מציג 6-12 חוות דעת מתוך 12 חוות דעת על רם דיזיין
2.7
דירוג כללי
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
חוות דעת טלפונית
27/10/2015
1.8
בית עסק לא מקצועי
קניתי ספה וביקשתי לספק בזמן, תוך 14 ימי עסקים. כמובן לא סופק. שרות לקוחות לא עוני לטלפונים. ביטלתי את העסקה דרך חברת האשראי. natali
13/11/2014
1.2
איכות רהיטים נמוכה מאוד
קנינו סלון שאחרי שנה וחצי התפרק, אין שירות ואין שום אחריות איל
18/09/2014
1.6
שירות גרוע!!!
רכשתי מיטה וחצי מרם דיזיין בגרופון, המחיר היה מפתה מאד ביחס למיטות שקיימות בשוק, רבע מהמחיר,
לאחר התלבטות החלטתי להזמין את המיטה, במעמד הקניה הציעו לי לשדרג את המזרן לעמינח בעוד 400 ₪ בלבד,
טענו שהמזרן שנמכר בהצעה מקבל רק שנה אחריות , המיטה סופקה במועד שנקבע מראש.
לאחר שבוע שימוש במנגנון המכני (שאמור להיות פשוט ואמין), החלו להישמע רעשים חזקים, ולבסוף המנגנון נתקע
התקשרתי לשירות של רם דיזיין לתאם טכנאי, נאמר לי שהם עובדים רק בשעות הבוקר (מה שמצריך ממני לקחת יום חופש )
לאחר דין ודברים הנציגה אמרה שתעדכן אותי, כמובן אף אחד לא עדכן אותי , התקשרתי שוב לתאום ושוב אמרו שיחזרו אלי, ביום השלישי שהתקשרתי
נאמר לי שאם הטכנאי יגיע והמנגנון שבור נאלץ לשלם 190 ₪ עבור התיקון!!!!
פשוט אין מילים לתאר את החוצפה של החברה, אין לה סטנדרטים של שירות ממש מתנהלת כמו חברה שמוכרת בבסטה בשוק
אני נכוויתי מהם ....מה שעולה בזול עולה ביוקר אח"כ לריסה
05/07/2014
1.6
שירות גרוע
קניתי מיטה וחצי ב 2012 ומתחרטת כל יום. אין שירות יותר גרוע משירות שלהם. פעמיים התקלקל המנגנון, פעם אחת הצלחתי להזמין טכנאי אחרי מיליון טלפונים אליהם וגם גבו ממני כסף, ופעם שניה פשוט נמאס לי להתקשר אליהם ולהתחנן לקבל טכנאי. עד היום אני מחכה לו. שירות גרוע, גרוע, גרוע, גרוע.!!!!!!!!!!!!!!!!!!....יותר נכון אין שירות בכלל. לא להתקרב למקום הזה. Yaron Rahamim
11/10/2013
1.2
להתרחק גם עם יביאו לכם ממנו מוצר בחינם
קניתי סלון פינתי, קיבלתי כריות שהתפירה נפרמט, סלון באיכות מאוד ירודה!!
בד נראה ישן,עבודה לא סימטרית,בא אחרי חודשיים להחליף לי כרית כאשר זה ולא באותו צבע.
עדיף לקנות יד 2 מאשר אצלו טלי
28/09/2013
1.6
לא להתפתות למחיר . האכות והשרות גרועים
קניתי מיטה לבני. שילמנו 300 שח עבור הובלה שלומילאילית ( שברו והרסו בהכנסת המיטה) וגם סרבו לתת קבלה- חשבונית
הבד של המיטה פגום והצירים חורקים .נדמה גם שהמזרן לא ישר-
הבטיח לבוא לבדוק. לא הגיעו כמובן קרן
29/05/2012
1.8
עדיף להתרחק וכמה שיותר רחוק
בתאריך ה 13.02.2012 רכשתי דרך אתר גרופון שובר עבור מערכת ישיבה (סלון).
עם מימוש השובר, ביצירת הקשר עם הספק, הובא לידיעתי דרך נציגת החברה (טיף) כי ניתן תמורת תוספת תשלום לקבל הדום בגודל 1*1 מ' המתאים לסלון שהזמנתי.
לאחר זמן ארוך סופק הסלון (כל פעם היו תירוצים חדשים בנוגע לתאריך האספקה), אך למרבה הצער ההדום לא סופק יחד עם הסלון.
בפנייה לחברה, נציגת החברה, הסבירה ששכחו לעשות אותו, וכי יעשו זאת בהקדם האפשרי (לאחר חג הפסח), ישלחו אותו אלינו (ללא חיוב נוסף עבור המשלוח).
לאחר חג הפסח, שוב יצרנו קשר עם החברה, והפעם שמענו סיפורים נוספים, "שכחנו", לאחר שיחה נוספת: "עשינו את ההדום במידות הלא מתאימות", והשיא הגיע היום כאשר בשיחה עם חיים (אשר הציג את עצמו כמנכל החברה) אזל הבד המסוים של הסלון שהזמנתי וכי עלי להמתין 45 יום עד קבלתו. מעבר לזאת, שטיף נציגת החברה, טעתה ושזה אינו המחיר הנכון למוצר. לאחר שדרשתי לקבל את המוצר ולהימנע מסיפורים נוספים, החליט חיים שאינו מעוניין לספק את המוצר ויפגוש אותי בבית המשפט.
בדיוק מסוג העסקים שעדיף לא לפנות אליהם - ראו הוזהרתם- 2
- 1