סי.אס.בי מוצרי חשמל בע"מ
חשמל מוצרים ביתיים בלוד
המסגר 1, אזור תעשייה צפוני, לוד
הצג חוות דעת
מציג 16-26 חוות דעת מתוך 34 חוות דעת על סי.אס.בי מוצרי חשמל בע"מ
2.1
דירוג כללי
ציון כללי 2.2
שירות 2.2
מחיר 2.2
זמינות 2.4
שביעות רצון 2
שירות 2
איכות 2.2
שביעות רצון מהמחיר 2

Tamir
09/08/2020
1
שירות בזוי
שלחו לנו חלק לא נכון , עשרים דקות עד שעונים, כשעונים אומרים שיחזרו אלינו ולא חוזרים, ומסרבים להחליף או לבטל את העסקה.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

yukeridan
16/10/2019
3
גרוע , גרוע , גרוע!!
מדיח חדש , התקלקל לאחר חודשיים , עשיתי אחריות לכמה שנים אבל מבטל אותה ,שירות לא זמינים , לא חוזרים להודעות , טכנאי יגיע רק לאחר 10 ימים ללא מדיח, לא אדיבים , בקיצור בזבוז כסף וזמן, לא ממולץ בכלל!זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי3 בסדר
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

דוד בן חיים
03/10/2019
4
ניסה לעזור טלפונית ללא תמורה !
מדיח שנתקע על תכנית קבועה. הטכנאי לפני שהגיע ניסה לעזור לי טלפונית (כסיוע ללא תשלום), משלא הסתייע הגיע. הסתבר שהבעיה בבקר. 
זמינות5 מצויינת!
איכות4 טובה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי4 טוב מאוד
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Lea
14/01/2019
1
השירות גרוע. הטכנאי שהגיע לטפל
הטכנאי שהגיע לטפל בנזילה ממדיח חדש ( אידיאל בתוך הארון ) לא השתדל להוריד את הקרש המאפשר גישה למדיח. טען שזה דבוק. לאחר שיחה עם הנגר התברר שודאי שאינו דבוק. יש צורך לשחרר בורג. שוב הוזמן טכנאי, ל"מזלי " הגיע אותו טכנאי. לא היה מוכן לנסות למרות שאמרתי שאינו דבוק. אפילו עם הנגר סרב לדבר.
לדברי המוקדנית אליה התקשרתי בשלישית , לאחר שהנגר הגיע ושחרר בדקה את הקרש. המוקדנית טענה שהשירות הוא נטו למכשיר, להגיע למכשיר ,לא נוגע להם.
כששכנעו אותי לוותר על השירות החינמי המגיע למכשיר חדש,ולחתום על שירות ל8 שנים, לשלם מיד על המכשירים החדשים .מדיח ותנור של בוש. לא נאמר שלכל טיפול של החברה אזדקק תחילה לבעל מקצוע ,שיכין את הרקע. לא היה גילוי נאות.לשיטתם יצא לי לשלם פי כמה וכמה. מעוניינת לנתק,ולקבל החזר.ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Moshik
14/11/2018
5
מקוצה פלוס
לקוח של סי.אס.בי כ5 שנים.
בכל פעם שהייתי צריך שירות (3 פעמים ב5 שנים) קיבלתי מהם שירות טוב.זמינות4 טובה
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר4 טוב
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

rachel
27/10/2017
2
שירות לא משהוא בכלל
אמנם המענה הטלפוני בשירות מהיר.. אבל: המתנה של כבר 4 חודשים לחלקים לכיריים, שבכלל לא אמורים להיהרס לאחר זמן כל כך קצר מרגע קבלת המוצר. הכל מחליד. עשרות טלפונים! מבטיחים שאקבל את המוצר, אבל משום מה 4 חודשים!! ובסוף הגיעו אליי 2 חלקים במקום 4. כל אחד בשירות אומר משהוא אחר, העיקר לזרוק תשובות. לא לוקחים את הפנייה ברצינות כדי לגרום ללקוח להיות מרוצה כמו שצריך. המוצרים של בוש יקרים, וחבל מאוד שזה השירות שמקבלים בסוף.
זמינות2 נמוכה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Maya
02/06/2017
1
לא קיבלתי שירות לאמרות ששילמתי ביטוח
עשיתי איתם ביטוח למכונת כביסה ושילמתי מלואו של התשלום. אחרי שהתקשרתי לאחר שנה להזמין טכנאי, התברר שהביטוח לא עודכן. שלחתי להם חשבונית והם עדכנו את הביטוח עם 30 יום של תקופת המתנה! התלוננתי - אך גם הטיפול בתלונה היה לקוי ולא מקצועי. מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 6/1/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אבי
04/01/2017
1.2
שרות גרוע
תנור חדש יוקרתי של סימנס מסילות טלסקופית לא תקינות .מתחמקים מאחריות פעמיים נשלח טכנאי אולם לא נעשה דבר.תחילה הבטיחו כי יחליפו את המסילות. אולם חזרו בהם. וכעת מוכנים להחליפם רק בתשלום. יחס גרוע מצד האחראית .מחיר 2 גבוה
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 12/21/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יוסי
05/09/2016
1
כפר יונה
רכשתי מקרר בוש . הופיע טיפטוף מברז חשמלי . הזמנתי טכנאי. קבעו לי יום ובין השעות 08:00-13:00 היה אמור להגיע . לא הלכתי לעבודה ,חיכיתי והוא לא הגיע . קבעו לי יום אחר שוב ביקשו להיות בבית בין השעה 08:00-11:00 . הגיע אחרי השעה 11:00 . לא תיקן שום דבר ,אמר שהוא יזמין ברז חשמלי חדש . (ידע מה הבעיה לפני הגעתו , למה לא הביא ברז איתו ?) במקום להתעסק בתיקון , נסה לשכנע אותי לעשות ביטוחים ולקנות ממנו מוצרים "בזול". כניראה שלחו אלי סוכן מכירות ולא טכנאי .הנסיון לברר האם הוזמן ברז ומתי יגיע טכנאי , כשל כי ענו לי או מוקד אשר הבטיח היצרו איתי קשר תוך כמה שעות ולא יצרו או שירות לקוחות ושגם השאירו על הקו ובסוף הבטיחו שיתקשרו בהמשך. רציתי להתלונן על השירות , גם אין עם מי לדבר. רכשתי מוצרי בוש יקרים ומקבל שירות גרוע ביותר , יותר נכון לא מקבל שירות בכלל. מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 8/21/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

טליק
04/12/2015
1.4
שירות גרוע ביותר!
הגיע טכנאי ביום שישי בבוקר שדיבר בחוצפה, רק חיפש איך לא לעשות את מה שהוזמן לעשות - ואכן לא ביצע את ההתקנה היות ולא היה לו את המתאם הנכון לחיבור המדיח לברז. ולכל החוצפה הוא הודיע לי בעצבים שהוא בכלל נמצא פה בהתנדבות! מבחינתו קבלה משכורת מסי.אס.בי היא עסבודה בהתנדבות- אני מניחה שהמטרה היתה לשכנע אותי שאשלם לו תוספת על עבודת "הצדקה שלו".מחיר 3 סביר
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 12/4/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות