Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
א.י. העתקות וצילום מסמכים בתל אביב

שד' שאול המלך 35, תל אביב

(17)
072-3263205 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על דפוס ירדן צילומים

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

צילום מסמכים

תחומי עיסוק נוספים

דפוס דיגיטלי

הפקות דפוס

למינציה

כריכיות

שירותי סריקה

עוד פרטים

שירותים נלווים

דפוס דיגיטלי

שירותי הפקות דפוס

שירות עיצוב גרפי

שירות פקס

שירותים מיוחדים

למינציה

כריכה

ביצוע הזמנות ממוחשבות

שירותי איסוף ומשלוח

קפסולציה

שירות מהיום להיום

הסכם עבודה שנתי

ייעוץ מקצועי להגשת מסמכים

עוד פרטים

טכנולוגיה

צילום דו-צדדי

גדלים

סדרה A

A4

קהל יעד

לקוחות פרטיים

סטודנטים

לקוחות מוסדיים גדולים

לקוחות עסקיים

מוצרים נלווים

כלי כתיבה וציוד משרדי

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6426896

פקס 03-6410396

מפה

Navigate
מפת הגעה אל דפוס ירדן צילומים
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על דפוס ירדן צילומים

3.4
ציון כללי 3
שירות 3.7
מחיר 5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ירדן צילומים, חנות צילומים, מתנות אישיות ממותגות ( על גבי ספלים, חולצות,סינרים, כפפות, מגבות, דובונים, שעונים)מקוריות בהקדשה אישית, למינציות,אלבומי תמונות של פעם(!!) כריכות, כרטיסי ברכה, שצמודה לקניון רמת אביב. כל זאת ניתן פה עם 100 אחוז שירות אדיב ויעיל מכל הלב והנשמה של תמי ו-4 השיצואים. חווית שירות איכותית פשוט חגיגה של מקום. יחס אישי וחם. בנוסף חייבת לציין לטובה את תמי המקסימה שתורמת לקהילה בכל הזדמנות.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

12/12/2023

תודה רבה, מחמם את הלב, נמשיך לתת שירות המקסימלי ולתרום לקהילה בכול הזדמנות שיש.
קיבלתי הודעה על חבילה שנשלחה אל אדם אחר שאינני מכיר. החבילה הגיעה ל"ירדן צילומים" ולא היו בה פרטי חברת המשלוח. התקשרתי ל"ירדן צילומים" כדי שיודיעו לחברת המשלוח או לפחות יתנו לי את פרטי החברה כדי שאני אוכל להודיע להם. האישה שענתה לי דיברה איתי בחוסר סבלנות ובלי רצון להבין את מה שאני מבקש. היא חזרה ואמרה ש"אם יש לך בעיה עם המשלוח, דבר עם חברת המשלוח", כלומר, בכלל לא הקשיבה לי. הטון שלה היה לא נעים ואף תוקפני. כאשר אמרתי לה "אני רק מנסה לעזור פה למישהו, למה את תוקפת אותי?" היא התחילה לתקוף אותי ממש ("אני לא חייבת לך כלום" וכדומה) ולבסוף טרקה לי את הטלפון בפנים. אני מבין שיש לה עשרות, אולי מאות, חבילות, ואולי אין לה פנאי לבקשות כמו שלי, אבל יש גם דרכים נעימות לסרב. אני גם אציין שבשום שלב לא עשיתי משהו שהצדיק טון כזה תוקפני וניתוק בפנים - דיברתי בצורה רגועה ונעימה, לא התרזגתי ולא הרמתי את הקול.
שירות מעולה של החבילות מאוד אהבתי את השירות מאוד אהבתי את המתנות שקניתי ממנה שירות מעולה ומציון
מעולה
תמי אדיבה ונחמדה. מקצועית. שירות מעולה במחיר טוב!!
שירות לא נעים
שלחתי את בעלי להדפיס לי-9 דפים שהייתי צריכה. המוכרת בחנות לקחה על ההדפסה 9 שקלים!!! מסתבר שהם לוקחים 9 ש"ח על הדפסה עד 30 עמודים.... חבל שזה לא נאמר לבעלי בעת ההדפסה. כשפניתי למוכרת באותו היום בקשר לסכום הגבוה ובבקשה לקבל עוד 21 צילומים היא סירבה. היחס והשירות שקיבלנו היה לא נעים ולטעמנו לא מקצועי.
תגובות (2)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

09/04/2012

הבעל היה בחנות, והוסבר לו עוד לפני תחילת ההדפסה שמחיר ל9 הדפסות הוא 9 ש"ח הוא הסכים שילם והלך. עבר כשעה הופיעה אשתו בחנות ושאלה: כמה עולה צילום אחד עניתי: 20 אג' , אבל בעלך הדפיס ולא צילם והוסבר לו את המחיר לפני תחילת העבודה ואושר,גם הבעל נשאל האם זה נכון והוא ענה שהוא הסכים לשלם 9 ש"ח ל-9 הדפסות. האישה בתגובה ענתה: אני לא יבוא לכאן יותר, המשכתי להסביר שיש שילוט בשפה העברית ,את היית צריכה להגיד לו .אני לא יבוא לכאן יותר, את לא חייבת לבוא לכאן זה בסדר הדלת פתוחה את יכולה לעזוב, היא התעקשה שהיא צודקת ושאני צריכה לתת לה להדפיס עוד 21 צילומים בעבור 9 ש"ח.לא הסכמתי רק בגלל הגישה שלה וההתיחסות שלה למקום ולי,היא לא שכחה לציין שהיא מגיע כול שבוע לחנות להדפיס 200 הדפסות לפי דברייה ,נשאלת כאן השאלה אם זה נכון אז: 1. איך היא לא מכירה את הנוהל בחנות? 2. איך אני עובדת בחנות לא מכירה אותה ולעולם היא לא קבלה ממני שירות?מצער מאד שלקוח מתנהג בצורה כזו, גם אני לקוחה אני מעולם לא זלזלתי בעובד או פגעתי בו. "דרך ארץ קודמת לתורה"

Maayan Salem - תמונה
תגובה של Maayan Salem

10/04/2012

אני לא מסכימה עם דבריה של יעל , אני סטודנטית ואת כל צילומיי ועבודותיי אני עושה דרך ירדן צילומים . מעולם לא ניתקלתי שם בשירות לא נעים פוגע או מאכזב , אני לעומת יעל מאוד מרוצה מדפוס ירדן ובקשר למחירון הצילומים תמיד נאמר לי מראש את מחירו של כל דבר.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist