ביקורת על רוזן ומינץ
חוות דעת גולשים
זמינות
(4.0) שביעות רצון מהמחיר
(3.5) ציון כללי
(2.5) שירות
(2.5) איכות
(2.5) מיון לפי:
חוות דעת של David
(2.0)
09/07/2018
חווית לקוח רעה,אך הנהלה מצוינת
הגעתי לתקן תקלה של חריקות מחרישות אוזנים בבלמים הקדמים, הוחלפו הבלמים והתרעתי יום לאחר התיקון שעדין יש חריקות, אמרו לי שזה אמור לעבור תוך כמה ימים. לאחר כשבוע שבוע הגעתי עם האופנים ואמרו לי שיש שמן באזור החיכוך עם הבלם וזה הרס את הבלמים (לא זכור לי שנסעתי בתוך שלוליות של שמן), הוחלפו הבלמים שוב (שילמתי פעמים עבור אותה התקלה!!), ונחשו מה? שוב הבלמים חורקים. בעל המקום התעצבן שאני מגיע שוב ושוב עם אותה תקלה (ציטוט: "אתה בא לפה שוב ושוב...דיי כבר עם זה"). בעל הסניף,הוא והעובד שלו ניסו להוכיח לי שזה תקין לחלוטין. בזמן שלחיצה קלה על הבלם בזמן נסיעה יוצרת צליל חריקה שמחריש את האוזנים, לטענתם זה קורה לכל אופנים וזה טבעי.
התפתחות חיובית : לאחר תלונה בהנהלת החברה, הם שמחו להפנות אותנו תוך שעה לסניף עזריאלי, לאחר שיחה עם סניף עזריאלי הם אמרו שישמחו לטפל בבעיה ללא תשלום, ולחליף כל מה שצריך עד שהבעיה תפתר, בטוב טעם...בגישה חיובית. כל הכבוד להנהלת רוזן-מינץ ולסניף עזריאלי. ממליץ לערוך שיחת בירור מול מנהל סניף ראשון, חוויה משפילה כלקוח.
קרא עוד
הסתר

- 2
- 1