פלאפון תקשורת בע"מ
טלפונים סלולריים ושירותי תקשורת סלולרית בגבעתיים
דרך יצחק רבין 53, קניון גבעתיים
הצג חוות דעת
מציג 6-10 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על פלאפון תקשורת בע"מ
2.5
דירוג כללי
ציון כללי 2.5
שירות 3
זמינות 3
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 2.5

nahari.g
18/01/2014
1.6
פשוט לברוח
מחירים גבוהים, נציגים שלא יודעים לענות על מה ששואלים אותם, אישית! אני לא חושב שזו חברה שנותנת שירות שווה את הכאב ראש שמסביבמחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות3 בסדר
איכות2 בינונית
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 10/4/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 3
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

גל
18/03/2013
1
הם מטרידים אותי טלפונית
אני לקוח של חברה מתחרה וחברת פלאפון לא מפסיקה להטריד אותי,
כל תקופה (יכול להיות ימים ויכול להיות שבועות)
אני מקבל טלפון מנציגי פלאפון שמנסים לשכנע אותי לעבור אליהם.
כשאני מבקש את שם המאגר ושיסירו אותי מהרשימות הם מנתקים לי את הטלפון
ואחרי כמה ימים זה חוזר על עצמו.
עם יחס כזה לעולם לא אהיה לקוח שלהם !
ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 3/18/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ענבל
09/12/2011
5
פנייה לנציג שירות של פלאפון
עשיתי שירות של *444 לדעת סכום חשבונית, וגילית סכום לא הגיוני,הקשתי להגיע לנציג שירות וענתה לי מישהי מקסימה, בשם עינת והיא פירטה לי בדיוק למה מסתבר שנרשמתי בלי כוונה לערוץ מוזיקה דרך הנט, בדיוק יום לפני אז היא הבינה שזה טעות זיכתה אותי מידי וניתקה אותי מהנט שלא אוכל אפילו בטעות להירשם לאתרים כאלו היה לי כבר בעבר את זה עם ערוצי טלויזיה ... היחס היה מהיר ענו לי די מהר יחסית .. היא היתה נדיבה קיבלתי לענות על סקר שלהם שלחית לה כמובן עשר.. ציון כללי5 מומלץ בחום!
תאריך קבלת השירות: 12/1/2011 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
באדיבות אתר הדירה

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אלירן
05/12/2011
1
מתחת לכל ביקורת
הם שינו לי תוכנית בטענה שהתוכנית החדשה מתאימה לי יותר והביאו לי תוכנית שאני מפסיד מכל הבחינות גם מחירי שיחה גבוהים גם SMS וגם עמלת יציאה מהתוכנית הקודמת בסך 100 שקליםציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 11/23/2011 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר הדירה

user65755
21/11/2011
1
מרמה של הלקוחות
במסגר עבודתי, אני מטפלת גם בסלולר של המנהלים שלי ומשפחותיהם. והתקשרתי לחברת פלאפון כ-3 חודשים על מנת שישלחו חשבונית ללקוח שלהם. אשר משלם על מספר מכשירים כבר שנים ורובם לא בשימוש. לאחר כ-3 חודשים שהם לא שלחו לי חשבונית. ניגשתי למרכז שירות שלהם בראשון לציון. שם הוברר לי שאני יכולה לעשות את זה רק דרך המוקד הטלפוני. הסברתי להם שדרך המוקד הטלפוני זה לא עובד, אף אחד לא שולח כלום. הם לא היו מוכנים לדבר איתי, עד שדרשתי לדבר עם מנהלת במרכז. כאשר ניגשתי אליה, היא לא רצתה כלל לשמוע ממני, הסברתי לה שאני לא הולכת לשום מקום, צעקתי עליה. כל הזמן שדיברתי איתה היא לעסה מסתיק ופעם אחת לא הסתכלה עליי . בסופו של דבר היא הוציאה לי חשבוניות עבור 3 חודשים ולאחר מכן עזבתי. אני עבדתי כאחראית במוקד טלפון אחר (לפני 4 שנים) ולא נתתי כזה יחס נוראי ללקוח. ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 11/2/2011 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר הדירה
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות