Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
logo

ביקורת על קווים תחבורה ציבורית

חוות דעת גולשים

מחיר
(3.3) (2)
איכות
(3.0) (1)
זמינות
(2.7) (1)
שביעות רצון
(2.7) (2)
שירות
(2.7) (1)
מיון לפי:
(2.2)
29/06/2015
יש מקום לשיפור רב.
*הנהגים נוטים לעתים לדלג על חלק מהתחנות וזאת גם כאשר יש שם אנשים. *אין התראה מוקדמת על שינוי מסלול של קו אוטובוס מסוים. *שירות טלפוני אינו מקצועי - הנציגים אינם יודעים מדוע קו לא הגיע לתחנה מסוימת ולעתים מדוע אינו יצא. *לעיתים נהגים מפספסים תחנות שבהן צריך להוריד נוסעים. *יש לפעמים צורך לסמן לנהגים עם היד כדי שיעצרו, כי לעתים הם מצפצפים על הנוסע וממשיכים הלאה. ההערכה באופן כללי: יש מקום לשיפור רב ביחס בין הנוסע לנהג ובאופן השירות וקפידות הקווים. בהצלחה! אורן יעקב.
קרא עוד
הסתר
אורן יעקב - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist