ביקורת על מיסטר פון
חוות דעת גולשים
שירות
(5.0) זמינות
(4.7) שביעות רצון
(4.7) שירות
(4.7) איכות
(4.6) מחיר
(4.2) שביעות רצון מהמחיר
(4.0) ציון כללי
(3.4) מיון לפי:
חוות דעת של avivush2222
(1.0)
03/02/2023
הביקורות הטובות שאתם רואים הן ישנות, כרגע יושב אדם בשם עוז . אז ככה , הגעתי לקחת דואר ממיסטר פון ( נקודת איסוף חדשה , כנראה צריך לקוחות חדשים) .
הראתי לעוז את המספר הזמנה . עוז לקח לי את הטלפון מהיד והתעסק בו למשך דקה לפחות . לא מצא חן בעיניי בכלל בגלל שיצא לי לאסוף ממספר מקומות דואר ובחיים אף אחד לא לקח לי את הטלפון מהיד .
למחרת הטלפון שלי התחיל להידפק לאחר 3 שנים שלא הייתה לי בעיה אחת איתו וכל פעם שלחצתי על מקש הבית היה כמו הבזק ירוק מהמסך של האייפון שהחמיר מדקה לדקה , תוך כדי שהמסך התחיל להידפק ולהיות ירוק והחמיר לאט לאט ובאחידות , הוא הפך להיות לשחור (שזה לא עובד בעצם) בדקתי בזריזות באינטרנט לגבי תופעת המסך הירוק . למרבה הפתעתי גיליתי שכתוב (באנגלית עוד) שבעיה זו יכולה להיווצר מהגדרות תצוגה שגויות. (wrong display settings)
אחרי שהספקתי לבדוק את זה הטלפון הגיע למצב שהמסך כבר שחור ואי אפשר להשתמש בו בכלל מה שגרם לי מאוד לחשוד .
ובטעות חזרתי לנוכל בתקווה שיקלוט שאני חושד בו ושיתקן את הנזק .
הנוכל החליף לי מסך ותוך כדי שהוא פותח לי את האייפון הוא מתחיל להכניס אמירות כמו שיש לי בעיה בסוללה (במקרה בדקתי והיה לי 75% חיי בטרייה שזה נורמאלי מאוד והוא ענה ש 85 % זה תקין ולמטה לא)
הוא אמר לי גם שפתחו לי את הטלפון וחסר לי בורג שמאלי בטלפון אבל הטלפון שלי לא נשלח לתיקון אפילו פעם אחת בגלל שאין לי ולא היה לי בעיות איתו .
לאחר שהחלפתי את המסך אצל עוז ב350 שקל התעוררו בעיות סוללה שלא היו קיימות בכלל אצלי בטלפון כל שימוש קליל בטלפון שלי האחוזים של הטלפון צונחים ברמה בלתי נסבלת ולא נורמאלית בכלל ואני פשוט מתאר לעצמי שהדרך של עוז להמשיך לקבל עבודה היא לרמות.
אני נאלץ לקנות טלפון חדש
קרא עוד
הסתר
