אפיקים שרותי תחבורה מתקדמים בע''מ
אוטובוסים - חברות באריאל
אריאל
מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על אפיקים שרותי תחבורה מתקדמים בע''מ
3.5
דירוג כללי
gali
07/12/2015
3
עוזר להגיע ממקום למקום בקלות.
שעות פעילות נוחות, שירות בדרך כלל טוב. מועיל מאוד. אשמח אם יוספו קווים נוספים. נהגים בדרך כלל טובים. Gal
29/08/2015
4.6
קווי לילה
לקחתי קווי לילה לאשדוד אחרי בילוי בת"א.
האוטובוס היה נקי, ממוזג, נוח.
הגענו לאשדוד מהר יחסית.
ממליץ להעלות את התדירות לפעם בחצי שעה (כרגע היא פעם בשעה).
המחיר מצויין - 9.1 ש"ח. (לשם השוואה, רכבת באמצע היום תעלה מעל ל - 20 ש"ח.)
מומלץ מאוד לבילויים. עודד
19/06/2015
2
ממש עצבנו אותי!
אני נוסע הרבה ב-290 לירושלים ותמיד מעולה, אבל הנסיעות שהיו לי בשנה האחרונה לתל אביב היה זוועה (סה"כ היו לי 3 ואיכשהו ברובם היה לי רע)! באחת הנסיעות (שהייתה ב12 בלילה) הנהג אמר לי שאין לו הורדה בתחנה שהייתי צריך רק אחרי שכבר התחלנו לנסוע, בגלל זה הייתי צריך לקנות כרטיס לחמש תחנות אחרי ולרדת שם. אחרי עשר דקות נסיעה הבנתי שאני צריך לרדת בתחנה אחת אחרי איפה שקניתי כרטיס (כי אז התברר שמה שקניתי בהתחלה בלית ברירה ממש לא טוב) אז הייתי צריך לשלם כרטיס חדש לגמרי (כלומר שילמתי כרטיס פעמיים למרות שההפרש במחיר מהכרטיס שקניתי לכרטיס שהייתי אמור לקנות היה פחות משקל אחד!). בנסיעה אחרת הנהג החליט שהוא לא מקבל את השוברים מהצבא והתחיל להתעצבן עליי כשניסיתי לדבר אתו. קיצר אני עובר לטרמפים. אגב המחיר זול, אבל רק בגלל הסבסוד לאזור שאחרי הקו הירוק. Shir
16/04/2015
4.6
אפיקים באשדוד
חברת אפיקים ירשה את הפעלת קווי האוטובוסים באשדוד מחברת ואוליה (קונקס).
הרמה הגבוהה נשמרה.
יש הקפדה על שירותיות, זמנים ותחזוקה של האוטובוסים.
גם המחירים נשארו טובים. מבחינת המחיר, קווי האזור הם בין הטובים בארץ.
סה"כ שירות מוצלח לאזרח. רונית
17/03/2014
5
שירות מעל המצופה !!!
ביום ד' שעבר 12.3 שכחתי ילקוט עם בגדים בקן 185 שיוצא משערי תקווה ב-7:00, התקשרתי לעדכן את החברה ונמסר לי שיחזרו אלי שהילקוט יגיע למחלקת אבדות, היו עליתי על אותו מיניבוס ושאלתי את הנהג,אבי,אם ראה את הילקוט האבוד,הוא ענה לי שהשאיר את הילקוט באוטו כדי להחזירו לי.כל הכבוד לשרות !! חנצ'ו
14/07/2013
3.4
אפיקים
נסעתי לדודה שלי באריאל.
לא כל כך התמצאתי שם, כי אני לא מרבה לנסוע שם בתחבורה ציבורית, אבל הנהג עזר לי, ואמר לי באיזו תחנה לרדת... והסביר לי איך אני מגיעה לרחוב של דודה שלי.
האוטובוס היה נקי והנהג נתן שירות נפלא! כן ירבו. רונית
18/04/2012
5
שירות מעולה !
ברצוני להודות על יוזמה ברוכה של החברה, על סידור קבוע של קו 286 כל יום היוצא מהמסוף ב-7:20 בבוקר ,ומסייע לכל תושבי שערי תקווה ואורנית להגיע לעבודה בזמן . ברצוני לציין לשבח את בדיר הנהג ,על אדיבות, סבלנות ושירות מכל הלב. i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אתי
03/01/2012
1
שירות ממש לא נעים
אני מתכוונת בעיקר לקו 73 של חברת אפיקים אותו אני מכירה . הם לא מגיעים בזמן , על הנהג לחכות בתחנה אם הקדים והם לא עושים זאת כמו כן יש הרבה איחורים ואין לוח זמנים ברור . בתחנה המרכזית בנתניה אין אפילו סימון של התחנה שלא לומר שאין שם שום נציג או אשנב שאליו אפשר לפנות ע"מ לקבל מידע . יש להם אוטובוסים ישנים (שכעת חלק הוחלפו בחדשים) והם נתקעים הרבה לעיתים קרובות . כמו כן , החיילים מתלוננים על כך שלא תמיד יש מספיק אוטובוסים בימים שהם יוצאים או חוזרים מחופשות ולכן הם מאחרים לבסיסים שלהם .- 2
- 1