Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ערוץ הקניות - תמונה ראשית

מציג 6-10 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על ערוץ הקניות

3
ציון כללי 3
שירות 5
מחיר 4.3
זמינות 4.7
שביעות רצון 3
שירות 3.3
איכות 3.8
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פח אלקטרוני מנירוסטה
קניתי בתאריך הרשום מעלה פח מנירוסטה הפח הגיע בזמן השירות היה סבבה מכיוון שהרכישה נעשתה באינטרנט אז לא נתקלנו בשום תקלות הפרטים שלי מחוקים מהחשבונית מסיבות אלו ואחרות
התנהלות גרועה של ערוץ הקניות והספק
ב-5.3.2012 הוזמנה מיטה חשמלית על ידי בערוץ הקניות. ב-27.3.12 תאמנו לקבל את המיטה טלפונית ל29.3.12. בתאריך הנ"ל התקשרה נציגת החברה סטארי נייט ודחתה את מועד האספקה ל-1.4.12בתואנה כי "המוביל חולה" ב-1.4.12 פרקנו את המיטה הקיימת, כוללניסור של בסיס המזרן והשלכנו אותה לאשפה. בשעה 13.30 התקשרנו לחברה המספקת סטארי נייט,ופקידת החברה הודיעה לנו כי המיטה לא תגיע היום לאחר "בילוי" של 3 שעות בהמתנה לנציגות שרות למיניהם ודין ודברים ,נאמר לנו כיהמיטה לא תגיע וכייתאמו איתנו מועד אחר להגעת המיטה הפסדנו 2 ימי עבודה, ונאלצנו לישון מחוץ לבית ב1.4.12 המלצתינוהיא:לא לקנות בערוץ הקניות,ולא מוצרים של חברת סטארי נייט
פלאפון נוקיה c1-01
קניתי מערוץ הקניוץ פלאפון c1-01 דרך האתר שלהם. הפלאפון היגיע תוך 3 ימים בדואר רשום. המוצר בסדר גמור בינתיים. חיסרון יחיד: לא ניתן לעקוב אחר המשלוח בדואר במעקב משלוחים כי הם לא נותנים מספר פריט. (לא נורא, אפשר לסמוך עליהם, הם חברה גדולה..)
קנית טבעת באינטרנט
10.07 .11 הזמנתי טבעת זהב מערוץ 21 באינטרנט ששם. רשמו שבועיים בדיוק מספר ימים לפני יום הולדת לבת זוגתי עד כאן הכל בסדר לאחר שבועיים וחצי היתקשרתי ושאלתי מה קורא אמרו ניהייה בקשר בסוף חודש היתקשרתי שוב הבטיחו בשבוע הבא הגיע חודש חדש ניגמר השבוע שהובטח ולא הגיע המתנה היתקשרתי שוב ושאלתי מה קורא אמרו בטיפול ביקשתי שיגיע לפחות ליום האהבה אמרו בסדר לאחר יומיים נישלך לי הודעה שאני יקבל עד סוף שבוע עבר עוד שבוע היתקשרתי שוב ונאמר לי שלחנו הודעה עד סוף שבוע בטוח יגיע כמובן יום אהבה עבר חלף לו ועוד שבוע חלף כמובן שהכסף ירד כבר ב17.08.11 כבר מאוד כעסתי על זה ואמרתי תבטלו את ההזמנה. וביום ראשון שני קיבלתי שיחה מהדואר שיש לי דואר נסעתי בעצמי לקחת וואלה. הטבעת הגיע פתחתי את החבילה הטבעת הייתה ללא חשבונית ללא תעודת אחריות ללא שום תעודה ישלציין שאני קליינט ותיק של ערוץ הקניות קניתי הרבה מוצרים חלקם ממש לא היו כמו שנאמר וניראה לעיין אני לא מתכוון ליקנות יותר אצלם בטוח לא באינטרנט. ואפילו לא היתקשרו להיתנצל
רכישת סלון חדש, שהתגלה קרוע, סירוב החברה להחלפתו
אמי רכשה סלון דרך ערוץ הקניות, לאחר פריקתו, וכ-15 דקות לאחר שהנהג נסע, גילינו בתחתית הספה הדו-מושבית קרע, וחור קטן בכורסת הטלוויזיה. התקשרנו לנהג שסרב לחזור כיוון שזה לא בסמכותו, התקשרנו לשירות הלקוחות של ערוץ הקניות, רק לאחר שעה + ענו לנו, וכשכן תפסתי נציג נאמר לי שיבוא לתקן את הסלון. הבהרנו שאנחנו לא מעוניינים בתיקון, כיוון ששילמנו סכום לא מבוטל על סלון חדש, וזה לא מקובל, קיבלתי הבטחה שהסלון יוחלף, ואם יסרבו אוכל לבטל את העסקה. למחרת אף יצרתי קשר עם ספק המוצר (הום-דקור, א.ב. סקאי סחר בינ"ל בע"מ, ראשון לציון), והנציגה שלו ענתה בזלזול שלא יתואר שאני לא קובעת, אבל סליחה, אני מחליטה מה לרכוש בכספי שלי, בכל אופן, אחרי שבוע הגיע נציג מטעם הספק עם ארגז כלים לתקן את הסלון, בו ברגע יצרתי קשר עם ערוץ הקניות, שם אחת הנציגות הורתה לו להפסיק את התיקון שכן דרשתי לא לתקן, אלא להחליף. הוא תיקן את הספה הדו-מושבית, ואת כורסת הטלוויזיה לא הצליח, הוא טען שתיקון לא ימנע את ההחלפה. עשרה ימים חלפו והתקשרה אליי נציגת הספק שאמרה שמחליפים לי את כורסת הטלוויזיה בלבד. התקשרתי לערוץ הקניות וביקשתי לבטל את העסקה, כיוון שהפתרון לא מקובל עליי, ומלכתחילה הבהרתי שאני לא מעוניינת בתיקון. אחרי מאבקים רבים עם הספק ועם ערוץ הקניות, הסכימו לבטל את העסקה, אמרו לי שיבוא לקחת את הסלון ואז יזכו לי את כרטיס האשראי. כבר מיליון פעם יצרנו איתם קשר מאז, כבר יותר מחודש עבר, התשלומים ממשיכים לרדת, והסלון עוד מחכה בסלון ביתי שיבואו לאסוף אותו. כרגע מה שקורה הוא שיש לי סלון בבית שאנחנו לאיכולים להשתמש בו כדי שלא יתלכלך או יקרה לו איזה נזק, כדי שכשהספק יחליט לבוא לקחת אותו לא תהיה בעיה. בערוץ הקניות אין מי לדבר, אין הנהלה, רק נציגי שירות שכנראה לא מוסמכים לענות על תשובות מהותיות, ההתנהלות הזו היא של זלזול מתמשך בלקוח, אלפי שיחות כבר שוחחתי עמם, אלף פעם דרשתי וביקשתי, ואין קול ואין עונה.. מה שגורם לי לחשוב שאולי הם מתנהלים כך כיוון שהם מחכים שיעברו 14 ימי ההחזרה המותרים בחוק (למרות שבמקרה הזה עברו וחלפו להם כבר לפני חודש וחצי).
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist