Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
logo

ביקורת על הילוך שישי - ראשל"צ

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.

חוות דעת גולשים

איכות
(5.0)
מחיר
(4.5)
עמידה בזמנים
(4.5)
שירות
(3.5)
שביעות רצון
(3.5)
ציון כללי
(2.0)
מיון לפי:
(2.0)
04/05/2016
זלזול בזמן וטרטור הלקוח.
הגעתי למוסך ביום רביעי (הופנתי ע"י חברת ביטוח) לכדי לבצע תיקון פחחות לרכב. העברתי טפסים והם הזמינו שמאי שיעריך את הנזק. לאחר מכן שאלתי את מנהל המוסך כמה זמן בערך יקח התיקון, אז הוא אמר שאני אצטרך להגיע רק שבוע הבא יום ראשון או שני. אמרתי לו שהתקשרתי אתמול ועוד שאלתי את הפקידה האם יש צורך לתאם והיא אמרה שאין צורך אני מגיע ובמידה והתיקון יהיה יותר מיום אחד אני משאיר את הרכב ומקבל חילופי. אבל זה לא עזר, מנהל המוסך אמר שיש לו כרגע עומס ולא ניתן לקבל את רכבי. כנראה הזמן של הלקוח לא חשוב להם ואפשר לטרטר אותו עוד הפעם... לקחתי את הרגלים משם ונסעתי למוסך אחר. לפחות היו אומרים לי בטלפון כשהתקשרתי, שיש להם עומס ואני אצטרך להגיע אליהם עוד הפעם.
קרא עוד
הסתר
אולג - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist