מציג 16-17 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על פיצה האט - משרדים
1
דירוג כללי
Osnat
30/12/2018
1
שירות גרוע ביותר
שלום רב.
אני לקוחה ותיקה של פיצה האט סניף יהוד. מידי פעם בהזמנות טלפוניות יש תקלות. היום ביצעתי הזמנה לפיצה משפחתית ורביולי עם דגש כי ללא פטריות (היות וביתי רגישה לפטריות) וכך מתחילה המסכת. הפיצה הגיעה קרה (ביום גשום וקר) רטובה בתחתית - לא ניתנת לאכילה. הרביולי הגיע די חם עם פטריות. התקשרתי מיד לסניף ביהוד הבחור שענה לטלפון שמע את טענותיי ואמר שהמנהלת תחזור אלי. לאחר המתנה של כשעה וחצי פלוס משלא התקשרה המנהלת התקשרתי שוב. ביקשתי לשוחח עם המנהלת וכשזו ענתה שאלתי לשמה "נטלי" אמרתי לה שהשארתי הודעה אך נאמר כי היא לא נמצאת ותחזור אלי שתשוב. כמובן שזה לא קרה. שוחחתי איתה והסברתי לה את התקלות במשלוח. כי את הרביולי זרקתי היות והיו בו פטריות הפיצה רטובה וקרה. המנהלת בנימה כועסת אמרה - טוב לא הציעו לך משהו במקום עניתי כי לא הוצע לי ענתה כי על הרביולי היא תזכה אותי בקניה הבאה ועל הפיצה אין מה לעשות. המנהלת הייתה קצרת רוח ולא נעימה בעליל נראה כי רצתה לסיים את השיחה ומהר. התקשרתי שוב כי מאד כעסתי ביקשתי שתזכה את הכרטיס שחוייב ולא בקניה הבאה שלצערי/שמחתי לא תהיה. ענתה זה המדיניות.
להזכירכם חוק הצרכן אומר כי הזיכוי אמור להתבצע במעמד הקניה ולא מותנה בקניה הבאה.
אודה לתשובתכם טרם אמשיך לפעול בנושא. תודה רבה קורין
12/08/2018
1
אין כלל שירות טלפוני
לא ניתן לדבר עם נציג שירות לגבי טיב השירות לגבי פיצה האט, הם נתבים הכל דרך המייל