Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בפתח תקווה
ב.מ.ש. - מוסך סובארו בבני ברק

מצדה (כנרת) 14, פרדס כץ בני ברק

(5)
מוסך מגן מומחה יונדאי קיה ברמת השרון

החרש 1, רמת השרון

(126)
072-3294562 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
המוסך הנכון בחולון

היוצר 5, חולון

(34)
072-2597667 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על מוסך הצומת פ"ת בע"מ

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

מוסכים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3294952

טלפון נוסף 03-9314091

פקס 03-9341121

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מוסך הצומת פ"ת בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על מוסך הצומת פ"ת בע"מ

3.4
ציון כללי 3
שירות 3.2
מחיר 3.5
עמידה בזמנים 4
זמינות 3
שביעות רצון 4.5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות על הפנים!!!! במשך חודש וחצי מנסה לקבוע תור להחלפת בלם זעזועים לאחר שהייתי אצלם בביקור והם אלה שאמרו שצריך להחליף, טענו שיזמינו ויחזרו בימים הקרובים, אף אחד לא טרח לחזור אליי ולעדכן אותי בכלום, במהלך שלוש שיחות נוספות כל פעם טוענים טענה אחרת, פעם שיחזרו אליי (מיותר לציין שאף אחד לא חוזר), פעם שמתקנים רק רכבי צבא ומשטרה (בזמן שהייתי שם פיזית וראיתי רכבים פרייבט נכנסים לטיפול). במהלך השיחה האחרונה דיברתי עם בחור בשם אריה שנתן שירות מזעזע! ניתק את הטלפון בפנים ומרח אותי שוב ב״אחזור אלייך״ ״אחזור אלייך״. באחת השיחות אפילו אמרו לפנות למוסך מורשה אחר (הרכב באחריות) כי הם נורא עמוסים, פניתי, הגעתי לתור במוסך אחר שם התגלה שאני בכלל לא יכולה להחליף את הבלם כי מוסך הצומת היקרים כבר פתחו לי תיק וכשהרכב באחריות אני חייבת לסיים את הטיפול שם. ככה נותרתי ללא טיפול וללא שום מענה. שיהיה לכם בהצלחה שם בטיפולים.
חוויית שירות מזעזעת, חוסר תודעת שירות בסיסית. לא זמינים, לא נותנים תשובות. חוסר אכפתיות והתחשבות בכך שהלקוח הוא אדם ובלוח הזמנים שאליו התחייבו.
אדיבים, נחמדים, יעילים ואמינים
מסרתי את מכונית הפג׳ו 208 לטיפול ראשון לאחר הרכישה, השרות מאוד יעיל ואדיב, מרגע שהכנסתי את הרכב ועד לשחרורו,. מחיר בהחלט הוגן וסביר. ברור לי שאחזור אליהם בעתיד לשרות ותיקונים. ממליץ ללא הסתייגויות !
מוסך אמין ואיכותי
זה מתחיל מהקבלה, הילה רושמת בזריזות את הרכב, אריה מאבחן ונותן תשובות מקצועיות בזמן קצר , ארי תמיד מנהל את המערכת עם נימוס ואווירה טובה. שקיפות מלאה לכל מהלכי התיקון. מחירים הוגנים ותיקון בזמן קצר. תעשו השוואה עם אחרים, ותבינו שזה המקום המומלץ לטיפול ברכב ! ירון.
פניתי לבית העסק לצורך טיפול תקופתי של הרכב. אני מטפל שם ברכב כמעט שנה. השירות שם מצויין, האנשים נהדרים, פועלים כדי לסייע לך וזמינים כל הזמן.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist