Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
הכל לשיער - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ב', ד', ה'
יום ג'
יום ו'
9:30 - 20:00
9:30 - 14:00
9:30 - שעה לפני כניסת שבת
צפה בשעות הפעילות

אמיר מזרחי עיצוב שיער הוא מרכז לעיצוב שיער, תכשירי שיער מקצועיים וטיפים לטיפוח השיער. אצל אמיר מזרחי תמצאו מאות מוצרים איכותיים לטיפוח השיער, המותאמים להגנה על השיער באקלים הישראלי. אנו מספקים תכשירי שיער ממיטב החברות: JOYA, KAVA KAVA, Schwarzkopf, ועוד. המוצרים מיועדים הן למעצבי שיער מקצועיים והן ללקוח הפרטי המעוניין לשמור על שיערו במצב מושלם ומטופח.

עוד פרטים

תחומי שירות

תסרוקות ערב תסרוקות לכלות פן צביעת שיער גוונים בשיער תספורות
עוד פרטים

מידע נוסף על הכל לשיער

אזורי שירות

חולון

תחומי העסק

מספרות ועיצוב שיער

קהל יעד

תספורות נשים

תספורות גברים

מספרות ילדים

כלות

שירותים מיוחדים

החלקת שיער

פתיחת תלתלים

סלסול שיער

התאמת תסרוקות ותספורות

טיפולים לבעיות שיער וקרקפת

תוספות שיער

הלחמת שיער

עיצוב שיער לדוגמניות

החלקה יפנית

החלקה ברזילאית

החלקת משי

החלקה צרפתית

עוד פרטים

שירותים נלווים

מכירת ציוד ומכשור למספרות

מוצרי טיפוח לשיער

השכרת תוספות שיער

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5041408

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הכל לשיער
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על הכל לשיער

4
ציון כללי 1
מחיר 5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אמיר מזרחי התותח
הגעתי לאמיר מזרחי לאחר שרכשתי קופון בגרופון של תספורת ופאן. רציתי להודות לאמיר מזרחי שמאתמול הא מעצב השיער מספר אחד שלי ומהיום גם הקבוע (לאחר נסיונות רבים עם ספרים שאיכזבו אותי קשות). אמיר מזרחי פשוט אומן! וכמובן שגם השירות היה מעולה המקום חם ומזמין, אמיר אדם אדיב, מקסים, הקשיב לכל הרצונות והשגעונות שלי! הסביר לי מה כן כדאי ומה לא כדאי. אמיר רציתי להגיד תודה! התגובות החיוביות פשוט לא מפסיקות להגיע מכל הסובבים אותי. אין ספק שאגיע אליו שוב עם קופון או בלי קופון, לא מחליפה יותר!
בסוף לא קיבלתי שירות אבל כבר לא אחזור לשם
אני חדשה בחולון וכשרציתי להסתפר לא ממש ידעתי איפה. ראיתי בגרופון דיל למספרת אמיר מזרחי לתספורת + פן, והחלטתי לנסות. דאגתי כבר ביום חמישי להתקשר למספרה ולתאם מראש תספורת ליום ראשון. ביום ראשון הגעתי למספרה, היה שם עובד שהוא לא אמיר שהיה עסוק בהחלקה ואמר שאין לו זמן לקבל אותי ואמר שלא יכול להיות שקבעתי תור כי אמיר עסוק היום במעבר דירה. מאוד התאכזבתי והתעצבנתי, אני בכוונה קבעתי תור לפני הסופ"ש כדי שלא יקרו דברים כאלה אך מסתבר שסתם אומרים לך שקבעו לך תור, לא כותבים ביומן ובאופן כללי נראה שהם חסרי אחריות. בסוף העובד אמר שאולי אחכה שעה והוא יספר אותי ואז אחכה עוד קצת לפן. אבל אז כבר אמרתי תודה אבל לא תודה.
מומלץ ביותר!
אמיר הסכים לקבל אותי בהתראה קצרה לתסרוקת לאירוע. היחס היה מאוד חם ואכפתי והתסרוקת היתה מושלמת! מומלץ בחום!
אין מה להגיד!
פשוט אין. פשטות בהזמנה, שירות אדיב ומהיר, הנחות ועדכונים מוצרים ברמה הגבוהה ביותר. פשוט אלופים!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist