Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סטטוס מערכות מחשב בע"מ - תמונה ראשית

מציג 6-12 חוות דעת מתוך 12 חוות דעת על סטטוס מערכות מחשב בע"מ

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
סטטוס עלופים
מרוצה מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד
כמעט טוב מאוד
שרות טוב מאוד איכות המוצר שאינה תלויה בסטטוס יש מקום לשיפור
חוות דעת
הייתי מרוצה מאוד. השירות היה נעים ואדיב
שירות מצוין, לא יקר ואמין מאוד
קיבלתי שירות מעבר למצופה- בחור סידר לי רגלית ועשה ניקיון. חסך לי כסף...וגם זמן. הלוואי שכולם יהיו כמוהו!
שירות ומקום נהדר!
הייתה לי תקלה במשך תקופה ארוכה ברשת האלחוטית של המחשב הנייד (Dell). הגעתי אל החנות הבוקר והחברה מיד קבלו אותי בברכה. לאחר בדיקה מקיפה הטכנאי אבחן את התקלה שהייתה בכרטיס הרשת. הכרטיס הוחלף וגם המחשב עבר נקיון פנימי ויסודי. התקלה נפתרה והאינטרנט חזר לעבוד סוף סוף בצורה מושלמת! שירות מאוד מקצועי, אדיב ואיכותי. יצאתי מרוצה מאוד תודה רבה לכם!
פשוט חברה מדהימים!
יש לי מחשב Asus שחווה תקלה קריטית בדיסק הקשיח, לאחר טיפול מעולה לפני כחודש וחצי, התקלה חזרה על עצמה בעקבות שימוש לא נכון שלי עם המחשב. חשוב לציין שהמחשב הינו מחשב אישי לעבודה אינטנסיבית. חזרתי אליהם עם התקלה בלחץ רציני לקבל את המחשב ולחזור לאון ליין, הצוות פשוט קיבל אותי בצורה מזמינה ואחראית, המחשב עבר בדיקה מקיפה שלאחריה הוחלף הדיסק במסגרת אחריות מבלי בכלל להתייעץ איתי - כחלק משירות ולקיחת אחריות מלאה. לאחר החלפת הדיסק מערכת ההפעלה נתקלה בבעיות קודמות. הכל הוחלף, הותקן (בלוחות זמנים מאוד צפופים ותוך כדי שירות של מלכים). הדיסק החדש שהותקן היה איכותי יותר מהקיים זאת על מנת לא לעכב לקוח. פשוט חברה שמבינים שירות מהוא. היום אני יודע שברכישת מוצר חשמלי ובעיקר מחשב אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא השירות שאתה מקבל בעת צרה. הם הוכיחו שאין מה להביט לצדדים, פשוט מלכים. תודה רבה רבה על השירות ועל הנכונות לעזור!
פניתי אליהם לגבי תקלה במחשב לא היייתה ברורה, הטכנאי בא תיק תק פתח את המחשב ראה שזו בעיה באר דיסק (דיסק קשיח). הזמנתי אצלם אר דיסק במחיר יותר זול ממה שהציעו לי בזאפ. היו בסדר, חוץ מזה שלא קבלתי מידע שקוף לגבי סוגי הארדיסקים לא מאה אחוז. שירות אדיב, עזרו לי, בסדר גמור פשוט לא היו תקלות אחרי ההתקנה של הארדיסק החדש, וגם לגבי הקנייה. אז זה בסדר. אספתי את הארדיסק מהחנות, הגיע יומיים אחרי שבקשתי. המחיר היה זול. השתמשתי בדפי זהב באינטרנט והלכתי לפי ההצעות שכתובות שם.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist