Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על איתן הובלות

4
ציון כללי 5
שירות 4
זמינות 5
איכות 4
זמינות וזמן המתנה 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
עבודה ברמה בינונית-ירודה. לא ממליץ.
ציפיתי ליותר, בהתחשב בביקורות שקראתי ובמחיר ששילמתי. נותרתי לא מרוצה ונשארתי עם טעם רע. עניינית: * ראש הצוות הסתבך עם אחד הארונות בפירוק ובעיקר בהרכבה. עד עכשיו הארון מורכב כך שיש קושי לסגור את המגירות. תשובתו היתה "עשיתי כמיטב יכולתי". * באותו ארון גם נשברה מראה (פנימית לדלת). אני נאלצתי לפרק בעצמי את המראה מהדלת של הארון כדי למנוע פציעות. המוביל אפילו לא הציע לעשות את זה (מבחינתו זה בסדר להרכיב דלת עם מראה שבורה שעלולה לפצוע). * שידה וארון מעץ הובלו ללא עיטוף וכעת יש עליהם שריטות. * המוביל ביקש שאני אוביל את הטלוויזיה ברכב שלי כדי "שלא תישבר" למרות שבמפורש ציינתי בהזמנה שיש להוביל טלוויזיה. * פעמיים ציינתי בפניו שיש להוביל גם את ה"תמי4" שבמטבח (וגם צוין בהצעת המחיר), ולבסוף שכח אותו. תשובתו היתה: "טוב, ממילא אתה מתכוון לחזור לסדר, אז תוכל להוביל אותו בעצמך". * צויין במפורש בהזמנה לגבי פירוק והרכבה של מיטת תינוק. המוביל הגיע ללא כלים מתאימים לפירוק המיטה (מפתח אלן). למזלי היה לי מפתח זמין (שלי). בעת ההרכבה, הוא ניסה להתנער מהרכבת המיטה באומרו שזה "פשוט", ושאני יכול לעשות זאת בעצמי. * בעת שהרכיב ארון באחד החדרים השתמש במברגה, וחיבר וניתק (את המברגה או המטען שלה) מהחשמל, בצורה כזו שגרמה לשקעים להתנתק מהקיר. * באתר צוין שגובה הטיפ נע בין 50-100 למוביל, ראש הצוות התעקש על כך שטיפ ראוי הוא לפחות 150 ש"ח לאדם (הנימוק שלו היה שהמחירים באתר מתייחסים לצוות של 4 מובילים ולא ל-3. בסוף הותרנו טיפ של 133 ש"ח לאדם, למרות חוסר שביעות הרצון). * עוד בטרם ההובלה - אספקה של ארגזים יד שניה של גורם צד שלישי. 10% מהארגזים היו בכלל מלוכלכים בשמן. מובילים אחרים עמם עבדתי בעבר סיפקו ארגזים חדשים.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

13/10/2013

שלום לכולם ושלום גם עדי, אז כך אני מגיב לחוות דעת זו באיחור. זאת כי אף תלונה מהלקוח לא התקבלה לא אלי אישית ולא למשרד. זאת למרות שאצלנו יש למי לפנות. ותגובתי היא שבחברת "איתן הובלות" כל לקוח שמבצע הובלה עם החברה שלנו, מיד בסיום ההובלה נישלח אליו משוב אשר נותן לנו מידע על ההובלה ואופן התנהלותה. ובאמת קיבלנו משוב לא חיובי על ההובלה, מיד כשראינו את המשוב פניתי אני אישית אל הלקוח ושאלתי אותו בהרחבה על התלונות שלו. דבר ראשון לציין כי ככל שהביקורת קשה, בסיום השיחה עם הלקוח, בחר הלקוח שלא לקבל שרות ללא עלות איש תיקונים מקצועי שיגיע אליו עד הבית וייתן לו מענה מקצועי לבעיות שטען. אך הלקוח לא רצה את השרות הזה, בקשר לתמי 4 התשובה של המוביל הייתה כי הוא באמת שכח את המכשיר ובאמת גם לא הציע לחזור ולקחת אותו. הנושא טופל מול ראש הצוות, מקרה זה לא יחזור על עצמו בשנית. מעבר לכך תלונת הלקוח על בעיות במגירות, לדברי המוביל כך היה גם המצב קודם להובלה ואפילו המוביל, לפני שביצע את תהליך הפירוק, פנה ללקוחה והסביר לה, תשובתו של הלקוח לעמדה זו היה כי יכול להיות הוא צריך לשאול את אשתו בקשר לפירוק המיטה. בחברת "איתן הובלות" עושים את כל המאמצים לצייד את המובילים במגוון רחב מאוד של כלי עבודה. קרה המקרה ומפתח אלן בגודל הרלוונטי לא היה זמין ברשותנו. פנה המוביל אל הלקוח ושאל אם יש לו במקרה, כפי שהלקוח ציין היה לו ובכך נפתרה הבעיה. הלקוח בנוסף טוען כי המוביל פנה אליו ואמר לו שהוא ירכיב את המיטה בעצמו, שאלתי את המוביל על מיקרה זה קיבלתי תשובה חד משמעית שזה לא היה וגם לא היה. בכל אופן הוסבר למוביל שאסור שמקרה כזה יקרה נושא זה הובן. בתגובה לשקע החשמל בקיר, אינני מבין כיצד דבר כזה יכול לקרות, הרי השקע בנוי שישתמשו בו שיכניסו ויוציאו הרבה פעמיים, בכל אופן הבית הוא חדש ללקוח כך שיכול היה להיות שהשקע לא הורכב באופן תקין. וכך כאשר המוביל השתמש בשקע באופן רגיל, השקע התפרק. בקשר לשריטות בארון, בשיחה עם המוביל שאלתי אותו האם הציוד נעטף, המוביל אישר שהוא נעטף. ובכל אופן לפעמיים גם כאשר ציוד נעטף הוא יכול להישרט. ולכן הצעתי ללקוח לשלוח איש שרות לתיקון השריטות, ללא עלות כמובן, אך הלקוח לא רצה. בקשר לטיפ, בחברת "איתן הובלות" יש נוהל מאוד ברור בנושא זה בהזמנת העבודה. רשום ללקוח ואף מסומן בצבע זוהר כי נהוג לתת טיפ לעובדים בין 50 ל -50 לעובד. לעובדים מותר פעם אחת לפנות ללקוח לאחר שכבר קיבלו טיפ ולומר בצורה מאוד עדינה כי נהוג לתת יותר, וזה רק עם המוביל חושב שהטיפ נמוך ומעבר לזה אסור לו לפנות בשנית, וכך המובילים פעלו בשטח. בנושא הקרטונים, אנו עובדים עם קרטונים משומשים שעברו תהליך תעשייתי סטרילי והם משמשים אותנו פעם אחת בלבד. כל לקוח אשר מקבל מאתנו קרטונים אינו מחזיר אותם והוא מתחייב לזרוק אותם למחזור לאחר השימוש. ולכן לפעמיים יש גם קרטונים אשר מלוכלכים בגלל ההובלה שלהם או מכל סיבה שהיא\ יכול היה הלקוח לפנות אלינו ולבקש קרטונים נוספים, היה מקבל ללא שום עלות כפי שעושים לקוחות אחרים או כאלו שלא קיבלו מספיק. בכול אופן בעקבות זה שהלקוח לא רצה שרות