עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
מידע נוסף על מונה טורס בע"מ
אזורי שירות
תל אביב
תחומי העסק
משרדי נסיעות
זמינות
פתוח בשישי
שפות שירות נוספות
אנגלית
ערבית
רוסית
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על מונה טורס בע"מ
3
דירוג כללי

שמעון
18/08/2024
5
שלום
רוצה לציין לשבח את חן מסניף תל אביב .נתנה שרות מעולה טיפלה במהירות בתקלה של המלון ברודוס .בקחצור כשאזמין שוב אפנה ל חן . תודה

danis118
05/12/2020
4
נעלמו.. ללא מענה
רכשתי 3 כרטיסי טיסה לארהב.שילמתי את כל הכסף.. הטיסה לא התקיימה ולא הושב, הכסך.. . החברה מחודש יוני נעלמה לא זמינה בשום דרכי תקשורת.. אם יודעים אך להשיג רשמו... 
Daniella
12/10/2019
5
שירות מעולה
הזמנו טיסה+מלון+העברות לרודוס באוקטובר 2019 וקיבלנו שירות מהיר ומסביר פנים מסוכנת בשם טלי וכטל. כל שאלה ששאלנו קיבלה מענה סבלני ומפורט. נסענו בתקווה לחופשה מופלאה וחזרנו בהחלט מרוצים. אין ספק שנחזור שנית להזמין דרך מונה טורס.
Osnat
27/08/2018
1
שירות מזלזל ומתחת לכל ביקורת!
קיבלנו שירות ויחס מזלזל ומתחת לכל ביקורת! מנציגה ומנהל קשרי לקוחות שטען במהלך השיחה שהוא מנכ"ל החברה ולאחר שהבין שלא נשתוק על היחס והדיבור המבזה שקיבלנו ממנו הוא חזר בו וטען שהוא מנהל קשרי לקוחות... עוד טען שהטיסה שלנו בוטלה לכן לא ניתן לאפשר את החבילת נופש, מה שהתגלה כשקר וארקיע לא ביטלו את הטיסה! עצוב מאוד שמנהל לא אמין, לא שירותי ומתפקד כמנהל קשרי לקוחות. 
עידית
21/07/2017
1.8
שירות מזעזע
אתמול ענה לי נציג נחמד והציע לי דיל אבל המלון לא היה באישור מיידי. הובטח לי שיחזרו אליי. למחרת (שישי) צלצלתי ב12:00 וענתה לי נציגה חסרת סבלנות וחצופה. אמרה לי שעוד אין תשובה ושיחזרו אליי.שאלתי מתי הם סוגרים והיא אמרה ב12:30. אמרתי שזה קצת לחוץ והיא אמרה "מה את מצפה? אתם סוגרים הזמנה למלון מבוקש רגע לפני שבת ואחכ אתם באים בטענות כאילו אנחנו אשמים בזה?" אמרתי שתבדוק לי ואמרה שיחזרו אליי.ביקשתי להמתין על הקו והיא ענתה:"יש הרבה שיחות והרבה הזמנות.נראה לי שאני אחכה איתך?" אחרי 20 דק' הבחורה שמטפלת בזה חזרה אליי."זה ליום ראשון נכון?" אמרתי לה שזה ליום שני והיא אמרה. "אה.טוב.בכל מקרה אין אישור". היא הציעה לי דיל אחר."אני אשלח לכם את הפרטים למייל ותעדכנו אותי. יום טוב". אמרתי לה "רגע. חכי איתי על הקו".והיא התווכחה איתי."אני לא יכולה כי אני עוד מעט הולכת ויש כאן לחץ מטורף.תסתכלי על האלטרנטיבה ותעדכנו אותי במייל". לא היתה לה סבלנות אפילו לתת לי לבדוק תמונות של המלון. עשתה טובה ששלחה לי למייל פרטים - וראיתי שהמחיר קפץ. היא ממש הלחיצה אותי. שאלתי אותה אם יש עוד אלטרנטיבות ואמרה שאין לה אפשרות ושכבר יום שישי ויש לחץ. אמרתי לה שאני רוצה לבטל את העסקה. אמרה: "אין בעיה. יום טוב." אמרתי לה רגע, מה יום טוב, העסקה מבוטלת? אמרה: "תשלחי לי במייל שאת מבטלת את העסקה. אני בכל מקרה מבטלת. אלא אם כן את רוצה שנדבר ביום ראשון בכיף ונמצא באישור מיידי". שאלתי אותה על מלון שרתון והיא אמרה: "תשלחי לי במייל. זה קשה לשלוח במייל?" אמרתי לה שרק תענה לי והיא אמרה " אני לא יודעת .אני בממתינות כרגע ויש לי דברים דחופים לעכשיו". אמרתי שבחיים לא אחזור אליהם. סגרתי את הטלפון מזועזעת. תוך כמה דקות סגרתי דיל במקום אחר. - 2
- 1