accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-10 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על לנובו ישראל בע"מ

1.9
ציון כללי 1.6
שירות 1.6
מחיר 4
זמינות 1.7
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 1.7
שביעות רצון מהמחיר 1.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות גרוע ביותר, אין התייחסות
אין התייחסות ללקוח, פניתי עקב תקלה חוזרת וביקשתי פתיחת קריאה. תשובת המוקדן שאני אמתין בהיכון ולצלם את המסך המרצד כשיחליט לרצד, זו תשובה של ילד ולא של שירות לקוחות.
שירות מתחת לכל ביקורת
קניתי מחשב לנובו ideacenter עם אחריות בבית הלרוח. התקלקל לאחר שלושה שבועות וזה יכול לקרות. מה שלא הגיוני זה שהיום, שבועיים לאחר מכן, המחשב עדיין באבחון במעבדה ולא קיבלתי מחשב חדש במקומו (!) בכל פעם מעבירים לגורם אחר ואז מובטחת תשובה תוך מספר ימי עסקים ואז המענה מגיע רק לאחר שמתקשרים אל שירות הלקוחות, שמעביר לגורם אחר שמבטיח תשובה תוך מספר ימי עסקים...
לא לקנות לנובו!!!!
השירות הטלפוני מגיע תמיד לבחור במוקד הטכני שהוא אפאתי כל הזמן ולא מקצועי. במעבדה יושבת בחורה לא נחמדה שמנתקת לכם שיחות בפנים.
לפטופ איכותי
קניתי אצלכם לפטופ של לנובו שחור. מסך הלטפוט מאוד נוח וגדול ואני מאוד מרוצה מהקנייה שלי. אחריות יצרן ל3 שנים. יש כל הזמן מבצעים חדשים ולכן מומלץ לבקר!!!
שירות תמיכה טכנית בטלפון
מחשב הלפ-טופ שרכשנו העלה הודעה ולא ניתן היה לעשות בו כל פעולה. פנינו לשירות התמיכה הטלפונית. נציג התמיכה (שאגב יושבים לדבריהם בקהיר) לא שאל שאלות ו/או ביקש לקחת את המחשב לבדיקת מעבדה, אלא נתן הוראות על מה עלי ללחוץ. בדיעבד, מסתבר שהפעולות פירמטו את המחשב היינו כל החומר שהיה בו, והיה בו המון חומר, נמחק לגמרי. יצויין כי נציגי השירות (דיברנו עם שלושה באותו היום) לא טרחו לומר שאלו תוצאות הפעולה ושנדרש גיבוי חיצוני כלשהו נוסף למחשב. מאותו היום התחיל מרוץ של עשרות טלפונים אחרי מנהלת מרכז השירות, שחזרה אליי כעבור כשבוע עם הבטחה לבדוק הדברים בעצמה ולשמוע את הקלטות השיחה ולא עשתה דבר. כך גם קרה עם נציג ישראלי מהחברה. מה שכן - הם טרחו להדגיש כי פעולת שחזור הם בוודאי לא עושים. השירות שלאחר המקרה היה מאכזב מאוד בלשון המעטה. יש המון אופציות בהן יכלו להציע שירות לאחר המקרה כגון תוכנות שונות לשחזורים, אף חלקיים, אבל לא נעשה ולו מינימום מאמץ ו/או התייחסות לפנייתנו.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist