accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קלינטון סחר בינלאומי 2000 בע"מ - תמונה ראשית

מציג 16-26 חוות דעת מתוך 28 חוות דעת על קלינטון סחר בינלאומי 2000 בע"מ

1.9
ציון כללי 2
שירות 2.1
מחיר 1.3
זמינות 2.1
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 2.1
שביעות רצון מהמחיר 2.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אין מהנה טלפוני אין שירות קיבו
פתחתי 2 פניות ללא מענה ! מקרר בר פגום שבור מוציא קרח
קניתי מקרר אחרי 6 שנים התקלקל
לפני שש שנים קניתי מקרר taka ב 9000 שקל שבוע שעבר המקרר התקלקל והטכנאי אמר לי שלא ניתן לתיקון אכזבה גדולה מהמוצר
אחרי המכירה , שרות גרוע !!!
התקשרתי לתאום אספקה ופשוט מנתקים טלפון באמצע השיחה.
שירות אמין אדיב
שירות אמין אדיב עמידה בזמן הספקה פשוט תענוג!! תודה אלירן מיעל מימון
רע
אל: שירות לקוחות תאריך: 13:20 17/09/19 מספר הזמנה: 5661963 נושא: בירור לגבי משלוח. תוכן: המקרר הגיע שבור מקומט וכנראה נפל לכם מגובה רב. המקרר נועד לאינסולין של ביתי מה כעת.? חצופים שכמותכם ! איזה מן דבר זה.? אני שולח תחת פניה לגבי משלוח כי האתר לא תקין תחת בחירה של מוצר לא תקין. נא לשלוח לי מקרר חדש תקין מיידית. שלמה
[מציע לכם באמת לעצור ולקרוא]
כמו שציינו מספר פעמים בחוות הדעת - באמת סכנה! זו פשוט בושה שנותנים ליבואן עם תודעת שירות אפס להמשיך לתת שירות. לאחר 4 חודשים שקניתי מייבש נורמנדה לא זול, נתקלתי בבעיה שחזרה על עצמה בצורה עקבית. המעבדה (חברת גל-אור שלקחו את המייבש לבדיקה במעבדה ולקח להם שבועיים להחליף סנסור, שכמובן לא פתר את התקלה) העבירה את המלצתה לקלינטון להחליף את המייבש באחד חדש. לאחר מרורים של למעלה מחודש נוסף קלינטון אמרו שהם מאשרים. חודש שלם רדפתי אחריהם בכדי להבין מתי יתאמו לי החלפה. יש לי תיעוד מוקלט של כל השיחות בהם ניתקו לי בפנים, פעמים בהם הובטח לי שיחזרו אליי, דבר שמעולם לא קרה. לאחר חודש, ציינו בשיחה האחרונה כי ההחלפה אושרה (אה באמת?! את זה לא ידעתי 3 שבועות לפני?). קלינטון, ברוב חוצפתם, לאחר כל הסאגה הזו, שולחים אותי (כי זה משהו שהלקוח באמת אמור לעשות?!) לדבר עם המחסנים ולבדוק לגבי תיאום אספקה. כשביקשתי לדבר עם המנהלת של 2 נציגות השירות ה"נעימות", שלחו אותי לכתובת מייל. לאחר התעקשות לדבר עם המנהלת טלפונית (בסה"כ לחזור לנייד שלי), שמו אותי בהמתנה, ולאחר שהשיחה נותקה לאחר 10 דק המתנה על הקו, החליטו הנציגות פשו פשוט לא ענו לשיחות שלי בשלוחות 114/115. אני באמת לא נוהג לתת חוות ביקורות, אבל זה כ"כ מכעיס שלקוח בארץ צריך לנסות ולהתנהל מול חברה באופן הזה.
שרות גרוע ביותר - NORMANDE
רכשתי מסך של נורמנדי . לאחר שבועיים המסך התקלקל . שרות הלקוחות הפנה אותי לנציג שלהם בצפון . לאחר דין ודברים בהם הנציג ניסה לשכנע אותי להביא את המסך אליו ( אחרת יקח לו שבועיים להגיע אלי ) . בסוף הגיע משהוא לקחת את המסך לתיקון ( לאחר כשבוע ) . ובמשך כמאת חודש לא הצליחו להחזיר לי את המסך ( נישבר . נישלח לדרום וכו ) . בכל התקופה אם אני לא יזמתי שיחות לבירור הסטאטוס אף אחד לא חזר אלי . בקיצור חווית שרות לא נעימה
גרוע ביותר,ציון 0
קניתי תנור אובן 32 של נורמנדה,דרך גרופון,את הכסף קיבלו מהר,את המכשיר הביאו מהר,בחוברת הפעלה רשום טלפון של החברה שאמורה לתמוך בשאלות ,אמרו לי שלא נותנים שירות למכשירים האלה,וכששאלתי מי יכול לעזור,ענו לי שאפנה לחנות שקניתי ממנה,
תנור בלי תקע
תנור בלי תקע ! כן אתם שומעים נכון .שמי גלית ואני מנהלת מועדון נכים של יד שרה בראשון לציון . חיפשנו תנור עומד עם כיריים חשמליים למטבח בו מכינים ארוחת צהריים למשתקמים , חיפשנו משהו במחיר זול שיתאים לתקציב שלנו חיפשנו ומצאנו בוואלה שופס תנור של חברת קלינטון סחר ב 936 ש"ח שילמנו הובלה 120 ש"ח וקיבלנו אתמול את התנור והתבקשנו להתקשר לחברה בכדי להזמין טכנאי. היום דיברתי עם מוקדנית במוקד של קלינטון סחר שאמרה לי שעליי להזמין טכנאי בכדי לפתוח את התנור , שאלתי אותה לפשר העניין משום שהתנור הוא חשמלי ולא גז ואז נאמר לי שהתנור מגיע בלי תקע ובכדי להתקין תקע עליי להזמין אך ורק טכנאי שלהם בעלות של 220 ש"ח . נדהמתי לשמוע את התשובה , מי חושב לרגע כשהוא קונה תנור שהוא ידיע בלי שקל. זו פשוט דרך לגבות עוד 220 ש"ח על תנור שעלה 936 ש"ח כלומר כמעט 25% מעלות התנור על הזמנת טכנאי . ביקשתי לדבר עם המנכ"ל , אבל אמרו לי שהוא לא נמצא ושהוא לא יענה לי ושאין לו משרד וכו' כמובן שלא הסכמתי לשלם את הסכום ההזוי הזה כרגע התנור עומד ארוז במטבח
גרוע
שרות מזלזל , בכל יום סיפור חדש. אני כבר 3 שבועות ללא תנור ועדיין לא התחילו בתיקונו . זהו תיקון הרביעי בתוך שנה .תכליתו לבד מה רמה שלהם.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist