מציג 6-16 חוות דעת מתוך 16 חוות דעת על אולימפיה-מזרני איכות ונוחות
1.2
דירוג כללי

Vladislav
17/12/2020
1
שירטת שלהם לא טוב בכלל!!!!
הזמנתי מיטה ומזרון התקשרו אליי ואמרו ביום רביעי אני מקבל מיטה ומזרון בה מוביל אמר לי שמיטה עדיין לא מוכנה ואתה תקבל עכשיו מזרון ובסיס ובעוד שבוע הכל .... עדיין לא קבלתי כלום בטלפון לא אונים .... שירותהכי נורא!!!!
klaparda
12/10/2019
1
שרות לקוחות מבקשת לחזור אלי
שרות לקוחות שנאמר 24 שעות חוזריםעדין לא חזרו לא הגיע כל החלקים
עדין לא עברו 14 יום מעונינית להחזיר את המוצר תצרו קשר
Alex
17/01/2019
1
שירות נוקאית!!!
ביום חמישי 17/01/2019 קבעתם לי הובלה של מיטה זוגית + מזרן בין השעות 11:00 - 14:00 בקרית חיים. אחרי שלא הגיעה ההובלה בשעה 14:00 התקשרתי לשירות לקוחות שלכם שמספרו 04-6100887 וקיבלתי מספר המוביל. אחרי כמעט 10 ניסיונות לתפוס אותו בטלפון, ב14:48 כשאר סוף סוף ענו לי - קיבלתי תשובה שיזחזרו אלי. ב15:39 המוביל ענה והסביר שיש לחץ ובלאגן עם המשאית והוא יחזור אלי עוד מעט. בשעה 16:10 התקשרתי שוב, והפעם קיבלתי תשובה שלא יספיקו להביא הזמנה שלי, שהמוביל נמצא רחוק ואם זה יקרה הוא יגיע רק בשעה 00:00 בלילה. בסוף נשארתי בבית לחכות להובלה - והיא לא הגיעה
שיר
21/10/2018
1
שירות מזעזע ומביש
בסוף אוגוסט בן זוגי ואני הזמנו מזרון לדירה החדשה שלנו מאולימפיה.
המזרון הגיע בתחילת אוקטובר. קצת יותר מחודש לאחר ההזמנה. נסלח. בכל זאת מדובר בתקופת החגים וללקוח המבולבל קשה לספור האם באמת עברו 14 ימי עסקים.
כשקיבלנו את המזרון חתמנו על טופס המאשר את קבלת המזרון שהזמנו - "טופ רילקס". בערב כשנשכבנו על המזרון הרגשנו כאילו נשכבנו על הריצפה! הפכנו את המזרון כדי לבדוק האם הנחנו אותו על הצד הלא נכון, ושוב נשכבנו על הריצפה.
ריפדנו את המזרון ריצפה בשמיכת פוך והלכנו לישון. למחרת בבוקר, יום חמישי, לאחר לילה ללא הרבה שינה, אכן ראינו כי נעשתה טעות כיוון שבצידו השני של המזרון כתוב היה "הרמוני". התקשרנו לאולימפיה וסיפרנו על התקלה (יש לציין כי בכל פעם שניסינו לתקשר עימם ביצענו לפחות 15 חיוגים). הם התנצלו אך הודיעו כי המזרון הנכון יגיע עוד כשבוע (!!), הם לא יכולים להבטיח מתי כיוון שעליהם לחכות לקו שיוצא לחיפה. כמובן שהרקע קורע הלב של זוג שכרגע מתחיל את חייו המשותפים ללא מזרון לאחר שהעביר את כל חפציו מבתי ההורים לא עזר.
ומפה השיחה עם "שירות הלקוחות" הרגישה כמו מלחמה עיקשת. כל ניסיון לפיתרון יצירתי מצידי נפסל בשניה ללא כל ניסיון התגמשות או הבנה. הפיתרון היחידי שהוצע הוא ריפוד המזרון בשמיכה (?!). כשביקשתי לדבר עם המנהל נאמר לי כי הבקשה תתקבל עד 3 ימי עסקים ושהמזרון יתקבל לפני שאוכל לדבר עם המנהל ולכן אין טעם. באותו הרגע חשבתי על איך אחינייות שלי אוהבות להמציא חוקים חדשים באמצע משחק כדי שיוכלו לנצח.
ביום שני שלאחר מכן, חייגנו כ-15 פעמים עד למענה שבסופו נקבע כי רק (!!) ביום חמישי המזרון יתקבל. המזרון התקבל בחמישי, אבל לטובתכם אל תקנו אולימפיה בחיים, השירות שלהם בזיוני ועובד בשיטת הלקוח תמיד טועה.
ibrmai.m
20/07/2017
1.4
על הפנים
שירות על הפנים הזמנתי מזרן ומיטה קיבלתי את המיטה ביום ראשון ושכחו להביא לי את המזרן תיאמו איתי פעמים למזרן ועכשו ביום חמישי הם מתקשרים על הבוקר ואומרים לי שהנהג הבריז ורק עד יום ראשון אני אקבל את המזרן.
אם אתם שוכחים לשלוח מזרן ואז 4 ימים אחרי הנהג שלכם הבריז זאתן הבעיה שלי !?!!?!!?
בושה.
לאה רינג
18/07/2016
1
אולימפיה-מוצר ושרות מהגרועים שנתקלתי
מאד לא ממולץ לרכוש מחברת אולימפיה . חברה שמספקת מזרונים שאינם תואמים במאומה את המפרט שמציגה, שרות מעליב, המבזה את המילה "שרות"
רכשתי מזרן אורתופדי על פי מפרט שהוצג באתר כמזרון שהרכבו לטקס ,גובהו 28 ס"מ ומיוצר במפעל באור עקיבא. האתר של החברה מציג חברה שמבקרת היטב את איכות מוצריה ומציבה את טובת הלוח לנגד עיניה.
לאחר דיונים רבים והבטחות שווא לגבי אספקה,המלוות בשיחות טלפון מאד לא נעימות ,בזבוז זמן ומשאבים לחכות למענה ו.או אספקה ,הגיע מזרן שלא תואם כלל התאור במפרט.
איכות ירודה מאד, שוליים לא ישרים, תיפורים פרומים, וגובה של 20 במקום 28.ס"מ .המזרון הגיע מהשומרון ואין תווית לגבי הרכב המזרן או היצרן. האריזה ציינה שם אחר .
לאחר פניה לאתר ממנו נרכש התבקשתי לצלם המזרן לבדיקתם. ואכן נאמר לי שסופק מזרן לא תואם להזמנה ויוחלף אך יקח שבוע בגלל חג עיד אל פיטר. לאחר שבוע צלצלתי לברר מועד אספקה ומכאן החלה מסכת של "מריחות" מועדים. אולי בראשון וכו. בכל זאת פיניתי הזמן שאוכל להבטיח קבלת המוצר. אך כל הנסיונות לקבלת מענה עלו בתוהו ואף לא ענו לטלפון. עד היום לא קיבלתי המזרן הנכון .(שבועיים מאישור ההחלפה).
מרינה
26/01/2016
1
חווית שירות גרועה
הזמנתי מיטה ומזרן ב16.1 ומאז מורחים אותי,
לא ניתן לאסוף עצמאית כי זה לא במפעל וכשנקבע לי משלוח בן השעות 11-17 נאלצתי לבטל יום עבודה !! התקשרו אליי בבוקר להודיע שלא הסתדר להם היום והם יצרו קשר לקביעת מועד חדש.
כמובן שאף אחד לא ישלם לי על היום המבוזבז הזה ועל עוד יום שהם יקבעו איתי בעתיד.

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ע.
12/01/2015
1.6
שירות מחפיר וגרוע ביותר !!!!
קנינו מזרון, הגיע מזרון רטוב ומדיף ריחות של עובש ומלא בסימני טחב, פנינו אליהם והם מושכים אותנו ומספרים סיפורים, עד היום , כבר חלף חודש - לא הוחלף המזרון. שירות גרוע ביותר אין עם מי לדבר.

Ilya
23/09/2014
1.6
שירות על הפנים
קניתי מזרון הכי יקר שהיה להם ומיטה הכי פשוטה. בתצוגה המיטה נראת חזקה ועמידה.
אבל בבית הרכיבו אותה בצורה רופפת. זה היה לפני כמעט חודשיים ומאז אני מנסה להזמין משהו שיסדר את זה.
בלתי אפשרי. השרות לא עונים לטלפונים. וגם כשעונים - רק מבטיחים ואף אחש לא מגיעה הביתה לסדר את הבעיה.
דרור
01/12/2013
1.4
שרות גרוע ביותר
קניתי מיטה חשמלית דרך גרופון המיטה סופקה חודש אחרי זמן ההספקה שהובטח, וגם זאת אחרי מיליון טלפונים וצעקות .
היגיעה מיטה בצבע שונה ממה שהוזמן מזרון אחד קצר יותר .
ובפעם הראשונה שישנתי על המיטה הרמתי את החלק של הראש ובאמצע הלילה הראשיה נפלה אחורה ונשברה, עד היום ה1/12/13 לא הגיעו אלי למרות שהשארתי המון הודעות ודיברתי פעם אחת עם תמיר השארתי הודעות ולא חזר.