תיקונים ואפילו לא טרח להרים טלפון ורק בסיום ההובלה להתלונן, ניראה לי כי הביקורת הזו לא במקומה ואינה משקפת את התנהלות החברה ואינה משקפת את השרות שאנו נותנים, במיוחד לאור זה שהלקוח לא פנה לחברה, לשרות החברה או ביקש טיפול או תיקון. ולכם משפחת שריד, אנו עושים הכל על מנת לתת שרות הכי טוב שניתן. לעיתים נדירות קורה שלא מצליח לנו 100% אבל אנחנו פה לשפר ולהשתפר, כך כאשר יש תלונות קודם פונים לחברה בבקשה לטיפול ורק לאחר מכן נותנים ביקורות שליליות. גם אם היה טיפול טוב לאחר הפניה דבר אחרון לציין כי בשיחתי עם הלקוח לאחר שראיתי את תלונתו במשוב, הוא אמר לי כי הוא גם פרסם באתר דפי זהב את אותה התגובה ושהוא גם התרשם שפניתי אליו והיה שמח לראות שיש שרות טוב ויש עם מי לדבר. הלקוח אמר שהוא יציין זאת בתגובה בדפי זהב מה שעד היום לא קרה כפי הנראה, הלקוח יודע לבקר אחרים אך לא טוב בלפרגן לחברות. בהצלחה בהמשך
שרות אדיב, צוות מקצועי מאד, עמדו בכל אשר הבטיחו
רצינו להודות לצוות המקסים שמרגע שפנינו ועד לסיום ההובלה וידאו שהכל כשורה, כמו כן חשוב לציין שקיבלנו ציוד אריזה לביתנו ללא תוספת תשלום ואף בתום ההובלה התקשר ארז המנהל לבדוק את שביעות רצוננו. חברים יישר כח אנחנו נמליץ בחום
טוב לדעת שישנם עוד בעלי עסקים כאלו
המובילים שלי ברחו לי ביום ההובלה הרמתי טלפון לאיתן הובלות ולעוד 2 חברות אחרות החברות האחרות ניסו לנצל את המצב ונתנו לי מחיר יותר מכפול מעלות ההובלה שלי באיתן הובלות ענתה לי בחורה נהדרת בשם לירן ממש היה כיף לקבל ממנה שרות היא נתנה לי מחיחר הוגן ומיד דאגה שהצוות הראשון שמסיים יגיע אליי ובאמת בשעה 14.40 הגיעו אליי 3 בחורים נהדרים נחמדים ואפילו היה לי מאוד מצחיק איתם עשו עבודה נהדרת עם איתן לא דיברתי אבל באמת שפו ממש כיף לי לדעת שיש אנשים שנותנים שרות מהלב כן ירבו כמוהם אני ממליצה מכול הלב תודה לך לירן ולכול הצוות הנהדר
פניתי לצורך מעבר דירה מורכב וזה הצריך גם לוגיסטיקה וגם תאומי זמנים וכו'. השירות שלהם היה מאוד אדיב וקשוב, עמידה טובה בלוחות הזמנים ועבודה יעילה, סה"כ עשו מה שצריך.
הייתי צריכה להוביל מיטה. ההתנהלות הייתה טובה, הגיעו בזמן, הם היו טובים ואמינים והובילו את הציוד לאן שצריך. מבחינת מחיר היה הוגן, אך ביקשו ממני תוספת בגלל שחשבו שיש מעלית אך היה צריך לעלות במדרגות.
פניתי אליהם כדי להוביל דברים, שירות שקיבלתי היה אדיב, מחיר משתלם, מה שכנע אותי לפנות אליהם - עשו רושם של אנשי מקצוע, אתר האינטרנט שלהם שעשה רושם טוב עליי
כבר השתמשה בשרות שלוש פעמים השרות מדוייק עומד בלו"ז עוזר בפריקה העמסה ועדין מחיר סביר מומלץ בחום
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

04/09/2012

אנו באיתן הובלות עושים את כול המאמצים על מנת לתת שרות נכון וטוב ללקוח שמחים לקבל ביקורות טובות ותמיד דואגים לשפר ולהישתפר
מחיר טוב, עמידה בזמנים, מקצועי, היו 10! אפילו הקדימו.....
פניתי לצורך הובלת סלון מאשקלון לת"א.שירות אדיב,מחיר סביר,לא עמדו בלוח זמנים.
שירות מעולה הגיעו מהר לא שברו כלום
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist