Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קלינטון סחר בינלאומי 2000 בע"מ - תמונה ראשית

מציג 16-23 חוות דעת מתוך 23 חוות דעת על קלינטון סחר בינלאומי 2000 בע"מ

1.9
ציון כללי 2.1
שירות 2.4
מחיר 1.3
זמינות 2.3
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 2.3
שביעות רצון מהמחיר 2.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
[מציע לכם באמת לעצור ולקרוא]
כמו שציינו מספר פעמים בחוות הדעת - באמת סכנה! זו פשוט בושה שנותנים ליבואן עם תודעת שירות אפס להמשיך לתת שירות. לאחר 4 חודשים שקניתי מייבש נורמנדה לא זול, נתקלתי בבעיה שחזרה על עצמה בצורה עקבית. המעבדה (חברת גל-אור שלקחו את המייבש לבדיקה במעבדה ולקח להם שבועיים להחליף סנסור, שכמובן לא פתר את התקלה) העבירה את המלצתה לקלינטון להחליף את המייבש באחד חדש. לאחר מרורים של למעלה מחודש נוסף קלינטון אמרו שהם מאשרים. חודש שלם רדפתי אחריהם בכדי להבין מתי יתאמו לי החלפה. יש לי תיעוד מוקלט של כל השיחות בהם ניתקו לי בפנים, פעמים בהם הובטח לי שיחזרו אליי, דבר שמעולם לא קרה. לאחר חודש, ציינו בשיחה האחרונה כי ההחלפה אושרה (אה באמת?! את זה לא ידעתי 3 שבועות לפני?). קלינטון, ברוב חוצפתם, לאחר כל הסאגה הזו, שולחים אותי (כי זה משהו שהלקוח באמת אמור לעשות?!) לדבר עם המחסנים ולבדוק לגבי תיאום אספקה. כשביקשתי לדבר עם המנהלת של 2 נציגות השירות ה"נעימות", שלחו אותי לכתובת מייל. לאחר התעקשות לדבר עם המנהלת טלפונית (בסה"כ לחזור לנייד שלי), שמו אותי בהמתנה, ולאחר שהשיחה נותקה לאחר 10 דק המתנה על הקו, החליטו הנציגות פשו פשוט לא ענו לשיחות שלי בשלוחות 114/115. אני באמת לא נוהג לתת חוות ביקורות, אבל זה כ"כ מכעיס שלקוח בארץ צריך לנסות ולהתנהל מול חברה באופן הזה.
שרות גרוע ביותר - NORMANDE
רכשתי מסך של נורמנדי . לאחר שבועיים המסך התקלקל . שרות הלקוחות הפנה אותי לנציג שלהם בצפון . לאחר דין ודברים בהם הנציג ניסה לשכנע אותי להביא את המסך אליו ( אחרת יקח לו שבועיים להגיע אלי ) . בסוף הגיע משהוא לקחת את המסך לתיקון ( לאחר כשבוע ) . ובמשך כמאת חודש לא הצליחו להחזיר לי את המסך ( נישבר . נישלח לדרום וכו ) . בכל התקופה אם אני לא יזמתי שיחות לבירור הסטאטוס אף אחד לא חזר אלי . בקיצור חווית שרות לא נעימה
גרוע ביותר,ציון 0
קניתי תנור אובן 32 של נורמנדה,דרך גרופון,את הכסף קיבלו מהר,את המכשיר הביאו מהר,בחוברת הפעלה רשום טלפון של החברה שאמורה לתמוך בשאלות ,אמרו לי שלא נותנים שירות למכשירים האלה,וכששאלתי מי יכול לעזור,ענו לי שאפנה לחנות שקניתי ממנה,
תנור בלי תקע
תנור בלי תקע ! כן אתם שומעים נכון .שמי גלית ואני מנהלת מועדון נכים של יד שרה בראשון לציון . חיפשנו תנור עומד עם כיריים חשמליים למטבח בו מכינים ארוחת צהריים למשתקמים , חיפשנו משהו במחיר זול שיתאים לתקציב שלנו חיפשנו ומצאנו בוואלה שופס תנור של חברת קלינטון סחר ב 936 ש"ח שילמנו הובלה 120 ש"ח וקיבלנו אתמול את התנור והתבקשנו להתקשר לחברה בכדי להזמין טכנאי. היום דיברתי עם מוקדנית במוקד של קלינטון סחר שאמרה לי שעליי להזמין טכנאי בכדי לפתוח את התנור , שאלתי אותה לפשר העניין משום שהתנור הוא חשמלי ולא גז ואז נאמר לי שהתנור מגיע בלי תקע ובכדי להתקין תקע עליי להזמין אך ורק טכנאי שלהם בעלות של 220 ש"ח . נדהמתי לשמוע את התשובה , מי חושב לרגע כשהוא קונה תנור שהוא ידיע בלי שקל. זו פשוט דרך לגבות עוד 220 ש"ח על תנור שעלה 936 ש"ח כלומר כמעט 25% מעלות התנור על הזמנת טכנאי . ביקשתי לדבר עם המנכ"ל , אבל אמרו לי שהוא לא נמצא ושהוא לא יענה לי ושאין לו משרד וכו' כמובן שלא הסכמתי לשלם את הסכום ההזוי הזה כרגע התנור עומד ארוז במטבח
גרוע
שרות מזלזל , בכל יום סיפור חדש. אני כבר 3 שבועות ללא תנור ועדיין לא התחילו בתיקונו . זהו תיקון הרביעי בתוך שנה .תכליתו לבד מה רמה שלהם.
שרות קרוע ביותר!
רכשתי מיקרוגל של חברת תקה בסוף מאי. התקלקל כבר פעמיים. דרשתי החלפה. מזה 10 ימים לא מקבלת שרות או התייחסות. כרגע ללא מיקרוגל פועל בבית מזה 10 ימים. שרות גרוע ביותר. לגבי המוצר, מקווה שזה מקרי ולא מהווה דוגמא מייצגת לאיכות מוצרי תקה אך אינני יודעת.
שירות גרוע ביותר למקרר נורמנדה
קניתי מקרר משרדי נורמנדה אשר התקלקל לו הטרמוסטט אחרי חצי שנה. לקח לקלינטון סחר שבוע ימים לענות לי לטלפון וכשענו לי התברר שאין להם חלק במלאי. אני ממתין יותר משבוע לחלק שממאן להגיע. פשוט בזיון וזלזול בצרכנים
אספקת מוצר - איחור ויחס מזלזל
רכשתי מקרר נורמנדה דרך אתר וואלה. לאחר שהמקרר הגיע באיחור של יום נאמר לי שבגלל שחדר המדרגות צר מידי או שאצטרך לסייע בהעלאת המקרר (שלוש קומות) בגלל שלבד הסבל לא יהיה מסוגל. לאחר שסירבתי אמרו לי לבקש מאנשים ברחוב להציע להם 50 שקלים כדי שיסיעו לסבל בהעלאת המקרר. בקיצור, למרות שהמקרר טוב וזול יחסית היחס המזלזל, האיחור, חוסר המקצועיות והסחבת בטיפול בתלונה על השירות אינם מצדיקים רכישה מהחברה הזו
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist