מבחינת מהירות שירות אין לי טענות.
התגלתה אצלי נזילה בדוד - צלצלתי, שלחו טכנאי באותו היום ולמחרת כבר החליפו את הדוד.
אבל מבחינת איכות הדודים והקולטים זה כבר סיפור אחר לגמרי.
לדוד שלי הייתה אחריות לנזילות ל8 שנים. בדוד שלי בן 7 התגלתה נזילה והטכנאי שהגיע אמר שצריך להחליפו. במסגרת האחראיות הוא הציעה לי לשים דוד יד שניה (יעני דוד ישן) בעלות הובלה והרכבה של 1000 ש"ח. או ללא קשר לאחריות, לשים דוד חדש בעלות של 2000 ש"ח. כמובן אני לא הסכמתי לשים דוד אחר ישן כאשר אף אחד לא יודע כמה זמן הוא יחזיק ואם לא אצטרך להחליפו אחרי חצי שנה לשלם שוב פעם הובלה והתקנה. קיצור, מרגיש שעבדו עלי עם עניין האחריות! :((( חברה שמכבדת את עצמה לא הייתה מציע ללקוח לשים דוד חלופי ישן במסגרת האחריות. מה גם הקולט שלי בן 7 שנים כולו כבר מלא אבנית מבפנים ואי אפשר לנקות אותה ללא פירוק של כל הקולט. הוא גם כולו רכוב למטה.
שורה תחתונה: מעבר לשירות חשוב לא פחות גם טיב המוצר. פעם האיכות של הדודים והקולטים של "פאר" הייתה הרבה יותר טובה והם החזיקו שנים רבות. עכשיו, לצערי, המצב הוא שונה לגמרי.. וגם האחריות, מסתבר, שווה לתחת...