מטרופולין תחבורה ציבורית בע"מ
אוטובוסים - חברות בכפר סבא
נתיב האבות 3, כפר סבא
הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על מטרופולין תחבורה ציבורית בע"מ
3.8
דירוג כללי
ציון כללי 3.9
שירות 3.8
מחיר 3.6
זמינות 4
שביעות רצון 3.7
שירות 3.4
איכות 4.3
שביעות רצון מהמחיר 4.4

meiravkd
19/07/2019
5
איכות גבוהה
האוטובוסים חדישים וברמה גבוהה והנהג היה ממש נחמד וסבלני. חוייה.זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Gal
24/07/2017
4.6
רושם טוב
נסעתי לחברה בכפס סבא.
הגעתי לכפר סבא ברכבת ומשם המשכתי באוטובוס של חברת "מטרופולין".
השירות היה טוב, הנהגים אדיבים ואינפורמטיבים. זמני הנסיעה סבירים בהחלט וגם תדירות האוטובוסים.
סה"כ יצאתי עם רושם טוב מהביקור בעיר.מחיר 4 טוב
שביעות רצון5 מעל לציפיות
זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות4 מקצועני
תאריך קבלת השירות: 6/8/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Shalom
06/07/2017
5
שירות ואמינות ויושר ואחריות
לנהג האוטובוס של חברת מטרופולין שהסיע את הבת שלי מנתב"ג לבאר שבע ב5/7/17 בסביבות השעה 2 בלילה לכיוון באר שבע ,אני הרוצה להודות לך מקרב לב על היושר והאמינות ,והשירות ואני הסביר ,הבת שלי הגיעה לבאר שבע בוירדה בתחנה הראשונה {מרכז אורן} לאחר שהנהג נסע ובדרך סביבות 3:20 לפנות בוקר בדרך לבית היא הבינה ששכחה שקית באוטובוס ,בתוך שקית של דיוטי פרי היה ארנק עם כל התכולה ותעודת זהות ,כסףף רב שעמלה עליו {יורו,שקל,ועוד שטרות} הגיעה בוכה ומבועסת ,אמרתי לא נורא העיקר שהגעת הביתה בשלום,הרמתי טלפון למרוטפולין מחלקת אבידות והשארתי פרטים ,בסביבות 7:30 בבוקר קבלתי טלפון שהשקית נמצאת במשרד האבידות בבאר שבע ,ניגשתי לשם וקבלתי את השקית עם כול התכולה ללא עוררין,אז זה לא ברור מאליו מבחינתי לכן אני מודה ומשבח את הנהג ואת החברה יישרו כוח כל הכבוד ,בתודה נועה ושלום אדרי מבאר שבעמחיר 5 ללא תחרות
שביעות רצון5 מעל לציפיות
זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מפנק
תאריך קבלת השירות: 7/5/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 7
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

קובי
15/03/2016
4.8
שירות טוב, התפתחות טכנולוגית ועמידה בזמנים
נסעתי בתאריך הנ"ל מהרצליה לסינמה סיטי, הנסיעה הייתה אמנם קצרה אך התרשמתי מהקדמה בחברה שבה ניתן לתקף את הרב קו מהדלת האחורית בלי לעבור ליד הנהג ולעכב אותו ואת הנוסעים, כמו כן השירות היה בסדר והם עמדו בזמניםמחיר 4 טוב
שביעות רצון5 מעל לציפיות
זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מפנק
תאריך קבלת השירות: 12/30/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 9
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Noam
26/01/2016
4.4
נוחות
נסעתי בקו 369 מקרית גת לבאר שבע, הזמינות ממש טובה כל 20 דקות מקסימום מגיע אוטובוס, המחיר ממש טוב במיוחד עם אפשרות ה"ערך צבור" שמכפיל את הכסף שאתה מטעין בכרטיס.. האוטובוס מרווח ונקי ממש, מושבים נקיים ואפשרות למדף נפתח, יש גם חיבור לUSB ואפשר לראות במסך את תא המטען כשהוא נפתח.. הנסיעה ארכה כ50 דק' והייתה חוויה ממש נעימה.מחיר 4 טוב
שביעות רצון4 שבע רצון
זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות4 מקצועני
תאריך קבלת השירות: 1/24/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 9
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Shir
18/01/2016
4
קו 29
נסעתי בקו 29 מתחנת הרכבת בהרצליה למרינה בהרצליה.
הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה שנוסעים עולים גם מאחורה - מאוד יוצא דופן. ואז שמתי לב שבאחורי האוטובוס יש מסוף של רב-קו שניתן לשלם בו וכך לא ליצור תור ועיכוב בכניסה לאוטובוס. יותר חשוב מכך - השיטה מאפשרת לנהג להתרכז בנהיגה ולא בתשלומים.
האוטובוס היה נקי ונוח והנהג היה אדיב ונחמד, נסע בזהירות וסה"כ הנסיעה עברה בתחושה טובה.
לפי מה שראיתי באתר המידע לתחבורה ציבורית - התדירות של האוטובוס סבירה בהחלט.
סה"כ התרשמתי לטובה.ציון כללי4 בסדר גמור
תאריך קבלת השירות: 1/18/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

nahari.g
14/09/2015
3.2
חברת תחבורה בישראל
המחיר לא רלוונטי בגלל שזה קו תחבורה ציבורי אבל בדרך כלל האוטובוסים מאחרים רוב הנהגים (אני מדבר על קו 29! ולא על כל הקווים בחברה) גסי רוח ונוהגים בצורה נורא מסוכנת כבר עדיף ללכת ברגל הדבר היחיד שיאמר לזכותם זה שהאוטובוסים חדשים והכרטוס העצמי הוא בהחלט תוספת נחמדה ואף נחמדה מאוד!מחיר 3 סביר
שביעות רצון3 באופן חלקי
זמינות2 נמוכה
איכות5 מעולה
שירות3 בסדר
תאריך קבלת השירות: 8/30/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 3
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

דקל
03/05/2015
1
כל הזמן הנהגים בסדר גמור אבל התנהגות של תלונות בציבור
כל הנהגים הם מעולים אבל נציגות תלונות בציבור ואלה אחראים על תלונות בציבור התנהגות שלכם מתחת לכל ביקורת וגם הנהלה שלא עונה למכתבים ונאלצת לעשות דברים שגם הנהגים וגם הנהגים בגלל הנהלה ותלונות הציבור הם נפגעים שלהם לא מגיע ציון 8 רק לנהגים 0 ולתלונות לציבור ולהנהלה מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 5/3/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 8
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

nm
08/09/2013
3.4
נסענו בת"א בקו 47
נסענו בת"א בקו 47,
הנהג היה גס רוח, וסירב לענות על שאלה של נוסעת.
האוטובוס היה ממוזג ונעים ומלא בצורה סבירה.
הגענו במהירות ליעדמחיר 4 טוב
שביעות רצון3 באופן חלקי
זמינות4 טובה
איכות4 טובה
שירות2 חובבני
תאריך קבלת השירות: 9/3/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 7
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יששכר
14/12/2011
4
נוח מאד
האוטובוסים של מטרופולין בגוש דן חדשים, זה ניכר בהם. הם נוחים לישיבה וקצת פחות לעמידה, כי יש פחות מקום - אלה אוטובוסים בינעירוניים ברובם. קורא הכרטיסים שם איטי יותר משל דן, קווים ואגד - וזה ברווים עמוסים יכול להפריע. בכל מקרה כשאני עליתי היה אוטובוס חצי ריק, אס ניצלתיציון כללי4 בסדר גמור
תאריך קבלת השירות: 11/14/2011 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 8
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות