Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בפתח תקווה
נקסטק NEXTECH בפתח תקווה

לוחמי הגיטו 30, פתח תקווה

(221)
072-3100463 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
PLAY STORE R.Touch בגני תקווה

הרי יהודה 56, גני תקווה

(22)
072-3252794 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
אור מובייל ברמת גן

ז'בוטינסקי 64, רמת גן

(63)
072-3295370 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על סאני תקשורת יבואן רשמי סמסונג

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

טלפונים סלולריים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3106388

טלפון נוסף 03-9057777

פקס 03-9314422

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סאני תקשורת יבואן רשמי סמסונג
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על סאני תקשורת יבואן רשמי סמסונג

1
ציון כללי 1
שירות 1
זמינות 1.5
איכות 1.6
שביעות רצון מהמחיר 1.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קניתי אצלהם את ה Z5 החדש. מוצר מעולה, שירות גרוע שלחו לי את המוצר עם שליח שהתעקש למסור אותו (בהוראתם) רק לי. אני עובד מספר ימים בבית, ומספר ימים מהעבודה. אז לאן לשנות את הכתובת??? בסוף נאלצתי להתיישר לפי זמני השליח. בנוסף הם שלחו מגן, קייס, לא מתאים. דיווחתי על זה ביום חמישי , וביום ראשון הגיע אלי הביתה שלי עם הקייס החדש. אבל הוא התנה את המסירה בכך שאתן לו את הקייס השגוי (שמה לעשות הוא היה אצלי בעבודה). ושוב עוד כמה ימים .....
שירות גרוע מאוד.
מתחמקים מאחריות לתיקון תקלה
מסרתי סמסונג שהיה באחריות 3 פעמים לתיקון אותה תקלה בכל פעם יצא עם אותה תקלה. קליטה מקרטעת וחוסר יכולת לקבל ולהוציא שיחות. מתחמקים מאחריות וטוענים שהמכשיר נמצא במקומות ללא קליטה. מעניין שב מכשיר החלופי שניתן לי לחודש לא היתה אפילו תקלה אחת.
חווית קנייה מתחת לאפס
המוכרים "דחפו" לי מוצר שאיני צריך ואח"כ הסתבר שגם אני צריך לשלם תשלום חודשי כדי לקבל מה המכשיר מבטיח. בשום אופן לא הצלחתי להחליפו _5 דקות אחרי הקנייה) המוצר אותו אני צריך ורוצה. ימים ארוכים עברו עד הצלחתי לקבל קשר לשירות הלקוחות, אחרי שקיבלתי ושלחתי טופס משוב על השירות המגעיל. התוצאה: "הלקוח תמיד טועה".
בית העסק לא סיפק לי נייד חלופי
קניתי טלפון בסוף אוגוסט. אחרי 3.5 חודשים המסך נתקע פתאום. העברת את הטלפון לתיקון.. לא טרחו לתת לי נייד חלופי כי לא היה- שירות גרוע!!! ועכשיו עליי להמתין עד 10 ימי תיקון . מצטערת שקניתי טלפון מסמסונג. טלפון חדש!!! הבעיה שלכם !! תפצו אותי הנייד חלופי ואם לא, חדש!! עוגמת נפש ללקוח.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist