שירות הכי גרוע שנתקלתי איי פעם!
הזמנתי דרך האתר זוג כורסאות הגיע באיחור של שבועיים אחרי ה10 ימי עסקים
והמוצר הגיע שחסר רגלים לאחד הכורסאות אין לי מה לעשות עם זה לא עונים אין שירות טלפוני
התנהגות פוגענית זילזול מחפיר בלקוחות
ממליץ להתרחק מלשם
רכשתי כסאות באתר ליין לפני חג.. היה רשום באתר 14 ימים אבל לקח חדש וחצי 45 ימים עד
שהגיעו. מעצבן.. לא היה עם מי לדבר ואפילו לבטל את העיסקה. שרות און ליין זוועה
החוויה שחויתי עם אייס הייתה ארוכה ומתישה. מפאת מגבלת המילים והרצון להעביר את המסר אתמצת את הסיפור.
רכשתי סלון חדש ישירות מהסניף במחיר מלא.
כאשר המוצר הגיע אליי והורכב, נמצא שהוא פגום מיסודו (פלטת המושב מעץ עקומה).
פניתי לשרות הלקוחות בפייסבוק - ביקשו שאשלח חשבונית והזמנה.
שלחתי, אמרו שיחזרו אליי.
לא חזרו, פניתי שוב ושוב - אין מענה.
חזרתי לסניף, פניתי למנהל הסניף- הבטיח שיטפל.
חיכיתי וחיכיתי....שוב נסעתי לסניף. שוב הבטחות. ושוב לא חוזרים אליי.
בסניף לא עונים.
טירטרו אותי בטלפונים עם הספק. גם הוא הבטיח שיפנה לאייס שיחליפו את המוצר הפגום. ושוב לא חוזרים אליי.
רק לאחר חודשיים ימים של טירטורים, טלפונים, נסיעות שוב ושוב לסניף (ולאחר ערוב המועצה לצרכנות).... סוף סוף הוחלף המוצר הפגום.
ושוב כמובן צריך לצאת מהעבודה כדי לחכות להובלה.
לסיכום, שרות לקוחות (אם אפשר לקרוא לזה כך) מזעזע!!! לאחר שרכשת ושילמת מיטב כספך לך תחפש מי שיסתכל עלייך.
לא כך מנהלים עסק, לא כך מתייחסים ללקוח.
גם פיצוי על הטירטור ועוגמת הנפש שהובטח לי ע"י מנהל הסניף בכבודו לא קיבלתי.
למפרע קיבלתי חיזוק על השירות הקלוקל מחוות הדעת הרבות שראיתי באינטרנט, חבל שלא בדקתי קודם.
לקוח חוזר של אייס אני כבר לא אהיה.
מעוניינים לרכוש מאייס? תחשבו טוב!!!
חיפשתי בהרבה מקומות מזרונים מתנפחים ואצלם זה היה במחירים ממש זול ביחס לחניות אחרות (40 שקל פחות !!), אבל שהגעתי לחנות לקח לי הרבה זמן למצוא את המוצר ולא היה שום אחראי על המחלקה שיכול לעזור לי !!