לנובו ישראל בע"מ
מחשבים בפתח תקווה
אפעל 35, פתח תקווה, קרית אריה
הצג חוות דעת
מציג 6-10 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על לנובו ישראל בע"מ
1.9
דירוג כללי
ציון כללי 1.6
שירות 1.6
מחיר 4
זמינות 1.7
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 1.7
שביעות רצון מהמחיר 1.2

Arie
10/11/2019
2
שירות גרוע ביותר, אין התייחסות
אין התייחסות ללקוח, פניתי עקב תקלה חוזרת וביקשתי פתיחת קריאה. תשובת המוקדן שאני אמתין בהיכון ולצלם את המסך המרצד כשיחליט לרצד, זו תשובה של ילד ולא של שירות לקוחות.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

nirdotan
05/06/2019
1
שירות מתחת לכל ביקורת
קניתי מחשב לנובו ideacenter עם אחריות בבית הלרוח. התקלקל לאחר שלושה שבועות וזה יכול לקרות. מה שלא הגיוני זה שהיום, שבועיים לאחר מכן, המחשב עדיין באבחון במעבדה ולא קיבלתי מחשב חדש במקומו (!) בכל פעם מעבירים לגורם אחר ואז מובטחת תשובה תוך מספר ימי עסקים ואז המענה מגיע רק לאחר שמתקשרים אל שירות הלקוחות, שמעביר לגורם אחר שמבטיח תשובה תוך מספר ימי עסקים...זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

רויטל
29/08/2013
1.4
לא לקנות לנובו!!!!
השירות הטלפוני מגיע תמיד לבחור במוקד הטכני שהוא אפאתי כל הזמן ולא מקצועי.
במעבדה יושבת בחורה לא נחמדה שמנתקת לכם שיחות בפנים.מחיר 3 סביר
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 8/1/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

lyora
02/07/2013
5
לפטופ איכותי
קניתי אצלכם לפטופ של לנובו שחור.
מסך הלטפוט מאוד נוח וגדול ואני מאוד מרוצה מהקנייה שלי.
אחריות יצרן ל3 שנים.
יש כל הזמן מבצעים חדשים ולכן מומלץ לבקר!!!מחיר 5 ללא תחרות
שביעות רצון5 מעל לציפיות
זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מפנק
תאריך קבלת השירות: 5/12/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

user96652
21/12/2011
1
שירות תמיכה טכנית בטלפון
מחשב הלפ-טופ שרכשנו העלה הודעה ולא ניתן היה לעשות בו כל פעולה. פנינו לשירות התמיכה הטלפונית. נציג התמיכה (שאגב יושבים לדבריהם בקהיר) לא שאל שאלות ו/או ביקש לקחת את המחשב לבדיקת מעבדה, אלא נתן הוראות על מה עלי ללחוץ. בדיעבד, מסתבר שהפעולות פירמטו את המחשב היינו כל החומר שהיה בו, והיה בו המון חומר, נמחק לגמרי. יצויין כי נציגי השירות (דיברנו עם שלושה באותו היום) לא טרחו לומר שאלו תוצאות הפעולה ושנדרש גיבוי חיצוני כלשהו נוסף למחשב. מאותו היום התחיל מרוץ של עשרות טלפונים אחרי מנהלת מרכז השירות, שחזרה אליי כעבור כשבוע עם הבטחה לבדוק הדברים בעצמה ולשמוע את הקלטות השיחה ולא עשתה דבר. כך גם קרה עם נציג ישראלי מהחברה. מה שכן - הם טרחו להדגיש כי פעולת שחזור הם בוודאי לא עושים. השירות שלאחר המקרה היה מאכזב מאוד בלשון המעטה. יש המון אופציות בהן יכלו להציע שירות לאחר המקרה כגון תוכנות שונות לשחזורים, אף חלקיים, אבל לא נעשה ולו מינימום מאמץ ו/או התייחסות לפנייתנו. ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 8/10/2011 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר הדירה
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות