accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-10 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על אבי - שרות תיקונים למקררים

1.1
ציון כללי 1
שירות 1.1
מחיר 1
עמידה בזמנים 1.8
זמינות 1
שביעות רצון 1
איכות 1.2
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא הפגין מקצועיות, לא הפגין אמינות ולא הפגין יושר והגינות
נטל 750 ש"ח מניצולת שואה על תיקון מכונת כביסה שלא שאבה את המים עד הסוף. לטענתו החליף כרטיס (שכל בעל מקצוע היה מבין שאין לו קשר לתקלה הנ"ל...) ונתן אחריות לשנה על התקלה. משלא נפתרה התקלה (כיון שהוא לא טיפל בה נכון...), התחמק בתירוצים כאלה ואחרים מלהגיע לבית הלקוחה - למרות פניות חוזרות ונישנות. התבקש להחזיר את הכסף שגבה לאחר שלא נתן שירות ולא הראה הגינות ויושר מינימלי. ממליץ לגולשים לא לפנות אליו.
מאד לא מומלץ
אבי מכר לי מכונת כביסה משומשת, אמר שהיא במצב מצוין ועם אחריות לשנה. היא לא עבדה. לקח לו כשבועיים להגיע ולתקן אותה, במהלכן היה מאד לא זמין ומאד לא אדיב. לאחר 3 חודשים שוב הייתה תקלה, וממש קשה להשיג אותו כדי לתאם ביקור. מבטיח שיתקשר ולא מתקשר, מבטיח שיבוא ומאחר בכמה שעות או לא מגיע בכלל. לא מומלץ!
מחיר לא הוגן ושירות נמוך
היה אצלי לתיקון מייבש כביסה. רצה 600 שקל על החלפת רצועה, כמובן שלא הסכמתי. באתי לשלם על הביקור 150 ש"ח, אבל אז הוא אמר שביקור זה -200 ש"ח, שזה 150 לא כולל מע"מ. בכל מקרה, אחרי שהתעקשתי לשלם רק מה שהובטח לי בטלפון (150 ש"ח ביקור), הוא התחיל לדבר לא יפה. לא ממליץ!
ממש לא היה בן אדם ישיר איתנו
נתן הצאת מחיר, ואז אחרי העבודה, רצה עוד, ואז אמר שזה לא היה כלל מע״מ, ואז פיתאם זכר עוד חלקים שהוא צריך, פשוט לא היה בן אדם ישיר, לא ממליץ
העמק 8 קריית טבעון
תאור התקלה: במקרר אמנה היה קצר להארקה. היה במקרר יצרן קרח. נתקתי המקרר מזרם החשמל ללילה אחד והזמנתי השרות של אבי.עד הבוקר התיבש המקרר ופעל כשורה. אבי היגיע בזמן שמע על התקלה נתק יצרן הקרח לפי בקשתי הוציא כל המוצרים מהמקפיא. ללא ביצוע שום בדיקות החליף גוף חימום ושני טרמןסטטים שהביא עימו מראש ולא ביצע שום בקית אימות לפני ההחלפה. המחיר שדרש היה 2000 ש"ח במזומן והשאיר קבלה ללא פירוט מחירי חלפים ועבודה. בחלפים היה רשום אפס חודשים אחריות. אני טכנאי אלקרוניקה במקצועי ומרגיש מרומה. במצב בו הייתי ביום שישי כאשר החברה התיקונים איתה אני עובד קבוע סגורה וטכנאים אחרים לא היו יכולים להגיע, מרגיש מנוצל שלא להתבטא כמרומה במודע ובחוסר ברירה.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist