ביקורת על סלפיקס - מקבוצת P.S.M
חוות דעת גולשים
שביעות רצון
(5.0) שירות
(5.0) מחיר
(3.0) איכות
(3.0) זמינות
(2.5) ציון כללי
(1.0) שירות
(1.0) שביעות רצון מהמחיר
(1.0) מיון לפי:
חוות דעת של עדצדיק
(1.0)
29/04/2018
לא חוזר לשם
מסרתי להם אייפון לתיקון מנגנון הטאץ שעבד לסירוגין. אחרי יום וחצי (ו350ש״ח) קיבלתי את הטלפון בחזרה. כשניסיתי להשתמש במצלמת הטלפון בבית, מתברר שהיא לא עובדת (למרות שלא הייתה בעיה קודם).
חזרתי אליהם אחרי 2 ימי עבודה ואחת העובדות שם התחילה לתחקר אותי למה לא הודעתי להם ישירות שהמצלמה לא עבדה אחרי התיקון (+קילקול).
היא טענה (בלווי הבעות פנים של זלזול) שהנוהל הוא שמקבלים חזרות אחרי כשעה בלבד ממסירת הטלפון ללקוח. שאלתי איפה זה כתוב? ולמה לא נאמר לי? התקרית הסתיימה בצעקות. היות ולא יכולתי לסמוך עליהם יותר, העדפתי להשאיר את הטלפון אצלי (בינתיים ללא מצלמה). למען הסדר הטוב, יש לציין לחיוב את ההתנהגות הראויה של אחת העובדות בניגוד מוחלט לעובדת הראשונה.
****תגובה לתגובת בעל העסק: עוד פעם אני נתקל באותה תופעה של בעלים של בית עסק שלא לוקח אחריות ואפילו לא טורח לקרוא את חוות הדעת כמו שצריך. חזרתי לשם אחרי יומיים ולא שבוע וחצי. לא אמרתי שדפקו לי את הטלפון. ההסבר ההגיוני היחיד הוא שמי שכתב את תגובת בית העסק התבלבל ביני לבין לקוח אחר. מה שאומר שיש עוד לקוח ממורמר חוץ ממני!!!!
קרא עוד
הסתר
תגובת בעל העסק
07/05/2018
שוב אנו נתקלים בתופעה שבה ״היד קלה על המקלדת״ .
בתאריך ה 23.04.18 נכנס המכשיר הנ״ל לתיקון רכיב טאץ בעקבות טענה של הלקוח על בעיות חוזרות ונשנות בתפקודו של המסך מגע.
התיקון בוצע על לוח המכשיר ובו הוחלף רכיב השולט על הטאץ,לאחר בדיקה גילינו כי נפתרה הבעיה והמכשיר הוחזר ללקוח בתאריך 24.04.18 לאחר תשלום של כ 350 שקלים(מחיר סביר והוגן לתקלה מסוג זה).
במעמד החזרת המכשיר ללקוח כמובן שהוסבר לו מה נעשה במכשיר והודגם לו שהכל עובד כמו שצריך.
בתאריך ה 3.05.18 כשבוע וחצי לאחר קבלת המכשיר מהתיקון חזר אותו לקוח לחנות בטענה שהמצלמה לא עובדת ובהאשמות שאנחנו ״הרסנו״ לו את המכשיר.
העובדת שנכחה במקום הסבירה ללקוח שבין המצלמה לתיקון רכיב הטאץ אין כל קשר וציינה בפניו את הזמן שעבר(כשבוע וחצי)בין קבלת התיקון לחזרתו לחנות.יחד עם זאת הציעה העובדת ללקוח שישאיר את המכשיר לבדיקה שתעשה על ידי הטכנאי הבכיר ביותר בחנות שהוא גם אחד מבעלי החנות ושהוא יעודכן בתוצאות הבדיקה.כמובן שהובהר ללקוח שהבדיקה החוזרת תעשה ללא כל תשלום נוסף.
תגובת הלקוח היתה "לא מעניין אותי מהבוס אתם הרסתם לי את המכשיר״ ועוד שלל ״מחמאות״ וטענות שהפנה כלפי אותה עובדת.
לבסוף החליט שלא להשאיר את המכשיר לבדיקה אלא לכתוב פוסט שיקרי זה ולעוות את המציאות.
חברתינו תשמח לבצע בדיקה חוזרת ללא כל עלות במכשיר זה ולהמשיך לתת שירות מקצועי הוגן ומהיר ללקוח הנ״ל ולכל שאר לקוחותינו.

- 2
- 1