ממש עכשיו
נכנסתי עם 2 רכבים של מאזדה. מחירים יקרים, אחרי טיפול אחד מהרכבים יצא עם מעט שמן והמים התאדו במהירות עקב מאמץ של הרכב. כשחזרתי יום שישי הצוות רצה להחליף חלק אבל לא ידעו להסביר את הבעיה(כאשר אחד מהצוות חדש במוסך) ,לא רצו להראות לי את החלק הבעייתי לדברי חיים מנהל המוסך אני צריכה 'להאמין' להם. התקשרתי לחיים כדי שיעזור לי במקום זה קיבלתי שירות על הפנים,בושה של מוסך!! ביקשתי מהם לא לטפל ולשחרר את הרכב. כל הבעיה הייתה כי היה מעט שמן. הוספתי והכל הסתדר.
שיטת מצליח, לא הגונים בכלל ככה מאבדים לקוחות. כנראה בעבר היו טובים,לא נכנסת לשם יותר, להתרחק!
לפני כיומיים התרוקן המצבר ברכבי (שנמצא עדיין בתקופת אחריות). פניתי לחברת "שגריר" שהיא חברת החילוץ מטעם חברת הביטוח שלי. שלחו פעמיים טכנאים. לא רק שלא פתרו את הבעיה אלא שהטכנאי שבא היום לא הסכים להחליף את המצבר והסכים רק למכור לי מצבר חדש תמורת 890 ש"ח.
בצר לי פניתי למוסך "עד" ברעננה שמטפל ברכבי כבר שנים רבות.
תוך כחצי שנה שלחו נהג שהתניע בעזרת כבלים את הרכב, לקח אותו למוסך. שם החליפו לי מצבר במקום המצבר שבאחריות ואפילו לא לקחו כלום תמורת העבודה.
אכן שירות למופת של מוסך "עד" וכל הכבוד למנהליו חיים ועוז.
טיפלתי שם מס פעמים ובכל פעם הייתי יוצאת עם סכומים לא הגיוניים! נקי שם ויש להם שירות טוב ללקוחות אבל מאוד יקר ולגבי הרכב שלי הם כבר גם לא אמינים באבחון שלהם.
שירות מהיר ויעיל במיוחד לאנשים עובדים , איך שמגיעים למוסך ישר מגיע משהו ופותח כרטיס עבודה, עיניין של מספר דקות מה שמאפשר חזרה לעבודה מהירה .
בהמשך מתקשרים על כל בעיה שמוצאים ומעדכנים על המחיר . אומרים שעה מדוייקת על שחרור האוטו . הטיפול מסודר מאורגן ויעיל , נותנים הרגשה שאפשר לסמוך עליהם עושים רושם אמין שלא מנסים לדפוק את הלקוח גם כאלה שאינם מבינים במכוניות . בכל טיפול מקבלים מתנה קטנה
המוסך הקבוע שלי לטיפול ברכב. מרוצה מאוד באופן כללי. החוייה מתחילה מהכניסה למוסך-הכל נקי ומצוחצח, מסודר ומרגיש באופן כללי מאוד מתוקתק. כשמגיעים למוסך, גם בימים עמוסים, בתוך מספר דקות מתפנה אלייך נציג שירות שרושם בצורה מסודרת את כל הבקשות והדברים שיש לבצע ברכב, ולאחר כל טיפול הרכב יוצא נקי, מסודר, ומעל לכל והכי חשוב-תקין!