירים ותגלו שכל זול יותר מרשת באחוזים גבוהים לדוגמא תלת אופן סמאט רייק עלה כשבדקתי 800 ש"ח בחנות וברשת 650 ש"ח.
יש עוד הרבה מוצרים שזולים באופן משמעותי ברשת ובחנויות האחרות...
כנראה שאם הפרסום והצמיחה הם איבדו את הדרך וחבל
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של יעלי
(4.8)
30/01/2016
אחלה משחקייה מקום מעולה ליום כייף חורפי עם הילדים
המשחקייה/לונה פארק בקומה העליונה פשוט נהדרת עם פעילויות מגוונת ומתאימה לטווח גדול של גילאים במחירים מאוד סבירים 5-15 ₪ למתקן ואפשר לקנות כרטיסיות במחיר מוזל. בחנות עצמה שהפכה עם השנים למפלצת ענקית קצת פחות נעים להסתובב כי היא פשוט עמוסה האנשים ומאוד צפוף אבל עדיין על הדרך אספתי כמה מציאות כמו מעיל דו צדדי ב30 ₪ וכדור ספוג ב20 ₪ שאלו מניסיון מחירים מעולים. לסיכום שווה ביותר ואנחנו עוד נשוב...
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Shiri
(5.0)
05/04/2015
חנות הילדים הטובה בארץ
אנחנו "קבועים" בחנות למרות שגרים ליד חיפה. במילה אחת- מדהימה! מבחר עצום, המון מבצעים והנחות, יופי של היצע. לא פחות חשוב- הקומה העליונה- לונה פארק יפיפה, חדיש, מושקע ומאוד מאוד נקי! המון דיילים ואף פעם לא קשה למצוא מישהו לשאול שאלה. מחירים מאוד הגיוניים על המתקנים. לא עושקים אותך כמו בכמה פארקי שעשועים אחרים...(5 ש"ח למתקן, 15 ש"ח למשחקיה עם כניסה ללא הגבלה) אנחנו תמיד נהנים שם עם הילדות. מתאים גם לקטנים וגם לגדולים. המשחקיה גדולה ומרווחת. גם כשיש הרבה אנשים אין תורים ארוכים. הכל זורם שם. כל הכבוד לבעלי הבית! עסק לתפארת!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של חנצ'ו
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.4)
21/07/2013
מרכז לתינוקות :)
החנות ממוקמת בצפון.
אחותי ואני הלכנו אליה על מנת לקנות מוצרים לאחייניות שלי.
המקום פשוט ענק! כל הפריטים מוצעים במחירים אטרקטיביים שמתאימים לכל כיס.
השירות פשוט נהדר - נעזרנו כמה פעמים במוכרים שעונים ועוזרים בחיוך :)
בקיצור - ממליצה!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של גלעד
(5.0)
12/01/2012
כל בו לילד ענקי וזול!
יש בחנות הכל, ביגוד והנעלה, ציוד לתינוקות צעצועים אופניים ועוד....
המשחקים והצעצועים זולים מאוד, הבגדים מחירים רגילים לא מהזולים שיש, גם הציוד לתינוקות לא נחשב זול אבל לא יקר
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user65497
(5.0)
09/01/2012
רכישת מושב בטיחות לרכב עבור תינוק - מיי בייבי בירכא
ברצוני לספר על חווית הקניה האישית שלי ושל בן זוגי בחנות למוצרי התינוקות "מיי בייבי" בירכא שבצפון. מדובר על מתחם גדול במיוחד המיועד למכירת מוצרי תינוקות וילדים, ומציע מגוון ענקי של מוצרים במחירים האטרקטיביים ביותר. אנחנו באופן אישי הגענו לשם לצורך רכישת מושב בטיחות לרכב עבור ילדנו. הכיסא אותו רכשנו הוא מחברת אוונפלו מדגם סימפוני. בחנויות השונות במרכז מחירו של הכיסא סובב סביב 1,300-1,400 ש"ח. אנחנו רכשנו אותו במיי בייבי ב-950 ש"ח בלבד. חסכון של כמה מאות שקלים. בנוסף לרכישת המושב ,התפתנו לרכוש מוצרים נוספים עבור ילדנו כמו משחה להחתלה, בקבוקים, כלי אוכל ואפילו בגדים במחירים אטרקטיביים. החיסרון היחידי הוא כמובן המרחק מאזור הצפון והנסיעה הארוכה לשם.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user50076
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(5.0)
20/12/2011
מיי ביבי מוצרי תינוקות
היום ביקרנו במיי ביבי בירכא על מנת לקנות כמה דברים לתינוק שלנו ומתנות לחג הקרוב ואחרי סיבוב קצר פשוט הייתה העגלה מלאה הופתעתי לטובה במחירים הזולים פשוט בחצי מחיר השוק , צוות מעולה שמלווים אותנו לאורך כל שלב הקניות
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user85537
(3.0)
18/12/2011
ביקור בחנות
חנות עם מבחר עצום של דברים לילדים ותינוקות בחלק מהמחלקות קיבלתי שירות מצויין אבל יש מחלקות שלצערי יש עובדות שכבר שחוקות מעל ומעבר.. ניראה שאם אתה בא לעשות עסקת הריון חבילה הגדולה היחס יותר שירותי (שם עשיתי קנייה של חבילת לידה לפני כארבעה חוד) ויש הבדל שחזרתי לשם אתמול.. סהכ מחירים מעט יותר זולים מרשתות אחרות היתרון שלהם זה המבחר לדוגמא של צעצועים ושל בגדים .. הקופות זזות במהירות ויש בעיה להגיע מהחניה לחנות כי אין שביל גישה אלא צריך ללכת בכביש ומי שעם עגלות וילדים זה מסוכן מאד
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של לירון
(3.0)
06/12/2011
סופר ענק לדברי תינוקות - שירות גרוע מבחר מרשים
יש בחנות כל מה שצריך לתינוקות, אבל קשה להתמצא והשירות לא שירותי בכלל. בלי מוכר שמקדיש תשומת לב לא תמצאו את מה שתחפשו. שעות הפתיחה מאוד נוחות, עד 22:00 בלילה וגם בשבת!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של לאה
(3.0)
27/11/2011
מבחר עצום ושירות טעון שיפור
הגעתי לחנות לאחר שבדקתי בשיחת טלפון אם אמצא שם את הפריט שרציתי בו. במקרה זה, טיולון עם אפשרות לשינוי של כיוון הישיבה של התינוק. נתקלתי במוכרות לא מקצועיות בעלות התמצאות דלה בקשת המוצרים ובשירות לא נעים. כך גם בקופה. לא טרחו לארוז, לא קיפלו את הבגדים. פשוט העבירו את הברקוד והשליכו על הערמה שקית. ללא אדיבות בסיסית. נסכים על ענייניות...
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת
