accessibility

היי אורח,  

התחבר

Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
שניידר פתרונות מחשוב בע"מ - תמונה ראשית

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על שניידר פתרונות מחשוב בע"מ

4.1
ציון כללי 4
שירות 4.3
מחיר 4.3
עמידה בזמנים 4.3
זמינות 5
שביעות רצון 4.3
איכות 4.2
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק לצורך תיקון מחשב נייד. קיבלתי שירות לא אדיב וצעקות אך המחיר היה יחסית זול.
מחיר ושירות מצוין, משלוח תוך יום אחד, זמינות גבוהה
קניתי מסך מחשב DELL P2317H דרך זאפ. אמנם היו יקרים ב3 שקלים מהמתחרים אבל השירות היה מצוין, והמשלוח הגיע תוך יום אחד! בצעתי תשלום בהעברה בנקאית בלי שום בעייה. מומלץ!
פניתי לבית העסק לצורך רכישת אוזנייה לפלאפון, המחיר ששילמתי היה סביר, השירות לא היה כ''כ מיקצועי - לא הבינו מה חיפשתי אך היחס היה בסדר, בחרתי בו בגלל המחיר שלו שהיה הכי זול.
פניתי לבית העסק לצורך רכישת מחשב נייד, קיבלתי שירות מצויין, המוצר הגיע עם שליח עד הבית, שילמתי מחיר שהיה הכי זול בדפי זהב.
חוויית קניה מאוד נעימה ,ומאוד מומלץ לרכוש דרכם
כאחד שמכיר טוב בתי עסק בתחום שלי(מחשבים) מכוון שאני צריך לרכוש מחשבים ניידים עבור לקוחותי אשר סומכים עליי,ולכן אני רוכש דרך שניידר פתרונות מחשוב ,עד היום ראיתי שהם מספקים שירות טוב אמין וחוויית קניה נעימה למרות מבול ההזמנות שיש להם בכל יום. לצערי מנסיון עם ישראלים בתור לקוח הם מאוד קשים ואי אפשר לרצות את כולם,יש כאלה שגם אם תתן להם כסף ביד עדיין יהיו להם תלונות.
יחס לא נעים
קיבלתי תשובות ויחס מזלזל. המחירים שלהם אמנם טובים אבל לא שווים את זה.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

25/05/2015

אין באפשרותנו להתייחס לחוות דעת הנרשמות באופן אנונימי אשר באופן מפתיע נכתבו על ידי לקוח שלא קנה מאיתנו שום דבר, ככל הנראה מדובר בבעל אינטרס כזה אחר. חברת שניידר עושה כל שביכולתה וגם מעבר לכך על מנת להעניק שירות מצוין ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד. על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.
לצורך קניית מחשב, השירות היה אדיב, המחשב הגיע מתי שאמרו שיגיע, המחיר היה כמו בכל המקומות
שירות מעולה וגם המחיר
הגענו אחרי סקר מחירים למחשב נייד שם היה הזול ביותר, ביררנו בהתחלה טלפונית וקיבלנו אחלה שירות בטלפון. הגענו וקיבלנו אחלה שירות שעתיים לפני סגירה.. הזמנו את המחשב ואמרו לנו שישתדלו להכין לנו אותו תוך שעה וחצי ואכן היה מוכן בזמן. אחלה שירות ומחירים
על הפנים
חווית קניה נוראית. הזמנו מהם מחשב נייד שלא הגיע משום שטעו בפרטי הכתובת שלנו. אחרי שהתקשרנו אליהם לברר מה קורה נתקלנו ביחס מגעיל ובוטה, צעקות ודיבור לא יפה - ביטלנו את ההזמנה. לא שווה לעשות איתם עסקים. לא מומלץ!!!!!!!!!!!!
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

09/02/2014

הלקוח ביצע הזמנה באתר האינטרנט ביום רביעי בתאריך 16/10/13 באופן עצמאי שבה הלקוח הזין בעצמו את כל הפרטים, כולל הכתובת למשלוח בעיר מעלות. לכל הזמנה שמבוצעת באתר נשלח באופן אוטומטי אישור הזמנה עם כל פרטי ההזמנה במייל (אשר כולל גם את הכתובת לאספקה). מיותר לציין שאין לנו שום גישה לנתונים של כרטיס האשראי שהלקוח הזין באתר באמצעות מערכת מאובטחת בתקן PCI (למעט 4 ספרות אחרונות של הכרטיס), לבטח שאין לנו גישה לנתונים כמו כתובת של הלקוח בחברת האשראי. המחשב נאסף ע"י חברת פדקס ביום חמישי בתאריך 17/10/13 ונשלח ללקוח לכתובת שציין בהזמנה. הלקוח פנה אלינו טלפונית ביום שלישי בתאריך 22/10/13, מה שגם קצת מוזר - מדוע לא התקשר בימים ראשון ושני אם לטענתו ניסו לספק לו את המוצר למעלות? הלקוח האשים אותנו שבדינו את הכתובת מעצמנו ושהוא ביקש לשלוח את המחשב לירושלים - מה שלא היה ולא נברא. הלקוח וגם אשתו דיברו בצורה שאינה הולמת בלשון המעטה ולא אפשרו לנו לסייע בפתרון הבעיה למרות שהטעות בוצעה על ידם ואף שלחנו העתק של ההזמנה בדואר אלקטרוני פעם נוספת. שאלנו את הלקוח אם יהיה מעוניין לשנות את הכתובת למשלוח לכתובת המבוקשת לירושלים ליום למחרת - שכן שינוי של כתובת לא מבוצע באופן מיידי ובטח שלא באותו היום. (זה גם כרוך בעלות כספית שלנו מול פדקס, אבל גם בזה אף אחד לא טרח לנפנף מול הלקוח). מילא טעית בכתובת - אבל לדבר בצעקות ובזלזול לאנשים שמנסים לעזור לך בצורה כזו? לא מקובל. לגבי הניתוקים לכאורה אנחנו מזמינים את הלקוח לבדוק את איכות הקו שלו שכן ניתוקים מצידנו לא היו גם כאשר הנציג ספג צעקות שהיו מיותרות מצד הלקוח ואשתו. נשמח לציין שהלקוח זוכה במלוא הסכום ששילם למרות הנזקים הכספיים שגרם לנו. לסיכום - גם אנחנו לא התרשמנו לטובה בלשון המעטה. חברתנו משרתת אלפי לקוחות מידי חודש ושמחה לתת שירות וגם לעזור במקרה של בעיה, אך הדבר דורש גם שיתוף פעולה מצד הלקוח (אפילו אם הטעות הייתה שלו).
פניתי לצורך רכישת מחשבים ומכשיר סלולרי. המחיר טוב באופן יחסי, השירות מעולה, היחס מעולה. אני מאוד מרוצה מהם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist