מציג 6-8 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על סרב פרו בע"מ
2.5
דירוג כללי
יובל
06/02/2013
5
נתינת שירות - מטען מקולקל
הבוקר הגעתי למעבדת סרב פרו ברחוב הבנאי 38, חולון.
ניתן לי שירות אמין, מהיר, אדיב וסבלני.
נמנעו ממני הוצאות מיותרות, ואנשי הדלפק היו אמינים ונחמדים באופן מיוחד.
זו פעם שנייה שאני מגיעה למעבדב ובכל פעם מקבלת שירות ברמה גבוהה ביותר.
זהו דבר שאינו מובן מאליו, בייחוד בתחומים שאיננו בקיאים בהם, ואנשי מקצוע רבים מנצלים את הפרצה לניצול ולחוסר הגינות.
ממליצה בחום לכולם. דוד
18/11/2012
1.4
מאד לא מרוצה מטיב השירות
שלחתי לחברה מקלדת של טאבלט לתיקון. נמסר לי בע"פ שמשך תיקון לוקח בין שבוע לעשרה ימים ובאתר החברה מצויין: בין 2 ל 9 ימי עבודה. משך זמן התיקון שלקח בפועל היה חודשיים!!!
במשך כל הזמן שהמכשיר היה בתיקון אף נציג לא טרח לעדכן אותי בסטאטוס התיקון, ואפילו כאשר כבר המוצר תוקן לאחר 7 שבועות לא טרחו ליידע אותי אלא רק כשצלצלתי גילתי שהוא מוכן כבר חמישה ימים.
כל העדכונים שנמסרו לי לגבי סטטוס הטיפול התקבלו ביוזמתי ולאחר טלפונים רבים, כאשר פניתי לקבל הסברים ובקשתי לדבר עם אחראי או מנהל, הנציג אמר שהוא יחזור אליי עם זאת זה לא קרה. בארבע פעמים שונות צלצלתי ובקשתי זאת.
אני לא אחזור אל החברה הזו שוב, השירות היה מאד לא יעיל והותיר בי רושם נורא לא טוב על החברה. user86950
11/10/2011
2.8
שירות לא סימפטי
לפני כחודש וקצת החל הלפטופ שלי, של אסוס, שנרכש במאי, להשמיע רעשים מוזרים מהמאוורר. הכנסתי את המחשב לתיקון אצל סרב פרו, שהם החברה שאחראית על התיקונים במסגרת האחריות שקיבלתי מהחנות בה קניתי את המחשב, KSP. לאחר שבוע כשהתקשרתי נאמר לי שהמאוורר מקולקל והם הזמינו חלק חדש מחו"ל. לאחר שבוע נוסף נאמר לי שכנראה שהחלק יגיע בקרוב ואקבל את המחשב כעבור מספר ימים.
לאחר כשלושה שבועות כשהתקשרתי נאמר לי שבגלל הזמן הרב שלוקח לקבל את החלק וכחלק ממדיניות החברה הוזמן עבורי מחשב חדש, אך אין לדעת מתי יגיע שכן הם צריכים לקבל אישור קודם כל מאסוס העולמית. לאחר שעברו בדיוק ארבעה שבועות מיום איסוף המחשב סבלנותי פקעה ודרשתי לדבר עם המנהל.
המנהל יצר עמי קשר והביע צער על כך שלא הייתי מסופקת מהשירות, אך ניסה להסביר שזה לא אשמתם, אך בכל אופן ובדרך פלא בדיוק באותו יום (שלישי השבוע) הגיע אליהם המחשב החדש. הוא הודיע לי שהוא יכנס לבדיקות ויצא אלי ביום רביעי או לכל המאוחר ביום חמישי.
ביום רביעי הוא התקשר אלי שוב ואמר לי שהמחשב יוצא מהם ואל פד אקס חברת השליחויות ויגיע אלי ביום חמישי. כבר באותו ערב, מצוידת במספר משלוח שנשלח אלי, התקשרתי לפד אקס לנסות לתאם זמן משלוח. נעניתי שהמשלוח עוד לא נמצא במערכת ושאתקשר בבוקר הבא.
בחמישי התקשרתי ונאמר לי שהמשלוח עוד לא שויך לשליח מסוים, ולהתקשר בתשע. התקשרתי שוב ונאמר לי אותו הדבר, והובטח לי שברגע שיהיה ברור מי זה, יצרו קשר איתי.
כאן המקום לציין כי המדיניות של המשלוחים של פד-אקס היא שב'נסיון המשלוח הראשון' השליח לא יוצר קשר עם האדם אלא מגיע מתי שנוח לא, ואם הוא לא נמצא בבית - זאת הבעיה שלו, ורק ביום העסקים הבא מתאמים איתו משלוח. עם זאת, נאמר לי שינסו לפחות להגיד לי מתי בערך יגיע המחשב.
באחת עשרה התקשרתי לאחר שלא חזרו אלי, ונעניתי שהמחשב לא תועדף בעדיפות גבוהה ולכן לא יצא אלי היום אלא רק ביום חמישי. התרגזתי מאד והפקידה אמרה שתנסה לדבר עם המנהל, ושבמקביל אצור קשר עם סרב פרו ואבקש שאיש הקשר שלהם בפד-אקס יפעיל לחץ.
עשיתי זאת והנציג של סרב פרו חזר אלי שאין מה לעשות והמחשב יגיע רק ביום ראשון. לאחר שעה-שעתיים התקשר שוב ואמר שהפעלת הלחץ הצליחה, והמחשב יגיע הערב בין שש לתשע. כמובן שהמחשב לא הגיע, ולא קיבלתי אפילו שיחת טלפון מפד-אקס או שליח כלשהו.
חשוב לציין שהמחשב שלי הוא הפרנסה שלי, וכל יום שעובר אני מפסידה כסף.
אין לי כבר מילים על הכסף, הזמן והעצבים שבזבזתי על הטלפונים האלה והלחץ הזה.
ברור לי שסרב פרו עושים את המיטב ואין פה קנוניה או רמאות, או זדון, אבל זהו פשוט שירות מחפיר. לא מעניין אותי אם זו טעות של פד-אקס היום, סרב פרו לא צריכים לעבוד עם חברה כזו, שלא מתאמת משלוח ושלא מגיעה כשהיא מבטיחה. כאשר דיברתי איתם ביום ראשון נאמר לי שביום חמישי המחשב של נשלח בטעות לסניף הלא נכון.
ביום ראשון המחשב החדש סוף סוף הגיע אלי, ואין לי תלונות על המחשב עצמו, החברה גם החזירה את התיק של המחשב בו שלחתי אותו לתיקון והכניסה את הזכרון המשלים שקניתי למחשב המקורי, למחשב החדש.- 2
- 1