מציג 6-12 חוות דעת מתוך 12 חוות דעת על ג'פניקה
3.6
דירוג כללי
cohennoya992
07/06/2018
5
מדהים
סושי ומוקפצים טעימים ברמות!!!
שירות מעולה ואווירה טובה moshe
02/10/2017
3
מהרשתות הפחות טובות
סושי פסט פוד במובן הרע של ההגדרה. המנות לא מושקעות, השירות סביר לכל היותר. כל האוירה במקום לא נכונה. בקיצור נראה ומרגיש כמו fast food של הסושי, אבל המחירים ממש לא נמוכים. משום מה בדור הצעיר דוקא אוהב את המקום. נכון שכל פעם שהולכים לסושיה מקצועית כולם אומרים שגפניקה באמת לא ברמה, אך עדיין בני העשרה חוזרים לשם כל פעם מחדש. רונית
25/05/2017
5
אוכל טעים, אלופי הסושי, שירות מצוין, אוירה נעימה.
סניף ג'פניקה כפר סבא, סניף נחמד מאוד, מלצרים אדיבים, סושי מעולה של ג'פניקה, אוכל טעים מנות הג'זה והעוף חמוץ מתוק, מחיר נהדר לחברי מועדון, ניתן לשלם בנקודות. מאוד ממליצה. simi polak
12/01/2014
2.75
אוכל טוב שירות גרוע!
כל כך חבל שאתם נופלים בשירות כי הסושי שלכם מצוין. הזמנו סושי הבייתה והמשלוח הגיע באיחור ללא התנצלות וללא הסברים. כשפתחנו את השקית גילינו ששכחתם וואסבי דבר שהרס לנו את כל הארוחה. נופר
01/04/2013
3.75
גם ביום שישי השירות והאוכל מעולה
וואו פשוט וואו. נהנו מאוד מאוד!
האוכל, השירות, האווירה והמקום היו מדהימים! נהנו כל כך!
אנחנו משפחה שאוכלת סושי אז כל המנות כמובן היו עם סושי אז אם אתם בעניין זה המקום!
הזמנו את האוכל תוך רבע שעה המנות היו על השולחן המלצרים כל הזמן ניגשו ושאלו עם הכל תקין ואם טעים לנו.
מומלץ מאוד להגיע אך כדאי מאוד להזמין מקום מראש.
בתאבון!! i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user40454
02/10/2011
2.5
טייק אווי מג'פניקה
הגעתי לג'פניקה לקחת טייק אווי. הזמנתי, אמרו שיהיה מוכן תוך 20 דקות. לקח 40. איחור לא סביר לטעמי.בנוסף, הזמנו חמוצים יפנים , שלא הגיעו בסופו של דבר עם ההזמנה ( מה שדרש לחזור מהאוטו ולאסוף שוב- וכך נגרם עיכוב נוסף).
האוכל היה טעים בסכ"ה ( מנת פתאי, 2 רולים של סושי וחמוצים יפניים ). חבל שהשירות היה כל כך איטי. i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
דוינה
14/08/2011
1.75
שירות לקוחות גרוע (משלוחים)
הזמנו משלוח הביתה, בטלפון נאמר לנו שאין אבוקדו לסושי בהרכבה אישית וכששאלתי מה בנוגע למיוחדים, נאמר לי שלמיוחדים יש והסושי המיוחד יוצא כמו שהוא מופיע בתפריט. הזמנו ריינבו רול (הכולל מלפפון, אבוקדו ועירית בתוכו) וקיבלנו רול מלא רק במלפפון, מייד התקשרתי אליהם וביקשתי ולזכות אותי על המנה, הצעתי להם לחזור לקחת אותה (כי זו לא המנה שהזמנתי וכי לא נאמר למרות ששאלתי שיש להם בעיה) הטלפן, בחור בשם דן, אמר לי שהוא לא יכול לזכות אותי ושמכיוון שהוא מבין שהיתה פה פאשלה (מילים שלו) הוא מציע לי זיכוי ופיצוי לפעם הבאה.
הסברתי לו שזה לא פעם ראשונה שהם טועים לנו בהזמנות מהסניף הזה ומבחינתי לא תיהיה פעם הבאה, לכן אני מבקשת לזכות אותי על הרול הזה, הוא שוב טען שזה לא אפשרי. אני אמרתי לו שאני יודעת שטכנית זה בר ביצוע ולכן, אם תוך שעה הוא לא חוזר אלי כדי לומר לי שזה בוצע, אני אבטל את כל החיוב הזה ישירות מול חברת האשראי.
לילה שלם עבר, טלפון מהם עוד לא קיבלתי... אני איתם גמרתי! - 2
- 1