מציג 6-8 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על קסטל בורוכוב
2.5
דירוג כללי
vlad
07/12/2014
1.6
ארון קיר
הזמתני בחנות שבכפר סבא ארון קיר לחדר ילדים. מחיר היה סביר וקיבלתי בזמן, אך איכות של ארון עצמו וגם איכות של הרכבה היו נמוכים מאוד: דלתות לא מכוונות, צבע של סגירה לא תואמת לדלתות, איכות סגירה נמוכה, ללא פסי אלומיניום על הדלתות שהזמנתי וסידור מדפים מאוד לא נוח וסך הכל התרשמות מהארון- פשוט מדי ולא איכותי (בבית יש עם מה להשוואות-יש ארון קיר הזזה מחברה אחרת עם אותו סדר גודל מחיר אבל איכות ומראה-שמיים וארץ.
רשמתי דף ליקוים והעברתי למנהלת שירות. אחרך התחילו טלפונים וויקוחים שתלונות שלי לא מוצדקות וזה בלי לבוא ולראות את המוצר אצלי בבית.
פניתי למנהל החנות. אמר שהוא לא מחליט!!! רק מנהל חברה.
פניתי למנהל החברה-קיבלתי הרבה צעקות ומעט הבטחות שיבואו לתקן.
היום כמעט 5 חודשים לאחר הקניה. לא באים לא מתקשרים.
פניה נוספת לחנות לא שינתה דבר
עצבים ואיוש... יפעת
09/08/2013
1
לא ראוי
קנינו מיטה מתכווננת יקרה מאד, למרות שתעדנו בהזמנה את הדגם הנדרש קיבלנו דגם שונה. פניותינו לבית העסק נתקלו ביחס מזלזל, לא מקצועי, מכוער ובקיצור מתחת לכל ביקורת, עם סיפורים ותירוצים אין ספור מדוע לא ניתן לספק את הדגם הנדרש. זאת למרות שבהזמנה הבטיחו שנקבל כל מה שביקשנו ותועד.
לאחר התלבטות בנוגע לגודל המיטה והבהרה חד משמעית מהמוכר כי עדיף לקחת מזרונים 80x200 ("כי למזרונים 90x200 לא ניתן יהיה להשיג מצעים") אנו נתקלים בפועל בעובדה כי לא ניתן בשום אופן להשיג מצעים בגודל 80x200.
לא ראוי לעשות עסקים עם חברת קסטל בורוכוב הם יודעים יפה מאד למכור והשרות שלהם, לאחר שקיבלו את כל הכסף, לא ראוי בלשון המעטה. שני
26/05/2013
1.8
שירות גרוע ומקצועיות ברמה ירודה.
קנינו ארון יחסית יקר (4000 ש"ח ) מבורוכוב בנווה ימין. כאשר הזמנו את הארון בתצוגה הייתה בעיה לפתוח את דלת הארון והמגירה ביחד (נתקעו אחד בשניה), לאחר בירור מול נציג בשם ליאור הוא הבטיח שלאחר שנזמין נקבל ארון תקין שבו יהיה ניתן לפתוח את דלת הארון והמגירה ביחד. בנוסף הובטח לנו ידיות שונות מהידיות הסטנדרטיות בארון התצוגה.
לאחר שקיבלנו את הארון גילינו שהמגירות הורכבו בצורה עקומה כך שחלקן נפתחות בקלות ואת חלקן קשה לפתוח, הארון בצבע בהיר מכוסה בכתמים קטנים שלא יורדים, הגיעו ידיות סטנדרטיות ולא הידיות שהזמנו, ובנוסף לא ניתן לפתוח את דלת הארון והמגירה ביחד.
לאחר שנסענו לבורוכוב בנווה ימין נתקלנו ביחס מזעזע. הנציג שהיה שם אמר שהנציג האחר סתם הבטיח לנו דברים ולא ניתן לתקן את דלת הארון והמגירה כי ככה זה מגיע. כאשר ציינו בפניו שזה לא מקצועי להבטיח דברים שלא ניתן הוא למעשה אמר לנו בפנים שזו בעיה שלנו ואין מה לעשות, שככה זה אצלם מבטיחים דברים שלא אפשריים.
בנוסף נתן לנו תחושה שבגלל ששילמנו אז למעשה נדפקנו עם הארון וזאת הבעיה שלנו שלא הקפדנו שהכול יהיה רשום בחוזה. בתור זוג צעיר שהגיע בפעם הראשונה לקנות שם לא ידענו שמבטיחים לנו דברים שלא נקבל. אנו ציפינו לקבל את מה שמובטח לנו, גם אם זה בע"פ.
לסיכום, לפני שאתם קונים הנציגים נחמדים אך לאחר קניית המוצר במידה ויש בעיה הם פשוט מנפנפים ועונים בגסות רוח. לא מומלץ בכלל לקנות שם. ובמידה וכן מחליטים לקנות-להקפיד שכל מה שהובטח,גם בע"פ, יהיה רשום בחוזה. תגובות (1)
תגובה של Avi
28/05/2014
הוסבר ללקוחות היקרים שהמגירות כשהן נמצאות מתחת לדלתות לא ניתן לפתוח בו זמנית,מצב זה נוצר בשל המסילות הטלסקופיות כשלאחר הפתיחה הם עולות למעלה ומצב זה נותן את האפשרות לסגירת המגירה בגלישה למקומה..אילו היינו מרחיקים את הדלתות מהמגירות היה נוצר מרווח גדול אשר היה מכער את מראה הארון... הוסבר למתלוננים,זה מצב שקיים בכל הארונות ואף בתצוגה לצערנו לא הצלחנו לשכנע את המתלוננים הצעירים וחבל,, אנו מוכרים ארונות כאלה כבר למעלה מ30 שנים וכמויות מכובדות...
- 2
- 1
28/05/2014
06/11/2014