accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 16-26 חוות דעת מתוך 32 חוות דעת על סי.אס.בי מוצרי חשמל בע"מ

2.2
ציון כללי 2.3
שירות 2.3
מחיר 2.2
זמינות 2.4
שביעות רצון 2
שירות 2
איכות 2.2
שביעות רצון מהמחיר 2.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ניסה לעזור טלפונית ללא תמורה !
מדיח שנתקע על תכנית קבועה. הטכנאי לפני שהגיע ניסה לעזור לי טלפונית (כסיוע ללא תשלום), משלא הסתייע הגיע. הסתבר שהבעיה בבקר.
השירות גרוע. הטכנאי שהגיע לטפל
הטכנאי שהגיע לטפל בנזילה ממדיח חדש ( אידיאל בתוך הארון ) לא השתדל להוריד את הקרש המאפשר גישה למדיח. טען שזה דבוק. לאחר שיחה עם הנגר התברר שודאי שאינו דבוק. יש צורך לשחרר בורג. שוב הוזמן טכנאי, ל"מזלי " הגיע אותו טכנאי. לא היה מוכן לנסות למרות שאמרתי שאינו דבוק. אפילו עם הנגר סרב לדבר. לדברי המוקדנית אליה התקשרתי בשלישית , לאחר שהנגר הגיע ושחרר בדקה את הקרש. המוקדנית טענה שהשירות הוא נטו למכשיר, להגיע למכשיר ,לא נוגע להם. כששכנעו אותי לוותר על השירות החינמי המגיע למכשיר חדש,ולחתום על שירות ל8 שנים, לשלם מיד על המכשירים החדשים .מדיח ותנור של בוש. לא נאמר שלכל טיפול של החברה אזדקק תחילה לבעל מקצוע ,שיכין את הרקע. לא היה גילוי נאות.לשיטתם יצא לי לשלם פי כמה וכמה. מעוניינת לנתק,ולקבל החזר.
מקוצה פלוס
לקוח של סי.אס.בי כ5 שנים. בכל פעם שהייתי צריך שירות (3 פעמים ב5 שנים) קיבלתי מהם שירות טוב.
שירות לא משהוא בכלל
אמנם המענה הטלפוני בשירות מהיר.. אבל: המתנה של כבר 4 חודשים לחלקים לכיריים, שבכלל לא אמורים להיהרס לאחר זמן כל כך קצר מרגע קבלת המוצר. הכל מחליד. עשרות טלפונים! מבטיחים שאקבל את המוצר, אבל משום מה 4 חודשים!! ובסוף הגיעו אליי 2 חלקים במקום 4. כל אחד בשירות אומר משהוא אחר, העיקר לזרוק תשובות. לא לוקחים את הפנייה ברצינות כדי לגרום ללקוח להיות מרוצה כמו שצריך. המוצרים של בוש יקרים, וחבל מאוד שזה השירות שמקבלים בסוף.
לא קיבלתי שירות לאמרות ששילמתי ביטוח
עשיתי איתם ביטוח למכונת כביסה ושילמתי מלואו של התשלום. אחרי שהתקשרתי לאחר שנה להזמין טכנאי, התברר שהביטוח לא עודכן. שלחתי להם חשבונית והם עדכנו את הביטוח עם 30 יום של תקופת המתנה! התלוננתי - אך גם הטיפול בתלונה היה לקוי ולא מקצועי.
שרות גרוע
תנור חדש יוקרתי של סימנס מסילות טלסקופית לא תקינות .מתחמקים מאחריות פעמיים נשלח טכנאי אולם לא נעשה דבר.תחילה הבטיחו כי יחליפו את המסילות. אולם חזרו בהם. וכעת מוכנים להחליפם רק בתשלום. יחס גרוע מצד האחראית .
כפר יונה
רכשתי מקרר בוש . הופיע טיפטוף מברז חשמלי . הזמנתי טכנאי. קבעו לי יום ובין השעות 08:00-13:00 היה אמור להגיע . לא הלכתי לעבודה ,חיכיתי והוא לא הגיע . קבעו לי יום אחר שוב ביקשו להיות בבית בין השעה 08:00-11:00 . הגיע אחרי השעה 11:00 . לא תיקן שום דבר ,אמר שהוא יזמין ברז חשמלי חדש . (ידע מה הבעיה לפני הגעתו , למה לא הביא ברז איתו ?) במקום להתעסק בתיקון , נסה לשכנע אותי לעשות ביטוחים ולקנות ממנו מוצרים "בזול". כניראה שלחו אלי סוכן מכירות ולא טכנאי .הנסיון לברר האם הוזמן ברז ומתי יגיע טכנאי , כשל כי ענו לי או מוקד אשר הבטיח היצרו איתי קשר תוך כמה שעות ולא יצרו או שירות לקוחות ושגם השאירו על הקו ובסוף הבטיחו שיתקשרו בהמשך. רציתי להתלונן על השירות , גם אין עם מי לדבר. רכשתי מוצרי בוש יקרים ומקבל שירות גרוע ביותר , יותר נכון לא מקבל שירות בכלל.
שירות גרוע ביותר!
הגיע טכנאי ביום שישי בבוקר שדיבר בחוצפה, רק חיפש איך לא לעשות את מה שהוזמן לעשות - ואכן לא ביצע את ההתקנה היות ולא היה לו את המתאם הנכון לחיבור המדיח לברז. ולכל החוצפה הוא הודיע לי בעצבים שהוא בכלל נמצא פה בהתנדבות! מבחינתו קבלה משכורת מסי.אס.בי היא עסבודה בהתנדבות- אני מניחה שהמטרה היתה לשכנע אותי שאשלם לו תוספת על עבודת "הצדקה שלו".
שירות מצויין
הגיע טכנאי בשם יואב. (הזמנת שירות דרך הביטוח לכן התייחסות למחיר וזימנות אינם רלוונטים בדירוג) מקצועי, אכפתי, אמין, נעים, ישר ואמיתי. התקשר יום לפני לתיאום שעה . התקשר כשאחר 3 דקות מפרק הזמן שנקבע!!! הטיפול? קשוב, מסביר ומצוין מסוג האנשים שאנחנו מעוניינים להיתקל בהם, וכל חברה היתה שמחה שברשותה אנשי מקצוע שכאלה. תודה רבה יואב סמדר
שירות לא מקצועי
תואם ביום ריביע, ליום ראשון הקרוב. חלון זמנים שניתן - 08:00 עד 12:00. הגיעו ב-12:50. לדבריהם "בין 8 ל-12 הטכנאי היה צריך רק להתקשר ולהגיד מתי יגיע". פיצוי? הצחקתם אותי. הנציגה אמרה שהיא רק נציגה, ולא מכירה את מדיניות הפיצויים. ובכלל נראה לה סביר, שעל חלון של 4 שעות, עיכוב הוא בסדר גמור. הטכנאי שהגיע היה נחמד. אך ההתיחסות לתקלות לקתה בחסר. מכונת כביסה שעושה רעשים בכביסה - כבר פעם שנייה שמתריעים על כך (רעשים שלא היו בעבר), נבדקה באופן שטחי (הרצת טסט, ובדיקה ידנית של התוף). מייבש כביסה - דלתו משתפשפת ומורידה צבע, עוד מרגע קנייה - בוצע חיזוק לציר. אך עדיין הוא גבולי מאוד. לכך לא ניתנה הדעת. רעשים במדיח - לא מתייחסים לכך, למרות שהמדיח צריך להיות שקט (אחד היקרים ביותר).
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist