מציג 146-155 חוות דעת מתוך 155 חוות דעת על FIX4u
4.8
דירוג כללי
Meir
13/03/2017
5
שירות מקצועי, תודעת שירות גבוהה
תיקנתי שקע טעינה בסמארטפון. מחיר סביר, תיקון מהיר, הכי חשוב, בטח יותר מהיר ומקצועי מאשר ללכת לתחנת שירות של היבואן ולבכות. Shahar
18/02/2017
5
קניתי כיסוי לוואן פלוס בוואן שלי
אחלה מחיר שירות אדיב חברה מאוד נחמדים ממליצה ב חום
ג
גג
ג
ק נ
קניתי מגינים למכשיר שלי מחירים ממש טובים החברה בחנות ממש נחמדים חווית הקניה היתה ממש טובה בהחלט אחזור לשם ממליצה בחום
ריקי
06/02/2017
5
תיקון מכשיר
הגעתי דרך האתר השירות היה מעולה זריז מאוד מחיר שווה לכל כיס ממליצה בחום
shulamit
31/01/2017
5
שירות מצוין
החלפתי מסך לאייפון 6 פלוס שירות מקצועי ומעולה אביתר בחור מקסים נאווה
17/01/2017
4.2
:)
הייתה לי בעיה בטעינה של הפלאפון, מסתבר שזה היה השקע טעינה.
עברתי שם במקרה ונכנסתי אחלה של שירות..והכל בחיוך..
מעיין
16/01/2017
5
שירות אדיב, מקצועי במחיר הוגן !
הגעתי למעבדות איפיקס בעקבות המלצות, קיבלתי שירות מהיר והכי חשוב מכל הלב!
יש לי מכשיר redmi not 3 הייתה לי בעיה עם ההדלקה של המכשיר, במעבדה החליפו לי את הסוללה ועכשיו הוא עובד פיקס!
ברור לי שאם אצטרך שוב תיקון או אביזר כל שהוא אגיע רק לאייפיקס!
ממליצה בחום! לא תתאכזבו :)
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
דוד
29/12/2016
4.6
פניתי לבית העסק לצורך קניית טלפון סלולרי, השירות שקיבלתי היה אדיב ומקצועי והמחיר ששילמתי היה סביר ביותר, פניתי למקום זה עקב הקירבה לביתי.
עדי
14/09/2016
1.4
מחיר גבוה תמורת סחורה שעל פי הרגשתי איננה מקורית
רכישה לפני כשבועיים של סוללה למכשיר LG-G3 שנטען כי היא מקורית, ב-120 ש"ח(!)
המוכר שלף לי אותה משקית, פתוחה, לא ארוזה, שקית ללא כיתוב, הסוללה עצמה עם כיתוב סיני, אבל התעקש וטען שהסוללה מקורית, למרות ששאלתי שוב ושוב.
לאחר כשבועיים חזרתי אל החנות, לאור התנפחות הסוללה.
אמרו שאין בעיה להחליף - שזה בסדר גמור מצידם ולא מטילה בכך ספק.
אבל - השירות:
המתנה של כ15 דקות בחנות עד שהמוכר "המיומן" יגיע כי הוא "קפץ לאכול" אך ברור שלא הלך לאכול.. וזאת בטענה שהוא יבצע לי בדיקה מקיפה לטלפון - האם בוצע? כמובן שלא. זה היה תירוץ כדי לגרום לי להמתין. לאחר מכן התברר שפשוט אין במלאי. אז מה עושים אחרי שהמתנתי כל כך הרבה זמן לחינם? אומרים לי להמתין עוד עד שהחנות תתרוקן מאנשים (שהגיעו אחרי) והם יוכלו להביא לי סוללה מהחנות הסמוכה.
בסוף הלכתי להביא בעצמי את הסוללה שלי והתרוצצתי בין חנויות (המוכר הטעה אותי לגבי החנות שאליה אני אמורה ללכת ואפילו לא מסר לי את החנות המדוייקת)
בקיצור, אני הרגשתי זלזול באינטיליגנציה שלנו כלקוחות (תירוצים לא אמינים), זלזול בזמן שלנו (הערכות זמנים שגויות, בקשה להמתין לפרק זמן ארוך לחינם), ועוד כשגיליתי בזמן ההתרוצצויות שבחנות סמוכה סוללה מקורית עולה כ-95 שקלים ולא 120 כפי שהם לקחו - הבנתי כמה השירות חסר אמינות ושחבל שבחרתי דווקא בחנות הזו.
לשם לא אחזור. רחלה
25/04/2016
3
רישום מק"ט - דורש שיפור
רכשתי מחזיק מגנטי לטלפון נייד עבור Dash-Board לרכב ב 40 ש"ח.
בחשבונית היה רשום, משום מה "פריט כללי".
הבעייה אם מק"ט החלק אינו נלקח מהמחשב - שגם המחיר אינו קטלוגי.
נזקקתי למוצר - ומחירו נראה סביר, אז קניתי. אבל הערתי למוכר שזה לא תקין.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
מיכל
04/01/2016
4.6
פניתי לבית העסק על מנת לתקן את את המסך של מכשיר הסלולארי שלי, בתי המליצה לי עליהם, קיבלתי שירות ויחס מצויינים מ 2 בחורים נחמדים, הם שירותיים מאד ועזרו לי מעל ומעבר והמחיר סביר.