תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על לי פרח
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
072-3109644
חוות דעת גולשים
זמינות
(4.8) (17) מקצועיות
(4.6) (17) שירות
(4.6) (31) מחיר
(3.9) (17) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של יוליה
(4.2)
24/08/2016
פניתי לבית העסק לצורך הזמנת משלוח פרחים, פניתי אליהם כי אני מכירה אותם הרבה שנים, קיבלתי שרות מעולה ואדיב, פרחים היו יפים, הם עומדים בזמן והמחירים סבירים מאד.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של עדי
(4.4)
05/08/2015
פניתי להזמין זר פרחים יום הולדת שירות מצויין יחס חם זרים מאוד יפים מחיר סביר ההספקה הייתה מיידיית פניתי רק אליהם מהכירות אישית בעבר
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שיר
(4.6)
20/08/2013
פניתי לצורך קניית פרחים. אני מכירה אותם ולכן חזרתי אליהם. הם אדיבים, נחמדים, הפרחים יפים וטריים והמחיר סביר.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ביני
(4.4)
20/08/2013
השרות שקיבלתי ב"לי פרח" היה טוב, אמין, מקצועי ובמחיר סביר.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ליאור
(4.8)
05/08/2013
שירות עדיב ופרחים טריים מאוד
הייתי צריך זר ליום הולדת. לחברה שלי. פניתי אליהם והם בצורה מאוד יפה ומכובדת הסבירו לי בדיוק איזה זר הם שולחים לי. הגעתי הבייתה לאחר מכן ונדהמתי ליראות. שמה שקיבלתי היה ממש יפה. אני רוצה להודות להם על היושר ועל השרות המצויין תודה
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ירדנה
(5.0)
16/07/2013
פניתי למשלוח פרחים. השירות היה מעולה ואדיב. הזר היה ממש יפה. השירות הגיע בזמן. מחיר ממש זול. לא בדקתי במקמות אחרים. בחרתי בבית העסק כי הבן שלי המליץ לי עליו.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של איתי
(4.0)
07/07/2013
פניתי על מנת להזמין זר פרחים, היחס היה מעולה ורדיב, המחיר היה יקר, ההתנהלות הייתה מעולה
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user63757
(3.8)
02/06/2013
פניתי אל "לי פרח" לאחר חיפוש בתי עסק בתחום דרך האינטרנט. השירות היה טוב מאוד ולצורך סידור זר פרחים. מה שלא הייתי מרוצה ממנו היה שפרח יחיד בזר היה פתוח ושנבל לאחר מכן.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אורנה
(5.0)
30/04/2013
ביצעתי הזמנה טלפונית-נשלח זר מושקע ומדהים ביופיו-
חיפשתי דרך האינטרנט חנות פרחים בפ"ת, בכדי לבצע הזמנה טלפונית. ענתה לי לטל. בעלת העסק, בחורה בשם ליאור. היא נשמעה מקסימה, לבבית ושירותית, ענתה לי באורך רוח לכל שאלותיי והתלבטותיי, וייעצה לי בכנות ובאמינות. התרשמתי שהיא עובדת צמתוך יצירתיות רבה, ושאיכות המוצר ושביעות רצון הלקוח חשובים לה אף יותר מהמחיר.הזמנתי זר עם שוקולד, הזר הגיע ליעדו בזמן, ועשה "וואוו" גדול. קיבלתי מיד טלפון נפעם ונרגש על הזר המעוצב והמרשים שקיבלו לשבת. אני קיבלתי שירות מעולה- מקצועי ואמין-ממליצה מאוד!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של רביד
(5.0)
16/04/2013
שירות אדיב ויחס אישי
ברצוני לומר תודה רבה לבעלי החנות אני רוצה לציין שנכנסתי לחנות החנות הייתה מלאה באנשים, אך למרות זאת קיבלתי יחס אישי ואדיב. המבחר של הפרחים היה מגוון וכל הפרחים היו במצב מצוין.
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת