סלדון לבורטוריס (2000) בע"מ
טלפונים סלולריים ושירותי תקשורת סלולרית בנתניה
האורזים 8, קניון הדרים נתניה
הצג חוות דעת
מציג 6-9 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על סלדון לבורטוריס (2000) בע"מ
1
דירוג כללי
ציון כללי 1
מחיר 1
זמינות 1
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1

ישי שריקי
28/12/2014
1
שירות לקוחות גרוע ביותר פשוט בושה
התקשרתי היום 4 פעמים הפעם הראשונה 55 דקות המתנה לאחר מכן מעבירים אותך מאחד לשני ובסוף מנתקים
בפעם השניה לא עונים בכלל לאחר 54 דקות והשיחה מתנתקת
בפעם השלישית מענה אוטומטי שיחזרו אלי תוך 3 שעות הכן חזרו אלי והעבירו אותי להמתנה של 30 דקות להגיע לשירות טכני ובסוף הוא אינו מכיר את מכשיר הסוללורי הנ״ל
בפעם הרביעית חוזרים אלי מאלקטרה לא יודעים מה ולמה הם חזרו אלי אין להם כל קשר למכשיר סולולרי מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 12/28/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

נתי
08/12/2014
1
תת רמה
שלחתי לתיקון מכשיר באחריות עם gps תקול. החזירו לי אותו לאחר שבועיים ובישרו לי שהחליפו לי מכשיר. הייתי המום כשהפעלתי את הgps והוא עדיין היה תקול. שלחתי אותו עוד פעמיים לתיקון אותה תקלה ובשתי הפעמים חזר עדיין תקול. השירות על הפנים ומדברים ביחס משפיל ומזלזל כולל ניתוקים בפני. בפעם השניה ששלחתי לתיקון הם רצו 700 ₪ כי המכשיר היה שרוט לטענתם. לאחר שהרמתי את הקול ואיימתי, שכן בפעם הראשונה ש"תיקנו" לא דיברו על שום שריטה חזרו בהם. להיזהר!! מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 8/14/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Bens
19/11/2014
1
גרוע
קניתי טלפון סלולרי מבית עסק. המכשיר התקלקל תוך 4 חודשים, עדיין באחריות. נותן האחריות של בית העסק הוא סלדון, אז שלחתי את המכשיר לתיקון אצלם. גבו ממני דמי השתתפות עצמית! חיכיתי למעלה משבוע לטלפון מסלדון, עד שנמאס לי והתקשרתי אליהם. מסתבר שהם לא טרחו להתקשר אלי וחיכו שאני אתקשר אליהם. יופי של שירות.
ואם עד עכשיו לא היה מספיק, הנה מגיע האבסורד האמיתי. האחריות על המכשיר אינו כולל את המכשיר או מרכיביו! והתיקון יקר יותר מהמכשיר!
אחרי דין ודברים החזירו לי את המכשיר, מבלי לתקן כמובן, אך סירבו בכל תוקף להחזיר לי את ההשתתפות העצמית.
יותר לא אעבוד עם סלדון, ולא אקנה מוצר כלשהו מבית עסק שעובד עם סלדון.ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 11/6/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Tal
28/01/2014
1.2
מתחת לכל ביקורת
בהתחלה תיקנו לי מסך שבור, השירות היה סביר, אחרי שבועיים הפלאפון התקלקל לגמרי (לא הצליח להיטען והספיקר לא עבד) ושלחתי שוב לתיקון, פה מתחיל הסיפור:
את המכשיר הפקדתי באילת כי הייתי שם באותה התקופה, כשלושה שבועות אחרי ההפקדה ואחרי שאף אחד לא יצר קשר התקשרתי וטענו שהמכשיר מחכה לחלפים (אף אחד לא טרח להתקשר ולהודיע למרות שהם מתחייבים לתקן תוך 10 ימים), הבטיחו לי שהמכשיר יהיה מוכן תוך מספר ימים והם יצרו קשר לגבי המשלוח (לא הייתי בטוחה שאהיה באזור אילת כבר). הם לא יצרו כעבור מספר הימים שהבטיחו ואני התקשרתי (המתנה של למעלה מחצי שעה בה לפעמים השיחה מתנתקת וצריך להתחיל מחדש). אחרי שכבר ענו נזכרו להודיע שהמכשיר שבק חיים ושאני יכולה לתקן אותו ב1200 ש"ח, ביקשתי שישלחו לי אותו, עבר כבר מעל לחודש ולכן ביקשתי שישלחו לי שליח עד הבית- הם לא הסכימו שבטענה שאני צריכה להחזיר את המכשיר החלופי (כל ההצעות שלי על להחזיר את החלופי עם השליח לא הצליחו), בסוף ביקשתי שישלחו את המכשיר הלא מתוקן לירושלים לאחת המעבדות ואני אגיע לאסוף, ביקשתי את הבקשה ממספר אנשים שונים.
כעבור מספר ימים מתקשרים אליי מהמעבדה באילת שבה הפקדתי את הטלפון ומזמינים אותי לבוא לקחת אותו, כמובן שניסיתי ליצור קשר עם סלדון במשך שלושה ימים עד שהם יצרו איתי ומה הם אמרו? "לא כתוב בשום מקום שביקשת שישלחו אותו לירושלים" בכל מקרה, נכון להיום עבר כבר חודש וחצי המכשיר לא מתוקן ונמצא באילת, מעניין כמה זמן ייקח להם להעביר אותו לירושלים...
בקיצור- השירות הכי גרוע שקיבלתי מזה הרבה זמן, המתנה ארוכה מידי על הקו ובכלל, ניתוקים, חוסר תקשורת בינם לבין עצמם וכמובן והכי גרוע יש מצב שהם אלה שהרסו לי את הפלאפון מלכתחילה כשתיקנו את המסך.מחיר 2 גבוה
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 12/18/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות