לכבוד הנהלת קניון איילון,
ברצוני לשתף אתכם בפידבק חשוב הנוגע לאחת החנויות הפועלות בשטח הקניון – דוכן בשם "או דיגיטל".
ראשית, ראוי לציין כי החנות אינה מחזיקה שילוט ברור בדוכן, דבר המקשה על זיהוי העסק מצד הלקוחות. כמו כן, היא אינה מופיעה במנועי חיפוש דוגמת גוגל, דבר היוצר חוסר שקיפות ופוגע באמינות מול הלקוחות. מצב זה גורם לתסכול ותחושת בלבול, בעיקר כאשר יש צורך לחפש את פרטי החנות או לפנות בשאלות ותלונות.
מעבר לכך, חוויתי שירות לקוי שכלל טיפול לא מקצועי בתיקון מכשיר סלולרי ושירות לקוחות שאינו עומד בסטנדרטים המצופים מעסק הפועל תחת קורת גגכם.
אני ממליץ בחום שהנהלת הקניון תבחן מחדש את הנהלים לגבי דרישות השקיפות והאיכות מהחנויות והדוכנים הפועלים בשטחה, כדי לשמר את המוניטין המצוין של קניון איילון ולהבטיח חוויית קנייה חיובית ללקוחות.
אשמח לראות שיפור בנושאים אלו בעתיד.
הקניון הראשון כמדומני בישראל, היה מצוין ונשאר מצוין. לפני כמה שנים הוסיפו לו קומה שנייה, אבל הוא נשאר פשוט לניווט. מגוון חנויות ממיטב הרשתות. חנייה רבה ונוחה (חינמית לתושבי רמת-גן).
נכנסתי לקניון כדי להגיע לחנות של ויקטורי - סופרמרקט. עברתי בין החנויות שבכולן מבצעים טובים המושכים את העין, מבצעי סוף עונה. סניף המשביר לצרכן שוב נפתח במקום, לא ביקרתי, אשתדל לעשות זאת בפעם הבאה. יש דוכני אוכל, בתי קפה ורחבה בה אפשר לשבת ולנוח. בקומה העליונה יש בית קולנוע אליו מובילה מעלית או מדרגות נעות.
אז אומנם בכניסה מודדים חום ושואלים שאלות לאבחן אם אתה חולה בקורונה , אבל ברגע שנכנסים לקניון חצי מהאנשים עוברים ל"מסיכת סנטר" כולל מוכרנים .
חייבים להקצות מפקחים לפיקוח חבישת מסכות בקניון .
אחד משלושה בחורים שעבר לידי התעטש בקול גדול ולא לגומץ . הוא וחבריו לא היו עם מסכות על הפה .
מיהרנו לצאת .