Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קניון עזריאלי איילון - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על קניון עזריאלי איילון

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

קניונים ומרכזי קניות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5703105

פקס 03-5792282

עסק זה נמצא בקניון איילון - רמת גן

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קניון עזריאלי איילון
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 15 חוות דעת על קניון עזריאלי איילון

4.3
ציון כללי 4.2
שירות 3.7
מחיר 4.8
זמינות 4.2
שביעות רצון 4.8
שירות 4.8
איכות 4.2
שביעות רצון מהמחיר 3.1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הקניון הכי טוב
הקניון הראשון בישראל. קניון נוח להתמצאות. חנייה בשפע. מגוון חנויות.
מצוין
הקניון הראשון כמדומני בישראל, היה מצוין ונשאר מצוין. לפני כמה שנים הוסיפו לו קומה שנייה, אבל הוא נשאר פשוט לניווט. מגוון חנויות ממיטב הרשתות. חנייה רבה ונוחה (חינמית לתושבי רמת-גן).
קניון גדול שיש בו הכל
נכנסתי לקניון כדי להגיע לחנות של ויקטורי - סופרמרקט. עברתי בין החנויות שבכולן מבצעים טובים המושכים את העין, מבצעי סוף עונה. סניף המשביר לצרכן שוב נפתח במקום, לא ביקרתי, אשתדל לעשות זאת בפעם הבאה. יש דוכני אוכל, בתי קפה ורחבה בה אפשר לשבת ולנוח. בקומה העליונה יש בית קולנוע אליו מובילה מעלית או מדרגות נעות.
לא מקפידים בעידן הקורונה
אז אומנם בכניסה מודדים חום ושואלים שאלות לאבחן אם אתה חולה בקורונה , אבל ברגע שנכנסים לקניון חצי מהאנשים עוברים ל"מסיכת סנטר" כולל מוכרנים . חייבים להקצות מפקחים לפיקוח חבישת מסכות בקניון . אחד משלושה בחורים שעבר לידי התעטש בקול גדול ולא לגומץ . הוא וחבריו לא היו עם מסכות על הפה . מיהרנו לצאת .
ביקרתי בקניון איילון
ביקרתי בקניון הזה והוא מאוד מאוד גדול! עם שפע של חנויות איכותיות והמחירים דיי יקרים. ישבתי גם קצת בבית הקפה והיה מאוד נוח עם אווירה טובה והאוכל היה טעים, יש הרבה אנשים בקניון וכיף לטייל בו ולהתרשם מהמבחר הגדול של החנויות.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist