פלרום
חשמל מוצרים ביתיים - תיקון בלוד
ישראל זמורה 2, אזור תעשייה צפוני, לוד
הצג חוות דעת
מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על פלרום
2.2
דירוג כללי
ציון כללי 2.2
שירות 2.1
זמינות 2.2
איכות 2.2
שביעות רצון מהמחיר 2.1

Roni
03/11/2021
1
שירות לא מומלץ בכלל. מאכזב
לצערי אשתף כאן את הסיפור האישי שלי על היחס הרדוד השירות הגרוע שקיבלנו מפלרום דרכה שירותי האחריות כיום מסופקים על תנור חדש בן שנה שקנינו
[ ] באפריל 2020 נקנה במחסני חשמל תנור souter בילדאין. עד לפני 3 שבועות תפקד מצויין. מזה 3 שבועות מקצר את כל הבית בעת ההפעלה. נאמר לי להשתמש בשרותי פל-רום לשרות ותמיכה.
[ ] אחרי שהבנתי שהתנור כבר אינו באחריות, הזמנתי טכנאי שלו שילמתי 260 שח רק על הביקור. לא מצא שום דבר בתנור וטען שהבעיה בחשמל ושאזמין חשמלאי.
[ ] הוזמן חשמלאי, שלו שילמתי 500 שח לבדיקת החשמל. לאחר בדיקה מעמיקה מסתבר שאין בעיה בנקודת החשמל , וכל מכשיר חשמלי אחר פעל מצויין אל מול נקודת החשמל פרט לתנור שהמשיך לקצר.
[ ] הוזמן טכנאי של שרות פל-רום שוב. לאחר שהטכנאי בדק וקיצר את כל הבית 6 פעמים הגיע למסקנה שאינו מוצא את הבעיה ושילמנו לו 260 שח.
שנתבקש לשמו (כדי לדעת למען המשך
ההליך ולפתור את בעיית התנור שכבר כמה שבועות חסר למשפחה עם 4 ילדים) סרב לומר, כשנתבקש להשאיר מסמך מסודר לכך שלא מצא כלום סירב אף לזה. הדבר היחידי שהסכים זה לדווח לראש צוות שלו. בשיחה בין שניהם , ניסה ראש הצוות (מנחם שמו) לבקש מהטכנאי להעמיס את התנור ולהביאו למעבדה. הטכנאי סירב בתוקף. כמו כן, הוא עמד על כך שלא מצא את הבעיה ושיש צורך להחליף את התנור. ראש הצוות ניסה שוב ושוב לשכנע את הטכנאי שאולי יש בעיה בגוף החימום. הטכנאי בכל תוקף אמר שאין בעיה בגוף החימום.
[ ] לאחר דיבור מאד לא מנומס כלפינו (כלל צעקות מהצד שלו וטענה שהוא לא חייב לנו כלום ומותר לו לצאת מהבית בלי לספק אף מידע על מעשיו או הטיפול המשך), יצא בכעס מביתינו בלזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

הדר
11/10/2021
1
לא שווה את מחיר האחריות.
שילמתי ביוקר על חלק שיש לו אחריות ל3 חודשים ואחרי 4 נשחק ונשבר וזו הונאה בעניי כי למדיח הכלים שברשותי 8 שנים החלק המקורי החזיק עד עכשו. אז במסגרת האחריות אמנם משלמת 100 שח או יותר פחות על טכנאי אבל על חלקים זולים ביותר? ואז אין מענה טלפוני ולא חוזרים בוואצאפ ומתאמים לי טכנאי לעוד 10 ימים?? הזוי..זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Lilach
01/09/2021
1
שירות ממש גרוע.
כמעט חודש מרכישת כיריים עד היום לא הותקנו. השירות איטי ולא נעשה שום צעד נכון, לאורך כל הדרך. הכיריים היו תקולים ובמקום לתת שירות מהיר, הם מתעכבים ומתמהמהים. לא מומלץ זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

טל
06/04/2021
1
חווית השירות הגרועה ביותר
לא עונים, שירות מתחת לכל ביקורת. קניתי אלקטרה והצטערתי.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

mikel
20/01/2021
5
מעולה ומומלץ מאוד באופן אישית
תיקון מכונת כבישה משולבת מייבש, החליפו כרטי וגם עמדו בהתחייבות של הזמנים וגם המחיר לגמרי הוגן, אנשיך להמליץ בכל הזדמנות ורוב בני המשפחה הצטרפו לאחריות , דבר נדיר היום בשירות תיקוניםזמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

zalman
21/12/2020
1
מקרר - קרח במקפאי
רכשתי מקרר טושיבה דרך אתר של מחסני חשמל . המקפיא מלא בקרח וחברת פלרום מנסים שלכנע שבסדר !!! שרות על הפנים , לא מקשבים ללקוח ,לו מנסים לתקן . שום דבר . מתנערים מאחריות

זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

avi13654d
24/02/2020
5
יש לי ביטוח - שירות טוב
יש לי ביטוח למוצרי חשמל של פלרום,
בד"כ מקבל מהם שירות מהיר וטוב
זמינות5 מצויינת!
איכות4 טובה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

efratesp
17/09/2019
1
שירות גרוע!!
שירות גרוע, כל מה שמעניין אותם זה לשכנע לקחת את ביטוח האחריות שלהם!! החליפו לי אתמול דלת למכונת כביסה מילה שנרכשה לפני שנה וחודש, גבו 2300 שח, השאירו את המכונה מלאה בחלקי זכוכיות!! עכשיו, כל מכונה שאני מפעילה הבגדים יוצאים מלאים בזכוכיות!! פשוט לא מאמינה!! הטכנאי האיר את הדלת השבורה כולל השקיות והלכלוך של הדלת החדשה!! אין עם מי לדבר! ניסיתי להתקשר כמה פעמים ואין מענה. הטכנאי אמר שאני צריכה לשלם על הדלת ובמידה והחברה בגרמניה תחליט שזו תקלת מוצר הם יחזירו לי את הכסף. אני שואלת, איך יכול להיות שהוא מחליף דלת ומשאיר אותי עם מכונה מלאה בחלקי זכוכיות?? איך אני אמורה לנקות את זה? 

זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
06/04/2021