accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על כלמוביל יונדאי מרכז שירות פ"ת

2.6
ציון כללי 1.8
שירות 2.7
מחיר 3.5
עמידה בזמנים 4
זמינות 2
שביעות רצון 4.2
איכות 2.6
שביעות רצון מהמחיר 1.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מוסך שנותן שרות גרוע ללקוח
הגעתי עם יונדאי יוניק באחריות. התקלה היתה שהמראה הימנית לא זזה עם הכפתור למעלה ולמטה. אחרי בדיקה של כמה דקות אמרו לי שיש נזק במראה בגלל שלחצתי על הכפתורים בצורה לא טובה וצריך להחליף את המראה במחיר של 4,200 ש"ח. לא רציתי לתקן במחיר הזה כי זה היה צריך להיות חלק מהאחריות. שילמתי 440 ש"ח עבור הבדיקה וברחתי מהמקום ו. ממליץ מאוד לא לעבוד עם המוסך הזה.
קיבלתי שירות גרוע ולא אדיב.
הבאתי רכב ליסינג באחריות של אלדן לתיקון של שתי בעיות - כפתור מולטימדיה תקול וחלון שלא אוטם טוב. בבוקר התור שנקבע לי המוסך סרב לקבל אותי בשל סכסוך שלהם עם אלדן על פינוי רכבים מחניית המוסך. המענה מהפקידה שם היה חסר נימוס וגס רוח. לאחר פניה נוספת מאלדן הסכימו לקבל את הרכב למוסך. כעבור יומיים ביררתי אם הרכב מתוקן. האיש מהמוסך כתב לי לאחר בירור שהרכב מוכן ושאבוא לקחת. כשהגעתי מסתבר שהם לא טיפלו באף אחת מהבעיות. לגבי הכפתור הם אמרו שלא קיבלו אישור מאלדן (באלדן לא ידעו על כך), ולגבי החלון פשוט הורידו ןהעלו חזרה והחליטו שאין בעיה, למרות שלא זו הבעיה עליה דיווחתי להם. יומיים עבודה אני מבלה במוסך והם לא עשו דבר. כשהתלוננתי על כך המנהל זימן אותי לחדרו ודי נזף בי על כך שהלקוח שלו זה אלדן ושאין להם מחוייבות כלפי. יתר על כן, הוא עוד בא בטענות אלי על החלון - איך לא שמתי לב לאיטום קודם לכן, בחצי השנה שהרכב (החדש מיבואן) נמצא ברשותי. בקיצור - קיבלתי שירות גרוע, לא מקצועי ולא אדיב.
מוסך ברמה נמוכה ושירות זוועתי
הגעתי למוסך כלמוביל פ''ת יונדאי לאחר תאונה, לאחר שחברת הביטוח הפנתה אותי אליהם. היום שבועים אחרי שתקנו את הרכב כבר הייתי צריך לחזור אליהם פעמיים. בפעם הראשונה כי השמשה האחורית כולה עם שריטות וכי מפשיר האדים לא עבד. לאחר מכן חזרתי שוב כי תא המטען לא נפתח עם השלט . התגובה שקיבלתי היא שאי אפשר לתקן הכל והם מתקנים רק חיצונית את הרכב לא מעניין אותם אם הנעילה תקינה או לא כי הביאו דלת משומשת ... נשארתי ללא מילים. לא ממליץ להתקרב
חוויה חיובית מהשירות שקיבלתי
הגעתי למוסך ללא תיאום תור מראש כדי להתקין מחדש את תכנת המוטימדיה שקרסה אחרי החלפת מצבר. קיבלתי שירות מעולה מדרור, שתוך מספר דקות התקין מחדש את התוכנה והראה לי את החידושים האחרונים. גם השוער בכניסה היה אדיב מאוד ואחד העובדים התנדב להחנות לי את האוטו. אחלה שירות!
אחלה מקום אחלה שרות
קניתי את הטוסון שלי בכלמוביל פת והשרות היה יוצא מן הכלל מיד אחרי זה קניתי גם לאשתי I30 השרות השנתי מאוד נוח ,,תודה רבה
מוסך מקצועי עם שירות אדיב
מזה מספר שנים מתקנת ומטפלת במוסך הזה. מהנהג שמשנע דרך המכונאים וצוות המשרד ועד לשומר החביב בשער - שירות מקצועי ואדיב.
שירות ומקצועיות על הפנים
רכב טופל בפחחות וצבע, שתי דלתות, חזר עם דלת קדמית לא נסגרת, רוקן מיכל דלק. נאמר לי בגלל גומיות, שעה מתווכח איתם שזאת לא בעיה של גומיות אלא כיוונון דלת, מנהל המוסך ומנהל משרד, צועקים עליי שאני לא מבין, הכניסו שוב לכיוונון וראה איזה פלא עכשיו הדלת נסגרת, קיבלתי שובר למילוי דלק, כל פעם צריך להתווכח בשביל לקבל מקצועיות ולא כמו מוסך מורשה. רכב חדש שמור פרימיום, כל פעם צריך להעיר להם ואז מתעוררים. גיליתי שהדלתות גם לא מקוריות ומשומשות.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

07/02/2017

תיקון רכב לאחר תאונה, במידה ומעורב ביטוח, מלווה ע"י שמאי המייצג את חברת הביטוח ואת האינטרסים של הלקוח. נתקבל אישור ע"י השמאי המלווה להחליף את הדלתות שנפגעו בתאונה בדלתות חדשות ומקוריות וכך אכן בוצע בפועל. בנוסף להחלפת הדלתות הוחלפו גם גומיות האטימה הפנימיות מה שיכול לגרום לעיתים שהדלת לא תיסגר "כמו מרגרינה" (כבקשת הלקוח), עד שהגומייה מקבלת את צורתה המקורית. באבחנה הראשונית נמצא כי תלונת הלקוח קשורה לגומייה ואילו הלקוח התעקש שנבצע כיוון מחדש לדלת . במהלך הטיפול בטענת הלקוח נוצר דו שיח מקצועי שלצערנו הלקוח מפרש כצעקות. בוצע כיוון לבקשת הלקוח. מרכז השירות המרכזי חרת על דיגלו מתן שירות מיטבי ללקוחותיו,כך נהגנו עד כה, וכך ננהג גם בעתיד. אנו מצירים על כך שהלקוח מרגיש ניפגע ושבחר לנהל את השיח מולנו בזירה הציבורית למרות התיקון המקצועי שבוצע והטיפול הנקודתי שבוצע בעת החזרת הרכב ללקוח.
סופר אמינים,שרות מהיר ומקצועי
בתור אחד שנכווה בעבר ממוסכים הייתי חייב לכתוב ביקרות טובה על מוסך כלמוביל פ"ת. הרכב של אשתי, יונדאי I10 ידני החל לזייף טורים והתקשה בסחיבה בייחוד בנסיעה מעל 80 קמ"ש, נורת "אבחון מנוע" נדלקה. פניתי למוסך מזדה שהוא קרוב לביתי, בחיבור למחשב זוהתה תקלה בחיישן STP,המליצו לגשת לבדיקה במוסך מרכזי של יונדאי. לשמחתי הגעתי למוסך בפ"ת, תוך 3 שעות הרכב היה מוכן, אבחנו פיח רב במערכת הזקת הדלק, לא היה צורך בתיקונים או החלפת חיישנים. לציין שהרכב כעת נוסע מצויין. מחיר- גבו על הבדיקה וקצת מעבר! ללא פסק אמשיך אצלם טיפולים!
עמוס עד כדי פגיעה בשירות
הזמנתי תור לתיקון תקלה ברכב מספר ימים מראש. הגעתי בשעה היעודה והיה קשה מאוד למצוא חניה לרכב במוסך בשל העומס הרב. יועץ השירות שקיבל אותי אמר שהרכב ייכנס לבדיקה בעוד כשעה וחצי. חזרתי לאחר מספר שעות והמתנתי המון זמן עד שבדקו מה קורה. הסתבר לי שהרכב אפילו לא נכנס לבדיקה! אמנם הוצע לי רכב חלופי ושאשאיר שם את האוטו לבדיקה למחרת היום אך מבחינתי המקום פשוט עמוס מידי ואין שליטה מספיק טובה על המתרחש. למה להזמין רכבים לטיפול אם אין מספיר מכונאים שיטפלו בהם?
פניתי לצורך קניית רכב. המחיר קצת מתחת למחירון, השירות והיחס מעולה
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist