כלמוביל יונדאי מרכז שירות פ"ת
מוסכים בפתח תקווה
גיסין אבשלום 72, פתח תקווה
הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על כלמוביל יונדאי מרכז שירות פ"ת
2.6
דירוג כללי
ציון כללי 1.8
שירות 2.7
מחיר 3.5
עמידה בזמנים 4
זמינות 2
שביעות רצון 4.2
איכות 2.6
שביעות רצון מהמחיר 1.7

BOAZ
01/12/2020
1
מוסך שנותן שרות גרוע ללקוח
הגעתי עם יונדאי יוניק באחריות. התקלה היתה שהמראה הימנית לא זזה עם הכפתור למעלה ולמטה. אחרי בדיקה של כמה דקות אמרו לי שיש נזק במראה בגלל שלחצתי על הכפתורים בצורה לא טובה וצריך להחליף את המראה במחיר של 4,200 ש"ח. לא רציתי לתקן במחיר הזה כי זה היה צריך להיות חלק מהאחריות. שילמתי 440 ש"ח עבור הבדיקה וברחתי מהמקום ו. ממליץ מאוד לא לעבוד עם המוסך הזה.זמינות4 טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

רענן
26/08/2020
1
קיבלתי שירות גרוע ולא אדיב.
הבאתי רכב ליסינג באחריות של אלדן לתיקון של שתי בעיות - כפתור מולטימדיה תקול וחלון שלא אוטם טוב. בבוקר התור שנקבע לי המוסך סרב לקבל אותי בשל סכסוך שלהם עם אלדן על פינוי רכבים מחניית המוסך. המענה מהפקידה שם היה חסר נימוס וגס רוח. לאחר פניה נוספת מאלדן הסכימו לקבל את הרכב למוסך. כעבור יומיים ביררתי אם הרכב מתוקן. האיש מהמוסך כתב לי לאחר בירור שהרכב מוכן ושאבוא לקחת. כשהגעתי מסתבר שהם לא טיפלו באף אחת מהבעיות. לגבי הכפתור הם אמרו שלא קיבלו אישור מאלדן (באלדן לא ידעו על כך), ולגבי החלון פשוט הורידו ןהעלו חזרה והחליטו שאין בעיה, למרות שלא זו הבעיה עליה דיווחתי להם. יומיים עבודה אני מבלה במוסך והם לא עשו דבר. כשהתלוננתי על כך המנהל זימן אותי לחדרו ודי נזף בי על כך שהלקוח שלו זה אלדן ושאין להם מחוייבות כלפי. יתר על כן, הוא עוד בא בטענות אלי על החלון - איך לא שמתי לב לאיטום קודם לכן, בחצי השנה שהרכב (החדש מיבואן) נמצא ברשותי.
בקיצור - קיבלתי שירות גרוע, לא מקצועי ולא אדיב.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Lior
22/05/2020
1
מוסך ברמה נמוכה ושירות זוועתי
הגעתי למוסך כלמוביל פ''ת יונדאי לאחר תאונה, לאחר שחברת הביטוח הפנתה אותי אליהם.
היום שבועים אחרי שתקנו את הרכב כבר הייתי צריך לחזור אליהם פעמיים.
בפעם הראשונה כי השמשה האחורית כולה עם שריטות וכי מפשיר האדים לא עבד.
לאחר מכן חזרתי שוב כי תא המטען לא נפתח עם השלט .
התגובה שקיבלתי היא שאי אפשר לתקן הכל והם מתקנים רק חיצונית את הרכב לא מעניין אותם אם הנעילה תקינה או לא כי הביאו דלת משומשת ...
נשארתי ללא מילים. לא ממליץ להתקרב זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Tali
25/09/2019
4
חוויה חיובית מהשירות שקיבלתי
הגעתי למוסך ללא תיאום תור מראש כדי להתקין מחדש את תכנת המוטימדיה שקרסה אחרי החלפת מצבר. קיבלתי שירות מעולה מדרור, שתוך מספר דקות התקין מחדש את התוכנה והראה לי את החידושים האחרונים. גם השוער בכניסה היה אדיב מאוד ואחד העובדים התנדב להחנות לי את האוטו. אחלה שירות! ציון כללי4 טוב מאוד
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Bezalel
18/09/2019
5
אחלה מקום אחלה שרות
קניתי את הטוסון שלי בכלמוביל פת והשרות היה יוצא מן הכלל מיד אחרי זה קניתי גם לאשתי I30 השרות השנתי מאוד נוח ,,תודה רבהזמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

דגנית
14/08/2017
4.6
מוסך מקצועי עם שירות אדיב
מזה מספר שנים מתקנת ומטפלת במוסך הזה. מהנהג שמשנע דרך המכונאים וצוות המשרד ועד לשומר החביב בשער - שירות מקצועי ואדיב. שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון5 מעל לציפיות
מחיר 5 ללא תחרות
עמידה בזמנים4 עמד בזמנים
איכות4 טובה
תאריך קבלת השירות: 8/2/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

כרובי
29/01/2017
1
שירות ומקצועיות על הפנים
רכב טופל בפחחות וצבע, שתי דלתות, חזר עם דלת קדמית לא נסגרת, רוקן מיכל דלק. נאמר לי בגלל גומיות, שעה מתווכח איתם שזאת לא בעיה של גומיות אלא כיוונון דלת, מנהל המוסך ומנהל משרד, צועקים עליי שאני לא מבין, הכניסו שוב לכיוונון וראה איזה פלא עכשיו הדלת נסגרת, קיבלתי שובר למילוי דלק, כל פעם צריך להתווכח בשביל לקבל מקצועיות ולא כמו מוסך מורשה. רכב חדש שמור פרימיום, כל פעם צריך להעיר להם ואז מתעוררים. גיליתי שהדלתות גם לא מקוריות ומשומשות. שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 1/29/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

bbarkan
17/12/2016
5
סופר אמינים,שרות מהיר ומקצועי
בתור אחד שנכווה בעבר ממוסכים הייתי חייב לכתוב ביקרות טובה על מוסך כלמוביל פ"ת.
הרכב של אשתי, יונדאי I10 ידני החל לזייף טורים והתקשה בסחיבה בייחוד בנסיעה מעל 80 קמ"ש, נורת "אבחון מנוע" נדלקה.
פניתי למוסך מזדה שהוא קרוב לביתי, בחיבור למחשב זוהתה תקלה בחיישן STP,המליצו לגשת לבדיקה במוסך מרכזי של יונדאי.
לשמחתי הגעתי למוסך בפ"ת, תוך 3 שעות הרכב היה מוכן, אבחנו פיח רב במערכת הזקת הדלק, לא היה צורך בתיקונים או החלפת חיישנים.
לציין שהרכב כעת נוסע מצויין.
מחיר- גבו על הבדיקה וקצת מעבר!
ללא פסק אמשיך אצלם טיפולים!שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון5 מעל לציפיות
מחיר 5 ללא תחרות
עמידה בזמנים5 מעל לציפיות
איכות5 מעולה
תאריך קבלת השירות: 12/14/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
:2
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Tali
07/11/2016
1
עמוס עד כדי פגיעה בשירות
הזמנתי תור לתיקון תקלה ברכב מספר ימים מראש. הגעתי בשעה היעודה והיה קשה מאוד למצוא חניה לרכב במוסך בשל העומס הרב. יועץ השירות שקיבל אותי אמר שהרכב ייכנס לבדיקה בעוד כשעה וחצי. חזרתי לאחר מספר שעות והמתנתי המון זמן עד שבדקו מה קורה. הסתבר לי שהרכב אפילו לא נכנס לבדיקה! אמנם הוצע לי רכב חלופי ושאשאיר שם את האוטו לבדיקה למחרת היום אך מבחינתי המקום פשוט עמוס מידי ואין שליטה מספיק טובה על המתרחש. למה להזמין רכבים לטיפול אם אין מספיר מכונאים שיטפלו בהם? ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 10/31/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
רותם
24/04/2014
4.8
פניתי לצורך קניית רכב. המחיר קצת מתחת למחירון, השירות והיחס מעולה
שירות5 5
מחיר 5 5
עמידה בזמנים5 5
איכות4 4
שביעות רצון5 5
תאריך קבלת השירות: 04/04/2014
הדירוג שלי (1-10): 9
:4
באדיבות אתר Zap Travel
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
07/02/2017