Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
8:30 - 22:00
8:30 - 15:00
מצאת השבת - 22:30
ערבי חג- 08:30-16:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על אייס קנה ובנה ACE

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

עשה זאת בעצמך - DIY

מותגים ורשתות - עשה זאת בעצמך

אייס קנה ובנה ACE

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 02-6794924

פקס 02-6794927

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אייס קנה ובנה ACE
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על אייס קנה ובנה ACE

2
ציון כללי 1.7
שירות 1
מחיר 2.3
זמינות 2.8
שביעות רצון 2.3
שירות 2
איכות 2.4
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הזמנתי כיסא והכיע שבוע כמה ימים באיחור ללא שום הודעות מראש
שרות מ ז ע ז ע !!!
החוויה שחויתי עם אייס הייתה ארוכה ומתישה. מפאת מגבלת המילים והרצון להעביר את המסר אתמצת את הסיפור. רכשתי סלון חדש ישירות מהסניף במחיר מלא. כאשר המוצר הגיע אליי והורכב, נמצא שהוא פגום מיסודו (פלטת המושב מעץ עקומה). פניתי לשרות הלקוחות בפייסבוק - ביקשו שאשלח חשבונית והזמנה. שלחתי, אמרו שיחזרו אליי. לא חזרו, פניתי שוב ושוב - אין מענה. חזרתי לסניף, פניתי למנהל הסניף- הבטיח שיטפל. חיכיתי וחיכיתי....שוב נסעתי לסניף. שוב הבטחות. ושוב לא חוזרים אליי. בסניף לא עונים. טירטרו אותי בטלפונים עם הספק. גם הוא הבטיח שיפנה לאייס שיחליפו את המוצר הפגום. ושוב לא חוזרים אליי. רק לאחר חודשיים ימים של טירטורים, טלפונים, נסיעות שוב ושוב לסניף (ולאחר ערוב המועצה לצרכנות).... סוף סוף הוחלף המוצר הפגום. ושוב כמובן צריך לצאת מהעבודה כדי לחכות להובלה. לסיכום, שרות לקוחות (אם אפשר לקרוא לזה כך) מזעזע!!! לאחר שרכשת ושילמת מיטב כספך לך תחפש מי שיסתכל עלייך. לא כך מנהלים עסק, לא כך מתייחסים ללקוח. גם פיצוי על הטירטור ועוגמת הנפש שהובטח לי ע"י מנהל הסניף בכבודו לא קיבלתי. למפרע קיבלתי חיזוק על השירות הקלוקל מחוות הדעת הרבות שראיתי באינטרנט, חבל שלא בדקתי קודם. לקוח חוזר של אייס אני כבר לא אהיה. מעוניינים לרכוש מאייס? תחשבו טוב!!!
מחירים טובים שירות פחות...
חיפשתי בהרבה מקומות מזרונים מתנפחים ואצלם זה היה במחירים ממש זול ביחס לחניות אחרות (40 שקל פחות !!), אבל שהגעתי לחנות לקח לי הרבה זמן למצוא את המוצר ולא היה שום אחראי על המחלקה שיכול לעזור לי !!
יקר ולא מאוד איכותי
אותם המוצרים בחנות יעודית יעלו חצי מהמחיר אבל היתרון הוא שהכל במקום אחד ובטוח יש כל מה שצריך ואין צורך להסתובב בכל העיר בין חנויות. הכל במקום אחד אבל משלמים על זה. רוב המוצרים תוצרת סין לא איכותיים במיוחד.
אנשי שרות נעלמים אך בסוף עוזרים
בכל הפעמים שביקרתי בחנות היה קשה מאוד לאתר את איש המכירות של המחלקה הרלוונטית על מנת שיסייע. הפעם הגעתי לחנות לקניית ברז מדגם מסוים שפורסם בעלון הרשת והיה במבצע. לאחר זמן, כשאיש המכירות הרלוונטי הופיע, הוא מצא לי במהירות את הברז המבוקש ואף נתן לי לפתוח את האריזה ולראות את כל החלקים בפנים. בהסתכלות לאחור אני יודעת שהקניה הזו היתה משתלמת ביותר.
  • 2
  • 1

23 סניפים של אייס קנה ובנה ACE

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist